Trevligt bemötande, Fixade allt snabbt och bra. Bra genomgång av funktionerna och allt har fungerat sen dess.
Säkra Larm
Om företaget
Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50 000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter. Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag. Vår grundinställning är att ditt är ditt. Därför säljer vi våra larm. Och ja, vi säger säljer eftersom...
767 omdömen om Säkra Larm
Sedan starten hos Reco 2019
Tack så mycket för din fina recension! Vad roligt att höra att allt gick snabbt och smidigt och att funktionerna känns tydliga. Härligt också att allt har fungerat bra sedan installationen. Mvh Ida på Säkra Larm
Efter fem år som kund hos Säkralarm vill jag dela med mig av min erfarenhet – en resa präglad av missnöje, känsla av att ha blivit lurad, och en tydlig varning till andra. Det hela började med ett lockande erbjudande: "Äg ditt larmsystem och spara pengar långsiktigt." Jag köpte ett system för över 40 000 kr, men insåg snart att jag hamnat i en fälla. Systemet var låst till Säkralarm, vilket innebar att jag inte kunde byta leverantör trots att jag ägde utrustningen. Komponenterna visade sig vara av låg kvalitet jämfört...
Tack för att du delar din upplevelse. Jag beklagar verkligen att du känt så här under din tid som kund hos oss. Det är inte den upplevelse vi vill att någon ska ha, och jag tar vidare din feedback. Mvh Ida Säkra Larm
Positivt bra trevliga verkar bra göra med
Hej, Tack för ditt positiva omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd och att allt fungerade som det skulle. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor framöver – vi finns alltid här för att hjälpa dig! Vänliga hälsningar, Ida Säkra Larm
Hittills verkar allt bra. Både presentation och montage.
Hej, Tack för din fina recension! Vad roligt att höra att både presentationen och montaget levde upp till dina förväntningar. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor framöver , vi finns här för dig! Vänliga hälsningar, Caroline Säkra Larm
Snabb och enkel hjälp från kundtjänst när jag hade tekniska problem med min larmpanel, de löste problemet direkt.
Hej! Tack snälla för ditt fina omdöme, så bra att du fick snabb och enkel hjälp med din larmpanel! Vi finns här om du skulle behöva oss igen. Vänliga hälsningar, Ida på Säkra Larm
Trevligt bemötande och frågan löstes snabbt SUPERBRA
Hej Bernt Tack för ditt fina omdöme. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor. Med vänliga hälsningar Säkra Larm
Svårt att utvärdera när man precis börjat använda det installerade larmet. Kan inte heller veta hur jag . kommer att bli bemött om jag behöver ta kontakt med Säkra Larm. Jag förväntar mej att 1. Det det ska fungera och 2. att jag får support när jag behöver 3. att de priser som avtalades muntligt gäller. Mvh Anna-Karin
Hej Anna-Karin, Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension! Vi förstår att det kan vara svårt att ge ett omdöme direkt efter installationen, men dina förväntningar är helt rimliga, att larmet fungerar som det ska, att du får hjälp när du behöver det, och att avtalade priser gäller. Om du har frågor eller behöver support framöver är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice: 010-333 32 93 Öppet alla dagar kl. 09.00–16.00 Med vänliga hälsningar Säkra Larm Caroline
Har haft säkra larm i drygt ett år i vår villa. Systemet har funkat smidigt, med en bra app. Men det viktigaste för mig är att det märks att de har personal som verkligen håller koll. Vid 2-3 tillfällen har dom kontaktat mig från larmcentralen för att dem såg något som var avvikande. Vid dessa tillfällen var det inget problem, men det ger en trygghet att huset faktiskt övervakas kontinuerligt.
Hej och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att systemet fungerar smidigt för dig och att du känner dig trygg med den bevakning vi erbjuder. Det betyder mycket för oss att veta att vår larmcentral upplevs som uppmärksam och engagerad. Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar, Säkra Larm
Bra produkter och snabb och trevligt bemötande av supporten
Stort tack för din fina recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med både bemötandet av oss på kundtjänsten, och produkterna vi erbjuder! Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! Med Vänliga Hälsningar Filip på Säkra Larm
Bemötande: Har hittills varit perfekt. Förväntningar: Ett bra lättskött villalarm till ett bra pris. Sammanfattning: Trevlig säljare bra installatör. Köpte 2 st larm ett till villan och ett till stugan. .
Stort tack för din fina recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med både bemötandet, installationen och våra larm. Det betyder mycket för oss att du valde oss till både villan och stugan – ett stort förtroende vi verkligen uppskattar. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor framöver, vi finns här för dig! Glad Påsk Caroline, Säkra Larm
Jag fick ett bra bemötande och vi löste problemet tillsammans på ett bra sätt.
Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du fick ett bra bemötande och att vi kunde lösa problemet tillsammans. Du var en mycket trevlig kund! Tveka inte att höra av dig om du behöver vår hjälp igen! Med Vänliga Hälsningar Filip på Säkra Larm
Det gick jätte snabb att jag fick hjälp. Bra!
Hej Tack för ditt omdöme, vi finnas här för att hjälpa till! Caroline, Kundtjänst Säkra Larm
Mycket bra. Trevlig personal som var här och sålde samt installera
Hej Linda! Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med den service som du fått utav oss.
Vart mycket trevligt bemöt av alla vi har träffat från Säkra Larm .
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Väl bemött och förväntningarna ej till fullo, då larmcentral i garage ej med vid installation, alltså en komplettering måste göras. Servicekillen suverän på alla vis. Vi köpte ett komplett larm i stan och ett vid vår stuga.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Bra försäljare. Kunnig och trevlig. Insallatören trevlig och troligtvis kunnig. Tyvärr var han stressad efter att ha kommit minst en timme sent på grund av trafikolycka. Vi fick inte den tid som behövdes för att gå igenom larmet, appar mm. I mitten av januari kommer han tilbaka för att göra vissa jusreringar. Kundtjänsten lång svarstid, när man väl kom fram, trevlig och kunnig
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Köpte larmtjänst. Tydliga och klara instruktioner om hur allt används. Trevlig försäljare och trevlig installatör, som svarade på mina frågor.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Ej färdiginstallerat ännu. Installatören hann ej färdigt.
Hej Gunilla! Tack för att du delar med dig! Vi beklagar att installationen inte blev helt färdigställd, men vi ser till att det slutförs så snabbt som möjligt. Vi uppskattar att du har delat med dig av dina tankar och hoppas att du snart får hela systemet på plats. Om du har några frågor eller behöver hjälp under installationen, tveka inte att höra av dig!
Har nu haft hemlarmet i snart 5 månader (Juni 2024) och har haft många problem. Installationen var inte korrekt utförd samt 1 defekt kamera. Problemen med kameror har fortsatt innan byte av manöverpanel och ytterligare 1 kamera 24/10. Nu slutade 1 magnetkontakt att fungera 18/11 och supporten är inte speciellt snabb med återkoppling eller lösning. Dessutom är nu Säkra larm & Westra under rekonstruktion. Vidare har Säkra larm även minst 1 betalningsanmärkning som de fick i Juli 2024. Tror det att de ska byta namn till Osäkra larm, vilket passar perfekt.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Jag har dock ingen möjlighet att se över ditt larm härifrån, om du har fortsatt problem med ditt larm, tveka inte att höra av dig 010-333 92 93. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Det är svårt att ge ett rättvist omdöme när larmet fortfarande inte är installerat. Återkom gärna i början av nästa år. Larmet ska installeras mitten på december. Försäljaren har varit väldigt förstående Mvh Kerstin Johansson Sillberg
Tack för att du delar din feedback, Kerstin! Vi förstår att det är svårt att ge ett rättvist omdöme innan installationen är färdig. Vi är glada att säkerhetskonsulten har varit tillmötesgående. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor efter installationen! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Mycket bra och trevlig kontaktperson. Kunniga och proffsiga!
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Har Säkra Larm i vår bostad i Vallentuna därför kontaktade jag Säkra Larm om larm även till vårt fritidshus. De har inga montörer av larm i Kalix med omnejd men försäljaren sa att det inte är något problem eftersom det medföljer en noggrann information. Leveransen blev försenad med c:a 3 månader vilket bla innebar tidsbrist för montaget, beroende på planerad hemresa från fritidshuset. Blev tvungen att anlita både en elektriker och "data"-kille för att allt kunna montera IP-kameran, som nu desbättre fungerar. Larmet är fortfarande...
Tack Nils för att du delar med dig av din erfarenhet. Vi beklagar verkligen förseningen och de besvär det har orsakat. Är det så att ni fortsatt upplever problem så kan ni ringa in till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa situationen på bästa sätt! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Alt är bara inget att klaga över
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Fungerar utmärkt. Fick fint bemötande av både säljare och instalatör. Appen fungerar fint nu när man lärt sig hitta.
Hej Andrine! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att allt fungerar som det ska!
Väntar på besök ,18:e oktober för att se vad som är fel. Fungerade en natt när jag slog på larmet. Den 24: e september blev larmet installerat . Tur att det gamla larmet fungerar. Hälsningar Lena Boljang
Hej Lena! Tråkigt att höra att ni upplevde problem med larmet. Hoppas att allt har löst sig för er annars är ni mer än välkomna att ringa in till vår kundtjänst så kan vi hjälpa er vidare!
Lämnar bara ett medelbetyg än så länge.Väl bemöt av säljare och tekniker, har bara testat systemet några dar , saknar att det inte finns några rumstempgivare inbyggt i systemet. Har köpt komplett system för 2 våningar och garage inkl kameror och brandvarnare.
Hejsan Erik! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du blev väl bemött av både säljare och tekniker. Vi vill gärna informera dig om att det går att köpa till temperatur avkännare som kan integreras med ditt system. Vi hoppas att du får en fortsatt bra upplevelse med ditt nya system, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar!
Bra trevlig säljare som hade goda kunskaper om larm och marknaden. Även bra och trevlig installatör. Larmet fungerar ypperligt och vid frågor så svarade kundtjänst snabbt. Helnöjd och rekommenderar säkra larm 👍😊
Stort tack för din härliga feedback! Vi är så glada att höra att både säljaren och installatören gjorde ett bra jobb och att du är nöjd med larmet. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vår kundtjänst också! Vi ser fram emot att fortsätta ge dig trygghet och service framöver. Tack för att du rekommenderar oss det betyder verkligen mycket!
Bra bemötande vid telefonkontakt Bra trevlig säljare Säkert larm enkel att handha hemma eller via Telefon.
Hej Hans! Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att du fick ett bra bemötande både vid telefonkontakten och av vår säljare. Det är härligt att höra att larmet känns säkert och enkelt att använda, både hemma och via telefon. Vi uppskattar verkligen att du delar med dig och hoppas att du fortsätter vara nöjd med systemet!
Säkra Larm installerade den 17/9 och för två dagar sedan så började brandvarnaren pipa. Fick byta batteri, nu varnar brandvarnaren i garaget. Skall byta batterier där. Detta är dåligt av er, bara några dagar från installationen
Vi beklagar verkligen att du har haft problem med brandvarnarna så kort efter installationen. Det är absolut inte den upplevelse vi vill ge våra kunder. Vi rekommenderar att du kontaktar oss så att vi kan gå igenom vad som kan ha orsakat detta och hjälpa dig på bästa sätt. Vår målsättning är att du ska vara nöjd med både produkten och servicen, och vi vill gärna lösa detta så snabbt som möjligt. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Den bästa service jag fick från dom
Tack så mycket för din fina feedback Ermira! Vi är så glada att höra att du är nöjd med servicen från oss. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse, och det betyder mycket att du är nöjd. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar framöver! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Hej trevlig säljare ,snabb och proffsig motör, väldigt nytt larm nu ,tiden får utvisa men det börja bra
Hejsan Eije! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse med både försäljaren och montören. Vi hoppas att ditt nya larm fortsätter att fungera bra och att det ger dig den trygghet du förväntar dig. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller behöver hjälp framöver! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Utomhussirenen har krånglat från dag ett, och när vi har ringt så har de bara tipsat på vad vi själva kan göra, inget ord om att skicka ut en tekniker. Och så gick tiden och då ska de ha betalt för att skicka ut en tekniker, trots att det har strulat hela tiden. Jag ser det som en självklarhet att blir det fel vid installationen så tar företaget på sig det, utan några kostnader. Sjukt jävla dåligt är det.
Hej Larry! Vi beklagar att du har haft problem med utomhus sirenen och förstår din frustration. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service, och det är tråkigt att höra att du inte har varit nöjd med den hjälp du fått. Om du fortfarande har problem med sirenen, tveka inte att ringa oss. Vi vill gärna hjälpa till och se till att allt fungerar som det ska. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Kan inte uttala mig allt är inte installerat än på av sjukdom från er sida
Hej Sten! Tack för att du delar med dig av din feedback. Vi beklagar förseningen. Vi hoppas att installationen var problem fri och att allt nu fungerar för er. Om du har några frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Helt ok men det har blivit nåt strul med uppsägningen av verysure så vi måste själva säga upp det. Det var inte nåt vi hade önskat
Hej Urban! Vi förstår att det har blivit strul med uppsägningen av Verisure, och det är verkligen inte så vi vill att det ska vara. Vi önskar att detta hade löst sig smidigare för dig, och vi ber om ursäkt för besväret. Om det är något vi kan hjälpa till med eller om du har några frågor, hör gärna av dig. Vi finns här för att hjälpa till på bästa sätt. Mvh Säkra Larm
Inget att anmärka på så här långt ! Det verkar fungera när vi larmar på och av.
Hej Sven! Vi är glada att höra att allt fungerar bra med larmet så här långt. Om det skulle dyka upp några frågor eller om det är något du behöver hjälp med framöver, är det bara att höra av dig. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Har inte haft larmet så länge men hittills har det varit toppen. Säljaren Ari var mycket trevlig. Vet inte hur kundtjänst som jag tycker är viktigt fungerar än det visar sig. .
Hejsan Åke! Kul att höra att larmet fungerar bra hittills! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Vad händer med säkra larm appen ?? Har inte fungerat på 2 veckor
Hejsan Hassan! Beklagar att appen inte fungerat som du önskat. Om du skulle uppleva problem är ni varmt välkomna att ringa till oss på kundtjänsten så hjälper vi er! Mvh Säkra Larm
-Trevlig försäljare, rätt snabb återkoppling för en installationstid. -Teknikern var väldigt trevlig! Han tog sig tid till att svara på de frågor vi hade och förklarade väldigt pedagogiskt och tydligt. -Allt har fungerat klockrent! -Vi är väldigt nöja. Det är bara vårt förra larmbolaget som är missnöjda med att vi inte fortsätter med deras larm (SA).
Hej Marie! Tack för att ni delar med er av er upplevelse! Vi är glada att höra att både försäljaren och teknikern gav er en bra service och att allt har fungerat som förväntat. Vi är glada att ni valde oss och hoppas att ni kommer fortsätta vara nöjda. Om ni har några frågor eller funderingar framöver, tveka inte att höra av er! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Mycket bra bemötande av både säljare och installatör. Vi har ännu ej börjat att använda larmet eftersom vi har 3 månaders uppsägningstid på det nuvarande!
Hej Anders! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att ni fått ett bra bemötande från både säljare och installatör. Om ni i framtiden skulle stöta på problem eller liknande finns vi här på kundtjänsten till för att hjälpa er! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Tycker att allt fungerar bra! Tack Mvh Kurt svensson
Hejsan Kurt! Tack för er fina feedback! Skönt att höra att ni tycker att ert larm fungerar bra. Om ni behöver hjälp i framtiden eller har några frågor är de bara att kontakta vår kundtjänst! Mvh Säkra Larm
Jag blev mycket proffsigt bemött. Det uppstod en del problem med hårdvaran som åtgärdades direkt jag sa till. För mig är det enda alternativet att äga mitt larm, så jag har kontroll över kostnaderna framöver och inte utsätts för oförutsedda höjningar hela tiden.
Hej Erik! Vad härligt att höra att ni blev proffsigt bemötta och att eventuella problem åtgärdades snabbt! Om ni skulle behöva hjälp framöver så finns vi här för att assistera. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Välj inte. Dyr utrustnings kostnad och sedan så äger du det men får sedan också betala dyra pengar på tekniker.
Hej Linus! Tack för din feedback. Vi beklagar att ni inte känner er helt nöjda med vårt larm och priset. Om det finns något vi kan hjälpa till med, tveka inte att kontakta oss på kundtjänst så ska vi göra vårt bästa för att lösa det. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Säljaren var väldigt trevlig. Vi ville byta för att vårat tidigare var för dyrt. Har inte haft säkra larm så länge ännu men det verkar smidigt. Med vänlig hälsning, //Ola
Tack för ditt omdöme :) / Säkra Larm Kundtjänst
Hej Jag har inte haft larmet så länge att jag kan göra någon bedömning. Det var en bra och trevlig installatör som var här och monterade det. Med Vänliga Hälsningar Bengt Rindner
Tack för ditt omdöme :) / Säkra Larm Kundtjänst
Trevlig säljare. Snabbt inkopplat.. Lätt att använda.
Stort tack för ditt omdöme! Det är bara att höra av sig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om det är något du behöver hjälp med eller undrar över. Mvh / Säkra Larm
Bra bemötande proffsigt utförande. Bra genomgång av utrustningen.
Tack för ditt omdöme, Jan! Mvh / Säkra Larm
Säkra larm lovar mycket men levererar lite. Lyssnar inte till kunden. Ringer inte ens när larmet går för att kolla läget och larma av. Funderar stark att byta bolag för det finns inget förtroende kvar.
Hej Shohreh! Tack för ditt omdöme. Det låter inte som att din åtgärd utförs korrekt. Jag har dock ingen möjlighet att se över ditt larm härifrån, utan kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper dom dig :) 010-33 33 293. Mvh // Säkra Larm
Mycket bra upplevelse Nöjd med produkt o installation
Tack för ditt omdöme! Det är bara att höra av sig till vår kundtjänst om du behöver hjälp med något framledes. MVH // Säkra Larm
Bra idé med att äga sitt larm. Bra och snabb installation.
Det håller vi helt med om!! Tack för ditt fina omdöme och välkommen som kund. MVH // Säkra Larm
Jag tycker att information både på norska och svenska fungerat bra även Mina kontakter med k-service har varit bra.
Så bra at du er fornøyd. :) Hoppas att allt ska vara fortsatta positivt! Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa dig med något. 010-33 33 293. Mvh / Säkra Larm