Säkra Larm

Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50 000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter.
Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag.

Vår grundinställning är att ditt är ditt. Därför säljer vi våra larm. Och ja, vi säger säljer eftersom vi låter dig äga hemlarmet som skyddar det du älskar från
inbrott, brand- och vattenskador. Vi tycker att din trygghet är för viktig för att bara ha till låns. Att äga ditt larm är en bättre affär och säkrare investering än
att hyra. Dessutom är våra hemlarm enligt jordabalken ett fastighetstillbehör och kan öka värdet på din bostad.
Olika boende kräver olika larmlösningar, därför skräddarsyr vi ditt paket. Hos oss har du dessutom valfriheten att välja vilken åtgärd du vill ha när larmet går. Allt för att du ska känna att du äger din trygghet.

Läs vad 519 kunder tycker om Säkra Larm 2

• 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Dom ringde på dörren och berättade vad dom hade för erbjudande
  • 2022-11-19 Insamlad av företaget
    Allt har fungerat perfekt! Vi är helt nöjda!
    Hej Anita, tack för ditt fina omdöme! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Inte levt upp tillutlovad produkt...än. Lnga väntetider till kumdyjänst. Dålig respons på mail
    Hej Börje, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar att det varit längre väntetider än vanligt till vår kundtjänst. Skriv gärna ett mail angående ert ärende så försöker vi hjälpa dig så snart vi kan. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Har fått ett trevligt bemötande. Att känna mig mera trygg och säker ,vilket jag också gör med säkra larm. Köpte ett larm.Har inte haft det så länge men än så länge verkar det bra
    Hej Irene, det glädjer oss att höra! Det är vårt mål att ni som kunder känner er trygga och säkra med oss som er larmleverantör. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-03 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött av både säljare och tekniker, jag ville köpa ett larm och jag fick saklig information och kände inte att ni försökte sälja på mig något som jag inte önskade.
    Jag köpte ett hemlarm inkl brandlarm som jag hittills är väldigt nöjd med.
    Hej Christina, tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Vi hoppas att du även framöver kommer vara en nöjd kund hos oss. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-03 Insamlad av företaget
    Varit kund i många år och alltid blivit trevligt bemött.
    Hej Ing-Marie, vad roligt att höra! Det gläjer oss att ni är nöjda med er larm och med oss som er larmleverantör. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-28 Spontant omdöme
    vi fick larmet uppdaterat 22mars 2022 och nu 8 månader senare så funkar fortfarande inte larmet. vi har ringt och blivit lovade att dom ringer tbx men inte då.
    flera inbokade möten med tekniker har blivit avbokade det senaste idag.
    vi har haft flera falsklarm som vi har påpekat och det första vi fick höra var att det bara var att blåsa bort pollen i larmet så skulle vi få se att det funkar.
    vi har haft några tekniker som varit här men det funkar inte ändå.
    och om man ringer säkra larm så kan man inte få tag på någon som vill ta något ansvar.
    ni kanske borde byta namn till ( hederliga berras osäkra larm)
    hur många månader ska man behöva vänta på att få känna trygghet ??
    Hej Vincent, vad tråkigt att höra att brandvarnaren inte fungerat som den skall, om ni har rengjort brandvarnaren utan att det hjälper är det läga att byte ut den på garantin, kontakta vår kundtjänst så hjälper dom dig med detta! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-24 Insamlad av företaget
    Kan inte säga så mycket om företaget än tar bara långt tid att få installerat annars tror jag att det är bra
    Hej Magnus, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi har lite längre väntetider än vanligt på installationer just nu. Om du får några funderingar är det bara att slå vår kundtjänst en signal. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-24 Insamlad av företaget
    Larm med kameror + larm på alla öppningsbara fönster och dörrar. Har inget att klaga på. Blivit trevligt bemött av både säljare och installatör.
    Hej Tommy, vad glada vi blir av att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-21 Insamlad av företaget
    larmet fungerar som det ska.men är inte nöjd med en ökning på

på 5%, enligt säljare skulle det inte bli en ökning under avtalstiden.i det stora hela är jag nöjd.
    Hej Peter, kul att höra att du är nöjd med larmet. Prisökningen gäller driftavtal hos befintliga kunder. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så kikar vi på hur/om detta påverkar just dig. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande Har haft det en kort tid får se vartefter om dom lever upptill förväntningar som säljarn utlovade
    Hej Magnus, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi hoppas att larmet lever upp till dina förväntingar. Skulle det vara något så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-30 Spontant omdöme
    Jag måste säga att jag är förb…,

Ni har sålt en villalarm till mig med en äldre modell av centralenhet som fungerar genom 2G på den 2020-09-08 och hur råkar det bli att nästan precis två år senare kommer ni bakom dörren för att sälja en ”nyare variant” av centralenhet på ett högt pris (12900 kr) för att den gamla modellen inte funkar med 4G.

Ändock såg jag, när jag surfade på internet att tidningen ”PC för alla” har gjort en test på er larm med den nyare varianten redan på den 2020-11-20 alltså bara två månader efter jag köpte er larmpaket med den gamla centralenheten. (bilder på nyare centralenheten finns på artikeln)

Påstå inte att ni inte haft vetskap om att höja kommunikationen med SIM-kortet från 2G (vilket jag har fn) till 4/5G
    redan då jag fick larmpaketet 2020-09-20. Jag känner mig lurad på avseende summa pengar då jag TVINGAS
    köpa uppgraderingen på centralenheten för att ha en fungerande larm.

Jag tänkte att det skulle löna sig att inte ha en ”evighetsbetalning” i form att betala månadsavgift till typ Verisure
    eller dylikt genom att äga larmet, men sådana överraskningar som ni kommer med väntade jag aldrig! Först betalade jag 30 000 för larmet två år sedan, nu måste jag betala 13 000 kr för att uppdatera centralenheten.

Dessutom såg jag på avtalet att ni har höjt serviceavgift från 500 kr/år till 980 kr/år, det läste jag först på avtalet,
    grabbarna sade enligt min mening ingenting om höjningen som är på en gång nästan 100%.

Jag skickade detta brev till er men ni hade inte möda att ens svara på mitt inlägg så därför skickar jag detta omdöme på ert företag för allmän beskådning.

Riktigt fult gjort 🤬
  • 2022-09-27 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande av säljare och montör.
    Kundservice kan bli mycket bättre, fick svar första gången jag ville ha hjälp "kan jag ringa upp dig om en stund", ingen ringde.
    Andra gången fick jag svar "jag skickar dig en instruktion", väntar fortfarande.
    Det kan vara så att dom har fullt upp??
    Hej Seppo! Vi beklagar att du inte fått återkopplig från vår kundtjänst, skicka gärna ett mail till oss på nytt om du inte har fått svar så ser vi till att hjälpa dig! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-26 Insamlad av företaget
    Introduktion och support uppfyller inte det jag hade förväntat mig. Företaget lever inte upp till sina åtaganden.
    Jag upplever en stressfylld situation när larmet skulle tas i bruk.
    Appar och tablåer är svårförståeliga utan introduktion och instruktioner.
    Jag kan inte använda alla funktioner då det inte framgår hur dom funkar och vilka komponenter som är aktiva i olika situationer.
    Sammantaget en stor osäkerhet!!!!!!
    Hej Kjell, vi förstår din frustation och vill gärna hjälpa dig så att du får den genomgång av larmet och appen som du vill ha. Kontakta gärna kundtjänsten på: servicedek@sakralarm.se eller ring oss på: 010 333 32 93 så bokar vi in ett nytt besök där tekniker kommer ut och kan gå igenom detta med dig i lugn och ro. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-25 Insamlad av företaget
    Vi har satt in ett larm och har blivit väldigt bra bemötta.
    Hej Britt-Marie, vi blir glada av att höra att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-21 Spontant omdöme
    Säkra Larm skickar faktura till min fars dödsbo fortfarande där jag försökt avsluta era tjänster sedan Maj. Fick avslutat till 1 juli. Döm till min förvåning när faktura damp ner idag 21 september på en utryckning ni säger er ha gjort den 3 juli dvs efter avtalet avslutades. Riktigt skamligt beteende. Utnyttja dödsbo för egen vinning. Kräver åtgärd för detta. Kontakta mig via e-post jag skickat. Skriver här med då er svarsfrekvens på e-post lämnar mer att önska.
    Hej Roger! Vi är tacksamma för den feedback du lämnar. Detta är inget som vi gjort medvetet utan det har skett en miss i registreringen av er fars kundbild. Kontakta gärna kundtjänsten så löser vi detta! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-21 Spontant omdöme
    Hej,

Jag skriver omdömet för min pappas räkning, hur kan en säljare med gott samvete hos er lova guld och gröna skogar till en pensionär som är 70+ om att "vi fixar allt med uppsägning osv med din nuvarande larmoperatör"?

Sen när ni väl ska leverera det ni lovat så klarar ni inte det pga att ni inte lyckas med uppsägningen. Sedan vänder ni honom ryggen till för att det är enklare nu när avtalet är påskrivet och när ni inte tar avbetalningsrisken då Svea Ekonomi gör det.

Allt detta resulterar i att han betalar för något som ni inte lyckas slutföra och att kundtjänst säger "Är huvudet dumt får kroppen lida" som svar gör det hela bara sämre med er, minst sagt osmakligt.

Det är viktigt att synliggöra oseriösa företag, Säkra Larm ingår i den falangen.

EDIT: Ibland skriver en saker i affekt, kundservicebemötandets låga kvalitet består men efter ett samtal med samma säljare så är vi på rätt spår igen. Vi hoppas att det blir rätt denna gång.
    Hej, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme för din far! Vi beklagar att ni blivit dåligt bemött och skulle vilja veta mer om bemötandet från kundtjänsten. Om du har möjlighet får du gärna maila oss på: servicedesk@sakralarm.se med kundnummer eller adressen så vi kan följa upp detta och ta det vidare internt. Vi är glad att höra att ni varit i kontakt med säljaren igen och att han hjälper er. Tveka inte med att kontakta oss igen om det skulle dyka upp något. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-27 Insamlad av företaget
    Har inte hunnit bilda mig nån riktig uppfattning än.
    Hej Birgitta, tack för ditt omdöme, vi tror och hoppas att du kommer bli nöjd när du hunnit bilda dig en uppfattning om våra produkter! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-25 Insamlad av företaget
    Funkar. Inte som cdet är lova
    Montören var trevlig
    Eftersom det inte funkar så har vi nye några pluspoäng att ge er
    Hej Anders! Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi vill gärna hjälpa dig så att larmet passar dig och fungerar som du vill. Kontakta gärna vår kundtjänst på 010 333 32 93 eller servicedesk@sakralarm.se så ser vi över vad det är som du inte är nöjd med och åtgärdar det! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-14 Insamlad av företaget
    It was good and I'm happy with this company and their service so far.
    Hi Bahzad! Thank you for your kind words, we will make sure that we continue to give you great service in the future as well. Kind Regards Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-12 Insamlad av företaget
    Allt har varit bra men jag ångrar tyvärr mitt köp.
    Hej Malin, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi vill gärna veta mer om varför du inte är nöjd med ditt köp och vill ångra det. Ring eller maila oss på: 010 333 32 93 eller servicedesk@sakralarm.se. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och trevliga när man ringer.
    Har både villalarm hemma och i fritidshemmet.
    Hej Marita!
    Kul att höra att du är nöjd! Tack så mycket för de fina orden och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.

• 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare som inte var påstridig. Installatören kändes trygg.
    Säkra larm säljer larm på avbetalning istället för att man hyr i evighet, och som man kan utöka själv med sensorer, dörrlås och lampor och med väldigt många inställningar i tillhörande app och webbsida. Ett larm för personen som gillar ”smarta hem”.
    Hej Teresia, kul att du är nöjd med ditt nya larm! Får du några funderingar i framtiden så är det bara att höra av sig till våran kundtjänst. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Trevlig säljare, lovade guld och gröna skogar.
    Nr 1, du betalar inget för utrustningen, den bjuder vi på då vi anser att du redan har betalat för ditt larm flera gånger om hos Sector.
    Om man nu får allting gratis, varför då en kreditkostnad hos Svea på 30 000SEK?

Erbjuder Säkra larm samma väktarutryckningstjänster som hos Sector?
    Enligt säljaren så skulle jag inte märka någon skillnad, samma bolag(Securitas). Och alla har fria utryckningar.
    Visade sig inte heller att stämma, vid kontakt med Securitas så fick jag till svar att man "inte längre har avtal med Säkra Larm Sverige AB"

När man sedan ringer upp säljaren och påpekar dom felaktigheter som uppdagas så avlutas samtalet med att säljaren slänger på luren i örat på en.

När man sedan skickar in ångerblanketten till Säkra Larm på två mejladresser så får man tillbaka ett autosvar :
    " Hej!

Tack för ditt mail.

Vi kommer hantera ditt ärende så snart som möjligt. Om du vill veta mer om hur vi behandlar dina personuppgifter, besök gärna vår hemsida www.sakralarm.se/integritetspolicy. "

Man får själv ringa in till kundtjänst efter tre dagar för att få en verifikation på att dom har emottagit min ångerblankett.
    Får då till svar att den är inlagd, varför kan man då inte skicka ett svarsmail att man nu har registrerat min önskan om att avbryta avtalet?
    Man har inte heller avbokat installationsbesöket av larmet.

Synd att säljaren är tvungen att ta till flera "vita lögner" för att sälja in larmet.
    Tråkigt då ni gav ett intryck av att ligga i framkant teknikmässigt.

Men ni föll på mållinjen p g a säljaren och bristfällig kundservice.

Snäpp upp er så kanske ni kan utmana dom stora drakarna, men i nuläget så ger ni ett alldeles för oseriöst intryck.
    Hej Peter, vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva ett omdöme och den konstruktiva kritik du framför. Vi tar till oss av vad du säger. Däremot nämner du flera saker som vi inte står bakom, bland annat hur säljaren har gått tillväga när han sålt er larmet. Om du inte redan har talat om detta för vår kundtjänst så uppmanar vi dig att även höra av dig till dom om detta så att vi kan ta det vidare. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Kamerornas mörker seende är under all kritik då det endast visar mörker 1 meter från kameran, vid kontroll via kameran ser man ju ingenting, måste tjuven tända ljuset för att det ska synas något överhuvudtaget
    Hej Ulf, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det låter som att det är något fel på era kameror, vilket vi gärna vill åtgärda. Kontakta vår kundtjänst så felsöker dom detta/bokar ut tekniker till er. Med vänliga hälsingar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Förväntningar uppfylld
    Inköpt koncept uppfyller kraven
    Hej Conny, Kul att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsnigar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Var ett trevligt möte med försäljarna och jag förväntar mig att det blir så framöver med mina eventuella kontakter med företaget. Han som kom och satte upp larmet var trevlig och berättade vad han gjorde och varför kameror och brandlarm skulle sitta där de skulle monteras och varför det skiljde sig från min förra larmföretag. mycket bra.
    Hej Nils, tack för att du lämnat ett omdöme. Det glädjer oss att höra att du när nöjd med säljare och tekniker. Om du kommer i kontakt med vår kundtjänst i framtiden är vi säkra på att du kommer vara lika nöjd även med den. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra på att saluföra företaget, trevliga, ingav förtroende.
    Säkerhet och trygghet, snabbare utryckning vb än tidigare larmföretag.
    Har haft larmet så pass kort tid att en relevant utvärdering är svår att göra.
    Hej Eva, roligt att höra att du är nöjd än så länge. Kommer du på några funderingar är det bara att kontakta vår kundtjänst! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra bemötande både vid första kontakt och vid installation.Vi har tidigare haft Verisure men ser vinsten i att äga vårt egna larm och sedan bara betala service kostnad.
    Hej Jessica, kul att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Trevligt och vänligt bemötande. Känns bra.
    Hej Carina!

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för de varma orden.

• 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande, och all kontakt har fungerat väldigt bra👍👍
    Hej Lisbeth!

Kul att höra att fungerar bra. Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

• 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Inget att klaga på proffsigt gjort
    Hej Jerry!

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Med vänlig hälsning Säkra Larm
    Bra bemötande
    Blev som vi trodde
    Egentligen är jag skeptisk till oanmälda hembesök
    Hej Anders!

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

• 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Att ge en bedömning efter 3 veckor är inte så lätt, men kontakten med företaget har varit bra än så länge.
    Vi får väl hoppas att det fortsätter så framöver.
    Hej Mona, kul att du är nöjd med larmet än så länge. Vi hoppas såklart att du kommer fortsätta vara det. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Köpt komplett larm för 2 plans villa. Är nöjd med larmet bortsett från att dörr magneterna krånglar till och från. Detta innebär att dörren det krånglar vid inte är larmad medans resten är larmad.

Företaget har bemött mig väl hela vägen än så länge.
    Hej Jonas, tack för att du tg dig tid att lämna ett omdöme! Vi ser gärna över den felande magnetkontakten då ditt larm skall fungera felfritt, tveka inte att höra av dig till kundtjänsten på: 010 333 32 93 så hjälper de dig. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Använder fortfarande mitt gamla larm då jag har en uppsägningstid på 3 månader,vilket innebär att jag inte vill börja anvanda Säkra Larm.

MVH Rune
    Hej Rune, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi hoppas du blir nöjd kund hos oss! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Ett bra larm som fungerar utmärkt å inte kostar skjortan heka livet.
    Hej Boris! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vårt larm. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-02 Insamlad av företaget
    Det känns bra helt enkelt, allt har fungerat bra sedan första kontakten.
    Hej Ann-Katrin, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med ditt larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    Säljaren skötte sig bra, kunnig å trevlig.
    Installationen blev jag besviken på då hela mitt kar ej installerades!
    Och så reagerade jag på att återkopplingen vid kar tog nästan 20 min vilket jag tycker är väldigt dåligt!
    Hej Linus, tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med säljaren. Vi skulle vilja veta mer om det du skriver och vore tacksamma om du mailar in till oss på: servicedesk@sakralarm.se. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-03-29 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, bra installation, bra och enkel app att använda.
    Är nöjd med larm och service!
    Hej Madeleine, vad roligt att du är nöjd med larmet och servicen. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Då fattigt med funktioner jämfört med mitt tidigare larm och appen är kass samt saknar widgetar
    Hej Mats, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är tråkigt att höra att larmet inte levt upp till dina förväntingar. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på: 010 333 32 93 så kan vi kolla på dina önskemål mer specifikt och se till att du får det du vill ha i ditt larmsystem och app. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-03-15 Insamlad av företaget
    Nöjd med bemötandet av säljaren, helt okej bemötande av montörer men blev bök med uppsägningen av vårat befintliga larm. Sen har vi haft lite problem med att vissa komponenter inte låter som dom ska vid larmning och att den ibland inte larmar på som den ska.
    Hej Erik. Tack för att du lämnat ett omdöme. Tråkigt att höra att det blev problem med uppsägningen av ditt tidigare larmbolag. Du får gärna ringa vår kundtjänst så hjälper vi dig med det och kollar på inställningarna av enheterna så de stämmer överrens med hur du vill ha dom!
  • 2022-03-13 Insamlad av företaget
    Nästan omöjliga att komma i kontakt med och om de väl svarar är det halva, ofullständiga och ibland näsvisa svar. Med facit i hand hade jag valt en annan leverantör.
    Hej Jim, tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Vi är ledsna att höra att du inte är nöjd med bemötandet och tar det med oss. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-02-26 Insamlad av företaget
    Kundtjänst ok lite slarvigt att inte kolla upp uppsägningen till mitt tidigare larm har ringt sms:at ett otaliga gånger sedan fick jag säga upp det själv
    Hej Jean, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar att uppsägningen av ditt tidigare larm inte gick igenom från din tidigare larmoperatör. Vi tackar för dina synpunkter och tar dom med oss. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-02-18 Spontant omdöme
    Fantastiskt dålig support. Får korta och oengagerade svar efter 4 veckor på mail supporten.

Och när vi först köpte vårt larm av dem så hade säljaren lovat att vårt ID-lock skulle installeras och monteras i sammband med installation av resten av larmet.

Men nej, det fick vi själva installera. Teknikern som dök upp sa att ID-locken skulle ha skickats ut i förtid (vilket vi inte fick) så vi kunde installera det själva eller anlita ett låsföretag att utföra det monteringen. Fick montera den i dörren medans Teknikern var på plats så den kunde kopplas upp mot larmet.

Ångrar verkligen att vi skaffade detta larm. Kan absolut inte rekommendera Säkra Larm till någon.
    Hej Alexander, tack för att du lämnar ett omdöme. Det är såklar jättetråkigt att vi inte förstod din fråga du mailade in till oss. Du får gärna förklara hur du menar eller ringa in till oss så vi kan besvara din fråga. Vi tar dina synpunkter vidare. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Det försäljaren lovade stämde inte helt med hur det faktiskt blev.
    Hej Jan,

Tråkigt att höra att det inte blev precis som du tänkt dig. Du är varmt välkommen att kontakta kundtjänst så tittar vi närmare på vad som hänt i ditt fall.

• 2022-02-10 Insamlad av företaget
    Bra bemött.
    Larmet fungerar som förväntat har bara haft larmet några veckor.
    Hej Lars-Erik, tack för ditt omdöme. Vad kul att du är nöjd med larmet. Tveka inte att höra av dig till våran kundtjänst på 010 333 32 93 om du har fler frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Säkra Larm. Säkra Larm
  • 2022-02-10 Insamlad av företaget
    Jo det var bra men som vid all försäljning med slipade säljare som lovar guld och gröna skogar så är inte allt som glimmar guld.
    Hej Håkan, tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Tveka inte att höra av dig till våran kundtjänst 010 333 32 93 så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar, Säkra Larm. Säkra Larm
  • 2022-02-08 Insamlad av företaget
    Det är okej .Har bara haft larmet i 11dagar .Än så länge är det bra.
    Hej Gunilla, tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med larmet än så länge. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst 010 333 32 93 om du har fler frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Säkra Larm. Säkra Larm
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Hej
    Inte alls bra, när jag kommer hem och låser
    upp dörren, så larmar jag inte av huset för jag
    måste vara snabb att larma av huset.
    Det behövde jag inte förut, så det är mycket
    sämre nu!!!!

Det här larmet blir billigare i månaden.
    Jag funderade och säga upp larmet för det
    var så dyrt det gamla.
    Kan ni inte göra så att jag larmar av i dörren,
    så jag kanske säger upp de här larmet istället?

MVH
    Rolf Andersson
    Hej Rolf! Det ska vi självklart se till att lösa, slå en signal till oss på 010 333 32 93 så hjälper vi dig. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm