Flöjelbergsgatan 18, 431 37 Mölndal — Visa karta

Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter.
Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag.

Vår grundinställning är att ditt är ditt. Därför säljer vi hemlarm. Och ja, vi säger säljer eftersom vi låter dig äga hemlarmet som skyddar det du älskar från
inbrott, brand- och vattenskador. Vi tycker att din trygghet är för viktig för att bara ha till låns. Att äga ditt larm är en bättre affär och säkrare investering än
att hyra. Dessutom är våra hemlarm enligt jordabalken ett fastighetstillbehör och kan öka värdet på din bostad.
Olika boende kräver olika larmlösningar, därför skräddarsyr vi ditt paket. Hos oss har du dessutom valfriheten att välja vilken åtgärd du vill ha när larmet går. Allt för att du ska känna att du äger din trygghet.

Läs vad 146 kunder tycker om Säkra Larm

• 2020-09-10

Mats R skrev om Säkra Larm
    Vi är väldigt nöjda med våra varor ,trevlig säljare och leverantör . Läs mer
    2020-09-10 Säkra Larm svarar Mats R
    Hej Mats,

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Anna-maria S skrev om Säkra Larm
    Larm och kameraövervakning

Förutom att övervakningskamerornas huvudenhet är lite utdaterad så funkar det bra. Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Anna-maria S
    Hej,
    tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme.
    Vi kommer ta era synpunkter vidare.

Håkansson H skrev om Säkra Larm
    Köpte div larm delar till mitt hus
    Bra bemötande (än så länge )
    Hade inga förväntningar bara önskningar om ett bra larm till vettigt pris
    Bra info an installatören Johan H Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Håkansson H
    Hej!
    Tack för er omdöme. Vad kul att ni är nöjda som kunder till oss.

Gerd S skrev om Säkra Larm
    Säljaren var proffsig och visade på fördelarna med Säkra LArm.
    Montören var duktig och snabb och trevlig.

Jag har sökt kundtjänst för att få prata med någon om att larmet inte fungerar helt tillfredsställande, men kommer bara till en telefonkö ;( .

Skulle velat fått ett uppföljningssamtal av säljaren när allt var betalt!!! Men Säkra LARM är omöjliga att få tag på, verkar det som!

Batteriet i Brandvarnaren började larma redan efter några månader. Det skulle ju hålla i 5 år!!!

Jag tycker inte företaget levt upp till mina förväntningar!
    Kan ni få dem att kontakta mig vore det väldigt bra!

Gerd Stenström
    Mjöbergsvägen 3
    311 69 Ugglarp

0709-640370

s Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Gerd S
    Hej Gerd!
    Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme.
    Ibland kan det vara högre tryck än vanligt på kundtjänsten men det går då bra att skicka ett mail så ringer vi upp dig om man inte vill vänta i telefonkön.
    Vi vill såklart åtgärda ert problem och kommer ringa dig för att boka en tid då tekniker kommer ut.

Björnberg B skrev om Säkra Larm
    Snabbt, billigare o smidigt! Dessutom mer för pengarna än tidigare larmlösning Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Björnberg B
    Hej
    Tack för ert omdöme och välkommen som kund hos oss!
  • Mika K

2020-09-02

Mika K skrev om Säkra Larm
    Har kontaktat dom 2 ggr pga mitt nya flådiga larm som bara fungerar till hälften .. uselt Läs mer
    2020-09-03 Säkra Larm svarar Mika K
    Hej Mika!
    Jag ser att vi har försökt ringa dig utan att få svar för fortsatt felsökning av ditt system. Vi kommer slå dig en signal imorgon igen så att vi kan åtgärda problemet med ditt system. Självklart skall dina produkter fungera felfritt och det kommer vi se till att de gör.

Sjöberg S skrev om Säkra Larm
    Hemlarm. Säljaren mycket trevlig, montören trevlig och professionell. Allt har fungerat till belåtenhet! Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Sjöberg S
    Hej,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi är glada att höra att ni är nöjda kunder hos oss.

Jakobsson J skrev om Säkra Larm
    -Bytte ut mitt gamla larm
    -Trevligt bemötande och bra argument för produkten utan att jag kände mig pressad att köpa
    - Har haft larm sedan några år med andra operatörer så det som jag fick var det som jag förväntade mig
    - Trevliga människor och bra bemötande. Jag känner mig trygg med mitt nya larm. Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Jakobsson J
    Hej,
    Tack för dina fina ord, det glädjer oss att nu är nöjd!

Karlsson K skrev om Säkra Larm
    Det vi har köpt var till vår belåtenhet. Och får då ett högt betyg super bra. Läs mer
    2020-09-09 Säkra Larm svarar Karlsson K
    Hej! Tack för ert fina omdöme och välkommen som kund till oss!
  • 2020-08-28

Martina W skrev om Säkra Larm
    Mycket hjälpsam och kunniga personer med god kundmedvetenhet. De såg över larmet som jag köpt och rekommenderade vissa extra saker som vi borde komplettera med för att larmet helt skulle täcka. Läs mer
    2020-08-28 Säkra Larm svarar Martina W
    Hej Martina,

Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att dela med dig.

• 2020-08-27

ELIN P skrev om Säkra Larm
    Skäms Säkra Larm!

Vi fick efter rekommendationer hembesök av en försäljare från Säkra Larm. Allting verkade frid och fröjd och försäljaren lovade oss en billigare månadskostnad när vi bytte vårt dåvarande larm till Säkra Larm. Larmet i sig är vi nöjda med, allting fungerar hittills som det ska. Vi blev dock förvånade när första fakturan dök upp - inte från Säkra Larm utan från ett annat bolag - Svea Ekonomi. Dessutom dyrare än vad vi blivit lovade.

Svea Ekonomi lägger på en årsränta på beloppet med 6.79%. Efter samtal med Svea Ekonomi visade det sig att om vi följer vår avbetalningsplan har vi i slutändan betalat 46100 kronor för vårt larm. Försäljaren gav oss ett fast pris på 29500 kronor. När vi kontaktar Säkra Larm svarar de enbart att det var vårt eget ansvar att läsa igenom det finstilta när vi skrev under deras kontrakt med mobilt bankID - där de menar att denna information skulle framgått.

Jag förstår vikten av eget ansvar, men känner mig både lurad och förbannad då vår försäljare inte informerat NÅGONTING om varken Svea Ekonomi eller räntan som följd. Hans pris gällde alltså om vi betalade in hela summan med en gång, vilket INTE framkommit på ett tydligt sätt. Han undanhöll information som var mycket viktig för oss. Att skaffa nya kunder på detta sätt upplever jag både oproffsigt och oerhört fult. Sannolikheten att jag rekommenderar Säkra Larm till andra är mycket liten. Läs mer
    2020-08-28 Säkra Larm svarar ELIN P
    Hej Elin!

Jag ser att du varit i kontakt med oss under gårdagen.
    Som min kollega då berättade så står det på ert avtal som ni signerat fysiskt samt via Mobilt bank-ID kostnaden för larmet och att ni valt finanisering via Svea Ekonomi.
    Har ni fortsatta frågor så är ni varmt välkommna att ringa vår kundtjänst på 010 333 32 93, vi vill så klart inte att våra kunder skall känna sig missnöjda.

Med Vänlig Hälsningar

• 2020-08-27

JAN P skrev om Säkra Larm
    Se och framförallt hör upp när ni köper Säkra Larm. Larmet i sej är säkert bra men vår försäljares knep var mycket fula. Han utelämnade viktiga fakta.. tog fram ett pris på ca 31400 kr.. vilket i sej skulle bli billigare än det larm vi hade.. den viktiga fakta som uteblev var att Säkra lämnar över sina skulder till Svea Ekonomi som tar 6.79% i ränta vilket gör att vårt larm kostar i verkligheten ca 49 000 kr. Efter samtal med Säkra så skall det vid försäljning finnas dokument att läsa där detta står.. dessa dokument visade inte vår säljare... men i och med att allt godkändes via bankID så är man fast. I ordersedel så står det ett kryss i finansieringsform och sedan är den handskrivna texten helt oläslig, inte ens kontaktad personal på Säkra ser vad det står. Så se upp!

Dessutom så har Säkra "glömt" att för varje kund man fixar så får man 1000 kr i bonus.. vi ordnade 2 kunder som båda fick besök av samma säljare.. vi kan berätta att dom upplevt samma sak som vi.............................bonusen har vi inte sett röken av....

Kund som känner sej blåst i Falkenbergsområdet. Läs mer
    2020-08-28 Säkra Larm svarar JAN P
    Hej Jan!

Jag ser att du varit i kontakt med oss under gårdagen.

Med Vänlig Hälsningar

• 2020-08-24

Jonas B skrev om Säkra Larm
    Trevlig säljare, hade önskat mer information om hur larmet fungerar och de exakta stegen när det blir larm. Dvs vilken roll spelar Securitas. Vi haft sector förr och där var stegen tydligare. Läs mer
    2020-08-26 Säkra Larm svarar Jonas B
    Hej Jonas,
    Ett par dagar efter installation skickas ytterligare info om Securitas ut, har du tagit del av den? Om du har några funderingar är du annars varmt välkommen att kontakta kundtjänst så hjälper de dig.
  • 2020-08-19

Inger H skrev om Säkra Larm
    Bästa möjliga, jätteduktiga medarbetare som informerade och installerade, killarna tilldelas högsta betyg från mig. Mvh Inger Läs mer
    2020-08-21 Säkra Larm svarar Inger H
    Hej Inger,

Jättekul att höra och välkommen som kund hos oss!

• 2020-07-11

Inga Lena B skrev om Säkra Larm
    Trevligt bemötande och kunnig personal som installerade larmet. Läs mer
    2020-07-15 Säkra Larm svarar Inga Lena B
    Hej Inga Lena,

Vi tackar för de fina orden samt din tid och önskar dig en trevlig sommar!

• 2020-07-10

Christer B skrev om Säkra Larm
    Ja är lite besviken då ni skulle säga upp vårat andra larm som vi hade, vilket ni inte gjorde. Så nu har vi nästan 4 månaders uppsägning från dom. Läs mer
    2020-07-15 Säkra Larm svarar Christer B
    Hej Christer,
    Vi beklagar om det är något som har blivit tokigt. Du får jättegärna kontakta kundtjänst på telefon eller e-post så kan vi kika på vad som hänt med din uppsägning.

• 2020-06-24

Anders H skrev om Säkra Larm
    Trevlig kvinna som var hos mig och berättade om säkra larm .har haft ett annat larm i några år ! Men det här larmet betalade man av så man ägde det till slut ! Ja bara den grejen är ju toppen .Anders Hammer. Läs mer
    2020-06-26 Säkra Larm svarar Anders H
    Hej Anders,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för dina fina ord.
  • 2020-06-20

Sven A skrev om Säkra Larm
    Larm
    Blev bra bemött av säljare och installatör
    Larmet är bra
    Dom levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-06-25 Säkra Larm svarar Sven A
    Hej Sven,
    Vad kul att höra! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
  • 2020-06-14

Jonas K skrev om Säkra Larm
    Trevlig säljare och bra installatör Läs mer
    2020-07-20 Säkra Larm svarar Jonas K
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • 2020-06-12

Jessica F skrev om Säkra Larm
    Larm och brand. Bra säljare med trevligt kundbemötande. Inga större förväntningar mer än normalt förnuft.
    Helhets betyg 5/5 Läs mer
    2020-07-20 Säkra Larm svarar Jessica F
    Hej Jessica,
    Vad kul att höra att allt känts bra hittills. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Med vänlig hälsning Säkra Larm.
  • 2020-06-12

Bertil N skrev om Säkra Larm
    Köpte ett larm som enligt försäljaren var bättre, och billigare, än det jag redan har från Verisure.
    Detta vet jag inte om det stämmer.
    Jag har inte fått några instruktioner hur jag får igång menyerna i telefon, så hag kan övervaka larmet, larma på ,och av, mm.
    Hur ska man fylla i papperen till Securitas ?

Allt sådant sköttes vid förra installationen av installatören.

Väntar på det uppföljande besöket, som utlovades efter leverans. Läs mer
    2020-06-12 Säkra Larm svarar Bertil N
    Hej Bertil!

Tanken med våra larm är att de ska bli billigare, eftersom man slipper betala för hyrkostnader. Självklart vill vi hjälpa dig med appen, samt ditt Securitas-avtal. Vi kan tyvärr inte ta fram dig som kund utan dina kunduppgifter, vi önskar att du tar kontakt med oss på kundtjänst. Antingen via telefon 010-3333293, eller mail: servicedesk@sakralarm.se

Varmt välkommen!

Med vänlig hälsning
    Säkra larm
  • 2020-06-10

Bergthora E skrev om Säkra Larm
    Hemlarm bra bemötande..tror och hoppas att allt går bra .hälsningar Bergthora... Läs mer
    2020-06-10 Säkra Larm svarar Bergthora E
    Hej!

Tack för du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Mvh,
    -Säkra Larm
  • 2020-06-04

MARKUS F skrev om Säkra Larm
    Vi har nu haft vårt larm i ca 1år och vi är supernöjda!
    Säljaren var toppen, han lyssnade verkligen på vad jag ville ha och kom med en mycket bra lösning! Vi har totalt fyra våningsplan som behöver skyddas för brand och inbrott, dessutom är det en lägenhet på ett av våningsplanen som vi hyr ut. Så vi har en ganska avancerad lösning med inbrotts, brand och id-lock på dörrarna till två olika zoner.
    Allt funkar som vi önskar och jag älskar id-locken på dörrarna - något av det bästa jag köpt till huset! Det går inte att glömma "nyckeln" och dörrarna är alltid låsta automatiskt.
    Säljaren optimerade våran larmlösning så att det blev färre delar än vad jag hade tänkt mig = lägre kostnad! Installatören var grymt trevlig och hjälpsam. Han installerade snabbt och snyggt och hjälpte oss att komma igång på ett riktigt bra sätt! Tack!!! :-)
    Jag kan verkligen rekommendera Säkra Larm! Läs mer
    2020-06-10 Säkra Larm svarar MARKUS F
    Hej Markus!

Vad kul att höra att du är fortsatt nöjd med ditt larm :)

Mvh,
    -Säkra Larm
  • 2020-04-26

Lars-erik J skrev om Säkra Larm
    Väldigt trevligt bemötande hade tidigare ett annat larm och det här visade sig vara billigare Läs mer
    2020-04-27 Säkra Larm svarar Lars-erik J
    Hej Lars-Erik,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.

Med vänliga hälsning Säkra Larm
  • 2020-04-24

Daniel B skrev om Säkra Larm
    Köpt ett larm till villan !! Har haft Verisure innan och Säkra erbjöd ett bra pris. Stort + är att man köper sitt larm och inte hyr för dyra pengar . Bra med rörliga bilder i kamrerna. Vad det gäller appen i telefon så är det inte riktigt samma kvalité som i Verisure. Har haft lite problem med smartpluggarna, men Säkra har lyssnat och hjälpt oss snabbt med service. Läs mer
    2020-04-27 Säkra Larm svarar Daniel B
    Hej Daniel,

Tack för ditt omdöme och för förtroendet.

Ha en trevlig dag, mvh Säkra Larm
  • 2020-04-24

Jan-olof G skrev om Säkra Larm
    Bra information och kunnig installatör Läs mer
    2020-04-24 Säkra Larm svarar Jan-olof G
    Hej Jan-Olof,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Ha en trevlig helg, mvh Säkra Larm
  • Per G

2020-04-19

Per G skrev om Säkra Larm
    Beställde och fick installerat ett larm för huset och gårdsverkstaden. Säljaren var mycket trevlig och genuint intresserad av vårt behov. Han informerade sakligt och utan att vara påstridig. I sak ville vi ha ett larm som är lättskött och med utbyggnadsmöjligheter vilket infriades. Installatören var snabb, professionell samt gav hans åsikt om hur vårt hus kunde säkras ytterligare till relativt låg kostnad.
    Är i allt nöjd och har hittills inte funnit något att klaga på. Läs mer
    2020-04-20 Säkra Larm svarar Per G
    Hej Per,

Tack för de fina orden och för att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse.

• 2020-04-17

Anja N skrev om Säkra Larm
    Hemlarm
    Bra
    Ok
    Hittills ok, lite nytt att lära.. Läs mer
    2020-04-20 Säkra Larm svarar Anja N
    Hej Anja,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tveka inte på att kontakta supporten om du funderar på något.
  • 2020-04-16

Lars J skrev om Säkra Larm
    Larm anslutet till Securitas.
    Jag blev bra bemött av säljare och tekniker.
    Jag hade inga förväntningar än att larmet skulle installeras snabbt och mitt tidigare larm sägs upp och tas ned av Säkra Larm, så ett smidigt skifte av larm utförs.
    En positiv upplevelse Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Lars J
    Hej Lars,

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

• 2020-04-15

Per-olov Ö skrev om Säkra Larm
    Det enda jag irriterar på är när man larmar på det piper så länge Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Per-olov Ö
    Hej Per-Olov,

Tänker du på utpasseringspipen? Du får jättegärna kontakta supporten så kan vi gå igenom inställningarna för just ert larm.

• 2020-04-15

Margareta R skrev om Säkra Larm
    Köpte ett larm, men det blev dyrare än vad vi sagt Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Margareta R
    Hej Margareta,

Kontakta gärna kundtjänst så vi kan reda ut om det brustit i kommunikationen eller om något annat blivit galet.

Ha en trevlig helg.

Med vänlsiga hälsningar Säkra Larm

Ulla Å skrev om Säkra Larm
    Den försäljare som sålde larmet till oss, var påläst, tydlig och gav ett stabilt intryck. Förklarade och frågade hela tiden om vi förstått.
    Köpekontrakt och slutsummor var tydligt och klart.

Mycket gott bemötande.

Den installatör som kom och satte upp larmet gav ett gott bemötande.

Vi kommer varm att rekommendera Säkra Larm till våra bekanta.

Ulla och Alf Åhlander Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Ulla Å
    Hej Ulla & Jan,
    Vi tackar så mycket för de fina orden och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.
    Ha en trevlig helg!
    Mvh Säkra Larm

Sune R skrev om Säkra Larm
    Bytte från Verisure till Säkra Larm. Säljaren lovade att ombesörja uppsägningen omgående MEN han väntade tills ångertiden löpt ut !!! Direkt kom i alla fall en faktura på 1009 kr som han "glömde" informera oss om. Vi blev lovade att inte behöva betala dubbelt någon månad dvs både till Verisure och Säkra Larm. Det betyder att vi inte ska betala till Säkra Larm förrän i juli. Det ska bli spännande att se hur det går, nu när vi gett medgivande till Autogiro... Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Sune R
    Hej Sune,
    Vi kan tyvärr inte plocka fram din kundbild den här vägen men vi skulle uppskatta om du vill kontakta kundtjänst på telefon eller mail så vi kan reda ut vad som blivit tokigt och hitta en lösning som blir bra för alla parter.

Yngve H skrev om Säkra Larm
    2 brandlarm 3 dörrkontakter 3 kamera 1 utdelarn. Säljare ringde på bra bemötande, montören gjorde ett bra arbete. Säkra larm skulle säga upp gamla larmet fungerade inte, gratis 3 mån uppsägningstiden hos gamla larmet fungerade dåligt har fått en faktura som jag inte ska ha. Larmet har löst ut i verkstaden utan att man ser vem som varit där med 2 fåtöljer. Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Yngve H
    Hej Yngve,
    Tråkigt att det blivit en lite knagglig start i vår relation. Tyvärr kan vi inte plocka fram din kundbild den här vägen, men du får jättegärna kontakta supporten på telefon eller mail så vi kan kika på vad det är som hänt.

Vänliga hälsningar Säkra Larm

Krister O skrev om Säkra Larm
    3 kameror 4 larm på dörrarna brandlarm 2 stycken.
    Bemötande var mycket bra säljaren hete Fredrik Olsson och montör tror jag hette Jocke de var trevliga och bra på att förklara så vi är jätte nöjda med allting.
    MVH Krister Olsson Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Krister O
    Hej Krister,

Härligt att du är nöjd, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Marie S skrev om Säkra Larm
    Jag köpte hemlarm. Väldigt nöjd med bemötande och information både av säljaren och installatören.
    Smidigt och snabbt gick det. Skönt att Säkra Larm skötte hela övergången från annat larm. Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Marie S
    Hej Marie,

Vad kul att höra att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för de fina orden.

• 2020-04-06

Anders T skrev om Säkra Larm
    Köpt brand/inbrottslarm. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Anders T
    Hej Anders,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme

Peder W skrev om Säkra Larm
    Bra utbud av produkter och tjänster till rimligt pris. Proffessionellt bemötande från de vi varit i kontakt med. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Peder W
    Hej Peder,

Kul att höra att allt känns bra och vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Med Vänliga Hälsningar Säkra Larm

Johan N skrev om Säkra Larm
    Säkra Larm är ett riktigt bra och prisvärt larm till bostaden. Bra personal och service. Larmet är direkt kopplat till Securitas om du vill för en mindre kostnad per månad och du äger detta larm själv. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Johan N
    Hej Johan,

Kul att höra att du är nöjd och att du uppskattar vårt koncept.

Olle G skrev om Säkra Larm
    ..................................... Läs mer

Rasmus B skrev om Säkra Larm
    Duktig säljare och duktig installatör. Prisvärt och välfungerande larm som är enkelt att använda. Men varför så klumpiga och fula komponenter? Saknar också många funktioner i appen. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Rasmus B
    Hej Rasmus,
    Härligt att höra att du fått ett gott intryck av våra representanter.
    Vi tar jättegärna emot lite mer detaljerad feedback om vad ni saknar i appen, ni är välkomna att kontakta kundtjänst.

Shahzad skrev om Säkra Larm
    Bra och tydlig service.
    Relativt lätt att installera.

Appen verkar vara något gammaldags, men annars ok. Läs mer
    2020-04-03 Säkra Larm svarar Shahzad
    Hej Shahzad,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, ha en trevlig dag.

Med vänlig hälsning

Sören J skrev om Säkra Larm
    Qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm123456789pqwertyuiop Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Sören J
    Hej Sören,
    Vi tackar för 5/5

Sten K skrev om Säkra Larm
    Köpte larm med kameror, magnetkontakter . fjärrkontroll och utomhussirén. Är nöjd med produkterna och installationen.
    Både säljare och installatör var trevliga. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Sten K
    hej Sten,

Härligt att höra att allting känns bra!

Ha en trevlig dag,

Carina A skrev om Säkra Larm
    Vi bytte till säkra larm. Larm inomhus och kameror utomhus. Väldigt trevliga försäljare och montör.
    Vi har haft larmet för kort tid för att veta riktigt vad vi tycker men hittills har allt varit positivt. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Carina A
    Hej Carina,

Kul att höra att ni är nöjda än så länge och vi hoppas att ni fortsätter vara det.
    Vi tackar för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.

Erik I skrev om Säkra Larm
    Villalarm.
    Upplevde att säljare var kompetent och lösningsorienterad, samt kundorienterad .

Installatören var kunnig och trevlig. Ett bra installationsarbete!

Affärsmodellen tilltalar oss.

Erik Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Erik I
    Hej Erik,

Kul att höra att du fått ett bra intryck av vpåra representanter och att vår lösning passar er!

Ha en trevlig dag, med vänliga hälsningar Säkra Larm
  • David Mikael H

2020-04-02

David Mikael H skrev om Säkra Larm
    Allt fungerar bra, hade önskat lite skarpare upplösning på kamerorna men annars väldigt nöjd Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar David Mikael H
    Hej Mikael,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Ronnie P skrev om Säkra Larm
    Hemmalarm. Det kom en säljare och ringde på dörren. Jag blev lovad att inte behöva betala något förrän om tre månader, så min uppsägningstid från mitt gamla larm skulle hinna gå ut. Tyvärr stämde inte det, utan jag fick ändå betala för abonnemanget till Securitas. Detta gör att kostnaden trots allt blir betydligt högre än jag väntat mig. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Ronnie P
    Hej Ronnie,
    Tråkigt om det blivit en miss i kommunikationen på det viset. Om du kontaktar kundtjänst så kan vi kika på om vi kanske kan göra något åt förfallodatumet på den fakturan.

Carina L skrev om Säkra Larm
    Hemlarm. Mycket bra bemötande av er personal. I stort sett bra förutom att ett dåligt batteri användes. Det fick vi veta dagen efter installation. Det drog ner betydelsen. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Carina L
    Hej Carina,
    Tråkigt att det blev en miss med batteriet där, men kul att höra att allting känns bra i övrigt.

Håkan O skrev om Säkra Larm
    Vi blev bra bemött av Säkra Alarm.
    Det vi har satt in är brandlarm, röklarm och kameror. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Håkan O
    Hej Håkan,

Kul och höra att det känns bra, och tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.

Flöjelbergsgatan 18, 431 37 Mölndal