Ryds Bilglas AB

Läs vad 4 kunder tycker om Ryds Bilglas AB

• SYLWIA H

2020-07-29

SYLWIA H skrev om Ryds Bilglas AB
    Bilen skadan vid byte av rutan! Anmälde skadan direkt inte hör något från dem på en månad! Soligare kan inte bli Läs mer
  • Reco tipsar!
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 122 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2019-05-15

Marcel N skrev om Ryds Bilglas AB
    Hade beställt tid för byte av vindruta, vart erbjuden byte av torkarblad av den trevliga telefonisten. Något som jag först tackade nej till eftersom 400 kr är extremt dyrt för något man kan köpa för 100 kr st på bildelsbasen.

Precis samma produkt säljs för halva priset på bildelaronline24.se.

Jag hade fått en check på 1000 kr från mitt försäkringsbolag och det skulle kosta 750 kr att byta rutan. Resterande 250 kr skulle jag kunna använda för just nya torkarblad. Att betala 150 kr extra är mindre än 400 kr.

Vilket jag ej kunde så fick glatt pynta 400 kr. Rena ockerpriserna!

Hade röstat ett minus om det gick. Det ända positiva i det här var att det var en väldigt trevlig personal.

Byt torkarbladen själv ifall du ska skifta vindruta. Att betala 200 kr för att få nya torkarblad monterade är extremt dyrt. Speciellt när det är gjort på mindre än en minut! Läs mer
  • Gustav Ö

2018-10-02

Gustav Ö skrev om Ryds Bilglas AB
    Behöver ni byta ruta och vill att någon annan ska betala, åk till Ryds och be dom fakturera någon annan utan den personens godkännande, det funkar utmärkt här. Läs mer
  • 2012-03-30

Stefan M skrev om Ryds Bilglas AB
    Tillmötesgående, bra service, bra kvalitet. Rekommenderas! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte