Flöjelbergsgatan 18, 431 37 Mölndal — Visa karta

Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter.
Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag.

Vår grundinställning är att ditt är ditt. Därför säljer vi hemlarm. Och ja, vi säger säljer eftersom vi låter dig äga hemlarmet som skyddar det du älskar från
inbrott, brand- och vattenskador. Vi tycker att din trygghet är för viktig för att bara ha till låns. Att äga ditt larm är en bättre affär och säkrare investering än
att hyra. Dessutom är våra hemlarm enligt jordabalken ett fastighetstillbehör och kan öka värdet på din bostad.
Olika boende kräver olika larmlösningar, därför skräddarsyr vi ditt paket. Hos oss har du dessutom valfriheten att välja vilken åtgärd du vill ha när larmet går. Allt för att du ska känna att du äger din trygghet.

Läs vad 124 kunder tycker om Säkra Larm

• SEIJA G

2020-05-15

Företaget har bett om en granskning av omdömet
    SEIJA G skrev om Säkra Larm
    Vi var på vippen att beställa Säkra Larm AB, men fick höra att våra vänner i Huddinge, som har haft Säkra Larm i 16 år, blev debiterade då batterier på Säkra Larms brandlarm byttes. Därefter kommunicerade ej brandlarmet korrekt med huvudlarmet utan fortsatte att skicka larm trots batteribytet. Säkra Larm gjorde två onödiga utryckningar, trots flera telefonsamtal från våra vänner även mitt på natten. Säkra Larm svarar att de har skickat meddelande via appen. APPEN? Här pratar vi om två 75 åringar som har gamla Nokia telefoner och inte ens vet vad en APP är. Kundtjänsten har dessutom varit väldigt otrevliga mot dem och vill att de skall betala 4000 kronor, vilket är halva pensionen. Nej, - det blir definitivt inte detta företag för oss. Läs mer
  • 2020-04-26

Lars-erik J skrev om Säkra Larm
    Väldigt trevligt bemötande hade tidigare ett annat larm och det här visade sig vara billigare Läs mer
    2020-04-27 Säkra Larm svarar Lars-erik J
    Hej Lars-Erik,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.

Med vänliga hälsning Säkra Larm
  • 2020-04-24

Daniel B skrev om Säkra Larm
    Köpt ett larm till villan !! Har haft Verisure innan och Säkra erbjöd ett bra pris. Stort + är att man köper sitt larm och inte hyr för dyra pengar . Bra med rörliga bilder i kamrerna. Vad det gäller appen i telefon så är det inte riktigt samma kvalité som i Verisure. Har haft lite problem med smartpluggarna, men Säkra har lyssnat och hjälpt oss snabbt med service. Läs mer
    2020-04-27 Säkra Larm svarar Daniel B
    Hej Daniel,

Tack för ditt omdöme och för förtroendet.

Ha en trevlig dag, mvh Säkra Larm
  • 2020-04-24

Jan-olof G skrev om Säkra Larm
    Bra information och kunnig installatör Läs mer
    2020-04-24 Säkra Larm svarar Jan-olof G
    Hej Jan-Olof,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Ha en trevlig helg, mvh Säkra Larm
  • Per G

2020-04-19

Per G skrev om Säkra Larm
    Beställde och fick installerat ett larm för huset och gårdsverkstaden. Säljaren var mycket trevlig och genuint intresserad av vårt behov. Han informerade sakligt och utan att vara påstridig. I sak ville vi ha ett larm som är lättskött och med utbyggnadsmöjligheter vilket infriades. Installatören var snabb, professionell samt gav hans åsikt om hur vårt hus kunde säkras ytterligare till relativt låg kostnad.
    Är i allt nöjd och har hittills inte funnit något att klaga på. Läs mer
    2020-04-20 Säkra Larm svarar Per G
    Hej Per,

Tack för de fina orden och för att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse.

• 2020-04-17

Anja N skrev om Säkra Larm
    Hemlarm
    Bra
    Ok
    Hittills ok, lite nytt att lära.. Läs mer
    2020-04-20 Säkra Larm svarar Anja N
    Hej Anja,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tveka inte på att kontakta supporten om du funderar på något.
  • 2020-04-16

Lars J skrev om Säkra Larm
    Larm anslutet till Securitas.
    Jag blev bra bemött av säljare och tekniker.
    Jag hade inga förväntningar än att larmet skulle installeras snabbt och mitt tidigare larm sägs upp och tas ned av Säkra Larm, så ett smidigt skifte av larm utförs.
    En positiv upplevelse Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Lars J
    Hej Lars,

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

• 2020-04-15

Per-olov Ö skrev om Säkra Larm
    Det enda jag irriterar på är när man larmar på det piper så länge Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Per-olov Ö
    Hej Per-Olov,

Tänker du på utpasseringspipen? Du får jättegärna kontakta supporten så kan vi gå igenom inställningarna för just ert larm.

• 2020-04-15

Margareta R skrev om Säkra Larm
    Köpte ett larm, men det blev dyrare än vad vi sagt Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Margareta R
    Hej Margareta,

Kontakta gärna kundtjänst så vi kan reda ut om det brustit i kommunikationen eller om något annat blivit galet.

Ha en trevlig helg.

Med vänlsiga hälsningar Säkra Larm

Ulla Å skrev om Säkra Larm
    Den försäljare som sålde larmet till oss, var påläst, tydlig och gav ett stabilt intryck. Förklarade och frågade hela tiden om vi förstått.
    Köpekontrakt och slutsummor var tydligt och klart.

Mycket gott bemötande.

Den installatör som kom och satte upp larmet gav ett gott bemötande.

Vi kommer varm att rekommendera Säkra Larm till våra bekanta.

Ulla och Alf Åhlander Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Ulla Å
    Hej Ulla & Jan,
    Vi tackar så mycket för de fina orden och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.
    Ha en trevlig helg!
    Mvh Säkra Larm

Sune R skrev om Säkra Larm
    Bytte från Verisure till Säkra Larm. Säljaren lovade att ombesörja uppsägningen omgående MEN han väntade tills ångertiden löpt ut !!! Direkt kom i alla fall en faktura på 1009 kr som han "glömde" informera oss om. Vi blev lovade att inte behöva betala dubbelt någon månad dvs både till Verisure och Säkra Larm. Det betyder att vi inte ska betala till Säkra Larm förrän i juli. Det ska bli spännande att se hur det går, nu när vi gett medgivande till Autogiro... Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Sune R
    Hej Sune,
    Vi kan tyvärr inte plocka fram din kundbild den här vägen men vi skulle uppskatta om du vill kontakta kundtjänst på telefon eller mail så vi kan reda ut vad som blivit tokigt och hitta en lösning som blir bra för alla parter.

Yngve H skrev om Säkra Larm
    2 brandlarm 3 dörrkontakter 3 kamera 1 utdelarn. Säljare ringde på bra bemötande, montören gjorde ett bra arbete. Säkra larm skulle säga upp gamla larmet fungerade inte, gratis 3 mån uppsägningstiden hos gamla larmet fungerade dåligt har fått en faktura som jag inte ska ha. Larmet har löst ut i verkstaden utan att man ser vem som varit där med 2 fåtöljer. Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Yngve H
    Hej Yngve,
    Tråkigt att det blivit en lite knagglig start i vår relation. Tyvärr kan vi inte plocka fram din kundbild den här vägen, men du får jättegärna kontakta supporten på telefon eller mail så vi kan kika på vad det är som hänt.

Vänliga hälsningar Säkra Larm

Krister O skrev om Säkra Larm
    3 kameror 4 larm på dörrarna brandlarm 2 stycken.
    Bemötande var mycket bra säljaren hete Fredrik Olsson och montör tror jag hette Jocke de var trevliga och bra på att förklara så vi är jätte nöjda med allting.
    MVH Krister Olsson Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Krister O
    Hej Krister,

Härligt att du är nöjd, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Marie S skrev om Säkra Larm
    Jag köpte hemlarm. Väldigt nöjd med bemötande och information både av säljaren och installatören.
    Smidigt och snabbt gick det. Skönt att Säkra Larm skötte hela övergången från annat larm. Läs mer
    2020-04-17 Säkra Larm svarar Marie S
    Hej Marie,

Vad kul att höra att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för de fina orden.

• 2020-04-06

Anders T skrev om Säkra Larm
    Köpt brand/inbrottslarm. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Anders T
    Hej Anders,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme

Peder W skrev om Säkra Larm
    Bra utbud av produkter och tjänster till rimligt pris. Proffessionellt bemötande från de vi varit i kontakt med. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Peder W
    Hej Peder,

Kul att höra att allt känns bra och vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Med Vänliga Hälsningar Säkra Larm

Johan N skrev om Säkra Larm
    Säkra Larm är ett riktigt bra och prisvärt larm till bostaden. Bra personal och service. Larmet är direkt kopplat till Securitas om du vill för en mindre kostnad per månad och du äger detta larm själv. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Johan N
    Hej Johan,

Kul att höra att du är nöjd och att du uppskattar vårt koncept.

Olle G skrev om Säkra Larm
    ..................................... Läs mer

Rasmus B skrev om Säkra Larm
    Duktig säljare och duktig installatör. Prisvärt och välfungerande larm som är enkelt att använda. Men varför så klumpiga och fula komponenter? Saknar också många funktioner i appen. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Rasmus B
    Hej Rasmus,
    Härligt att höra att du fått ett gott intryck av våra representanter.
    Vi tar jättegärna emot lite mer detaljerad feedback om vad ni saknar i appen, ni är välkomna att kontakta kundtjänst.

Shahzad skrev om Säkra Larm
    Bra och tydlig service.
    Relativt lätt att installera.

Appen verkar vara något gammaldags, men annars ok. Läs mer
    2020-04-03 Säkra Larm svarar Shahzad
    Hej Shahzad,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, ha en trevlig dag.

Sören J skrev om Säkra Larm
    Qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm123456789pqwertyuiop Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Sören J
    Hej Sören,
    Vi tackar för 5/5

Sten K skrev om Säkra Larm
    Köpte larm med kameror, magnetkontakter . fjärrkontroll och utomhussirén. Är nöjd med produkterna och installationen.
    Både säljare och installatör var trevliga. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Sten K
    hej Sten,

Härligt att höra att allting känns bra!

Ha en trevlig dag,

Carina A skrev om Säkra Larm
    Vi bytte till säkra larm. Larm inomhus och kameror utomhus. Väldigt trevliga försäljare och montör.
    Vi har haft larmet för kort tid för att veta riktigt vad vi tycker men hittills har allt varit positivt. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Carina A
    Hej Carina,

Kul att höra att ni är nöjda än så länge och vi hoppas att ni fortsätter vara det.
    Vi tackar för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.

Erik I skrev om Säkra Larm
    Villalarm.
    Upplevde att säljare var kompetent och lösningsorienterad, samt kundorienterad .

Installatören var kunnig och trevlig. Ett bra installationsarbete!

Affärsmodellen tilltalar oss.

Erik Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Erik I
    Hej Erik,

Kul att höra att du fått ett bra intryck av vpåra representanter och att vår lösning passar er!

Ha en trevlig dag, med vänliga hälsningar Säkra Larm

Mikael H skrev om Säkra Larm
    Allt fungerar bra, hade önskat lite skarpare upplösning på kamerorna men annars väldigt nöjd Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Mikael H
    Hej Mikael,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Ronnie P skrev om Säkra Larm
    Hemmalarm. Det kom en säljare och ringde på dörren. Jag blev lovad att inte behöva betala något förrän om tre månader, så min uppsägningstid från mitt gamla larm skulle hinna gå ut. Tyvärr stämde inte det, utan jag fick ändå betala för abonnemanget till Securitas. Detta gör att kostnaden trots allt blir betydligt högre än jag väntat mig. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Ronnie P
    Hej Ronnie,
    Tråkigt om det blivit en miss i kommunikationen på det viset. Om du kontaktar kundtjänst så kan vi kika på om vi kanske kan göra något åt förfallodatumet på den fakturan.

Carina L skrev om Säkra Larm
    Hemlarm. Mycket bra bemötande av er personal. I stort sett bra förutom att ett dåligt batteri användes. Det fick vi veta dagen efter installation. Det drog ner betydelsen. Läs mer
    2020-04-06 Säkra Larm svarar Carina L
    Hej Carina,
    Tråkigt att det blev en miss med batteriet där, men kul att höra att allting känns bra i övrigt.

Håkan O skrev om Säkra Larm
    Vi blev bra bemött av Säkra Alarm.
    Det vi har satt in är brandlarm, röklarm och kameror. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Håkan O
    Hej Håkan,

Kul och höra att det känns bra, och tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.

Per L skrev om Säkra Larm
    Det som så här långt inte har varit bra är att Säkra Larm inte sade upp mitt gamla larm som de lovade.
    När jag upptäckte det fick jag själv söka upp mitt tidigare larm. Detta medför att jag får betala mitt gamla larm ytterligare 1 månad utöver de 3 månaderna som är uppsägningstiden. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Per L
    Hej Per,

Det låter konstigt, vi skickar alltid in alla de uppsägningar som skrivs enligt rutin. Du får gärna kontakta kundtjänst så vi kan titta närmare på vad som hänt i just ditt fall.

med vänliga hälsningar Säkra Larm

Inga-lill S skrev om Säkra Larm
    Vi fick besök av säljare från säkra larm.säljaren var trevlig o hur förväntningarna blir kan vi i dagsläget inte säga för att vi har haft det i cirka 3 veckor. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Inga-lill S
    Hej,
    Det är trevligt att höra att ni fått bra intryck av våra representanter.

Björn A skrev om Säkra Larm
    - Hemma larm

- Bemötande är som förväntat helt OK

- Kom som bestämt rätt dag och tid

-Installation tog lite längre tid än beräknat, så information om systemet blev lite kortfattad, Men det löste sej då installatören var hos grannen någon dag senare Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Björn A
    Hejsan Björn,

Kul att höra att allt känns bra!
    Om det dyker upp några ytterligare funderingar så är du varmt välkommen att kontakta kundtjänst så hjälper de dig.
    Med Vänliga Hälsningar Säkra Larm

Sven O skrev om Säkra Larm
    Hej. Det började med en trevlig säljare.sedan kom en minst lika trevlig tekniker,det blev installerat efter konstens regler.Sedan började problemen med ofrivilliga larm och dålig kontakt.Efter kontakt med er support som var mycket duktig ,hon bestämde ett nytt besök av en tekniker som varit här tidigare och utbyte av vissa produkter och en ny repeater utan extra kostnad. Nu funkar det perfekt.MVH Sven. Läs mer
    2020-04-02 Säkra Larm svarar Sven O
    Hej Sven,
    Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    Skönt att allt fungerar till belåtenhet nu.

ha en trevlig dag!

Erik A skrev om Säkra Larm
    Har köpt hemlarm, byte från annan operatör till er.

Trevligt bemötande av både säljorganisation och montör.

Förväntningarna uppnådda. Läs mer
    2020-04-01 Säkra Larm svarar Erik A
    Hej,
    Vad kul och höra att du är nöjd med larmet, vi tackar för dem fina orden.
    Ha en trevlig dag
    Med vänliga hälsningar Säkra larm

Ulla B skrev om Säkra Larm
    Bytte ut vårt tidigare villalarm mot Säker Larm pga av betydligt bättre kostnad på sikt! Trevlig försäljare som inte försökte ”tvinga” på en onödiga finesser! En supertrevlig o proffsig tekniker som installerade larmet o kom med förbättrande lösningar!
    Den trots allt korta tid vi haft larmet är vi helt nöjda! Läs mer
    2020-03-31 Säkra Larm svarar Ulla B
    Hej,

Vad kul att höra att du är nöjd med larmet och vi tackar för lovorden om vår personal.
    Ha en trevlig dag!

Ronald H skrev om Säkra Larm
    Hemlarm
    Bra o proffsigt bemötande, snabb handläggning
    Så här långt ( i mitt fall knappt en månad), inget att anmärka på förutom möjligen prislappen men hoppas givetvis att den ger utlovad kvalitet.
    Sammanfattningsvis hitintills god upplevelse.
    Tack! Läs mer
    2020-03-31 Säkra Larm svarar Ronald H
    Hej Ronald,

Kul att höra att du är nöjd med ditt nya larm och med vårt bemötande. Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Göran B skrev om Säkra Larm
    Otydlig manöverpanel med små och
    svårlästa knappar Läs mer
    2020-03-31 Säkra Larm svarar Göran B
    Hej Göran,

Vi förstår om det kan ta ett tag att vänja sig vid en annan manöverpanel än vad man är van vid. Vi hoppas att ni kommer in i det och om det är några funderingar är ni varmt välkomna att kontakta kundtjänst.

Inger E skrev om Säkra Larm
    Jag har bara haft ert larm i ca tre veckor. Så svårt att utvärdera ännu. Marcus som installerade mitt larm är trevlig, hjälpsam kille och riktigt god representant för ert företag. Så hittills är allt positivt.
    Fick telefon från Verisure som inte var glada över att jag gått över till er. Enligt dom så fick dom in min uppsägning den 25 mars. Jag hoppas att jag inte får dubbla fakturor nu. Ni satte in ert larm den 10 mars. Läs mer
    2020-03-31 Säkra Larm svarar Inger E
    Hej Inger,
    Vad kul att höra att allting känns bra hittills, och vi ser till att hälsa Marcus från dig också!
    Tyvärr kan vi inte få fram er kundbild genom Reco men ni får jättegärna kontakta vår kundtjänst så dubbelkollar vi vilket datum er uppsägning skickats till ert tidigare larmbolag och ser till att det ej påverkar den överenskommelsen som varit angående fakturering.

Daniel F skrev om Säkra Larm
    Bra bemötande snabb leverans, bra att ute och kallförråd kan kameraövervakas Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Daniel F
    Hej Daniel,

Kul att höra att det varit ett bra bemötande och att leveransen gått snabbt. Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Christina J skrev om Säkra Larm
    Vi har köpt larm med 3 kameror och rökdetektorer.

Det vi hunnit uppleva av företaget hittills är positivt Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med ditt nya larm.

Mikael B skrev om Säkra Larm
    köpte batteridriven övervakningskamera (ej doorbell) som på reklamen såg ut att ha fantastisk bildskärpa och upplösning, verkligheten en helt annan

för övrigt lätt att montera / hantera, men som sagt hade varit kul med bra bild Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Mikael B
    Hej,

Tyvärr kan vi inte plocka fram din kundbild via reco, men kontakta gärna kundtjänst på 010-333 32 93 så tittar vi närmare på ert ärende.

• 2020-03-29

Maud G skrev om Säkra Larm
    Vi har köpte ett Hemlarm med kamera, rörelsedetektor och utesiren. Väldigt bra bemött av försäljaren och installatören.
    Däremot ingen uppföljning Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Maud G
    Hej,

Kul att höra att ni blivit väldigt bra bemötta av vår säljare och vår installatör. Om ni har några frågor, funderingar eller åsikter kring larmet är ni alltid välkommen att kontakta vår support på telefon 010-333 32 93 eller e-post servicedesk@sakralarm.se

• 2020-03-28

Claes N skrev om Säkra Larm
    fantastiskt bemötande av säljaren. snabb installation.
    inte nöjd med appen, svårt att komma in och inte lika lättanvänd som den förra operatören vi hade. Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Claes N
    Hej,

Kul att höra att ni fått ett fantastiskt bemötande av vår säljare. Gällande appen kan ni kontakta vår support på 010-333 32 93 så kanske vi kan klargöra några frågetecken kring den som gör att den känns mer lättanvänd.

• 2020-03-27

Eddy R skrev om Säkra Larm
    Vi har köpt ett hemlarm med brandvarnare och kameror.
    Representanten som var här verkade kunnig. Vi gick tillsammans igenom vad vi ville ha och vad vi behövde. Montören som kom och gjorde installationen rekommenderade några ändringar som vi godtog.
    Vi uppfattade att ni skulle omedelbart säga upp vårt dåvarande larm och komma och installera det nya lagom i tid så vi inte skulle vara utan larm. Nu gjordes det tvärtom. Alltså får vi betala till två larmcentraler i några månader. Vi har heller inte fått något datum när vårt förra larm sades upp. Läs mer
    2020-03-30 Säkra Larm svarar Eddy R
    Hej,

Kul att det gick bra med representanten och montören i vart fall. Uppsägningar som handläggs via oss görs som regel 2 veckor efter installation om annat inte avtalats. Ifall det är oklarheter kring när vi sade upp ert larm vänligen ta kontakt med vår support på 010-333 32 93 så kan vi kolla närmare på detta. Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, ha en trevlig dag!

• 2020-03-26

Olof M skrev om Säkra Larm
    Ännu så länge har jag varit kund hos säkra larm alldeles för kort tid för att ge ett fullt korrekt omdöme. Men hittills har de i alla fall bemött mig korrekt och varan, dvs deras larm, verkar funka tillfredsställande. Läs mer
    2020-03-27 Säkra Larm svarar Olof M
    Hej,
    Kul att du är nöjd hittills och vi hoppas såklart att du kommer fortsätta vara det. Om det skulle dyka upp några frågetecken är du varmt välkommen att höra av dig till kundtjänst. Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, ha en trevlig dag!
  • 2020-03-25

Jan K skrev om Säkra Larm
    Köpte hemlarm.Allt bara positivt både personkontakter o montage. Läs mer
    2020-03-25 Säkra Larm svarar Jan K
    Hej Jan,
    Vad kul att allt känns bra och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
  • 2020-03-21

Sara C skrev om Säkra Larm
    Bra! Vi är mycket nöjda med säkra larm..................................................................... Läs mer
    2020-03-23 Säkra Larm svarar Sara C
    Hej Sara!

Tack för ditt omdöme. Det värmer oss att ni är nöjda.

• 2020-03-07

Rolf C skrev om Säkra Larm
    Se mitt tidigare inskickade svar i ärendet
    Försäljare och tekniker mycket bra men saknar instruktionsblankett för handhavande av bildskärm.
    Varför är inte gamla larmet bortkopplat och varför skall jag aktivera Säkra Larm efter en vecka???????
    Vill snarast ha kontakt med säkra Larm
    Hälsningar
    Rolf Carlsson
    0706760334 Läs mer
    2020-03-16 Säkra Larm svarar Rolf C
    Hej,

Tack för ett trevligt samtal, kul att höra att du är nöjd med både säljare och tekniker och bra att du har sparat vårt nummer nu så du vet att det bara är att ringa in om det är några fler frågor som dyker upp.
  • 2020-03-07

Stefan R skrev om Säkra Larm
    Vi köpte ett villalarm till vårt villa och Attefallshus.
    Möte med säljare och tekniker har varit jättebra. Förväntningarna och funktionerna på larmet är dock inte riktigt i nivå med vad vi trott.
    Kvaliteten på filmerna från kamerorna är under all kritik, det går nog inte att se vem som är i bild ens om de står en halvmeter framför kameran, ni skriver på er hemsida: "framförallt kvalitativa och högteknologiska larmlösningar." Där håller jag inte med om bild-kvalitén. Sedan har vi altandörrar med i metall i karmen.
    Där går det inte att sätta några dörrmagneter, vilket omöjliggör att skal-larma huset på natten tex. Kameran innanför ser så klart när någon väl kommit in och larmar om man har larmet helt igång, men, det har man ju inte på natten, så skal-larma när man sover om någon vill smyga in för att ta en plånbok eller liknande på natten, om man glömt låsa, den funktionen finns inte. I min värld känns det självklar att man ska kunna larma en dörr oavsett material. Jag har fått till svar att ni ska undersöka om detta går att lösa, men vi är inte där ännu. Viljan från er sida känns god, så jag tror att detta kommer att bli bra till slut. Läs mer
    2020-03-16 Säkra Larm svarar Stefan R
    Hej Stefan,

Kul att höra att du blivit bra bemött av våra representanter. Tyvärr har vi ingen möjlighet att få fram din kundbild den här vägen, men om du hör av dig till kundtjänst på mail eller telefon så ska vi kika på status i det ärende du talar om.

• 2020-03-06

Andreas L skrev om Säkra Larm
    Jag köpte ett larm med diverse produkter som både jag och min fru tyckte vi behövde och även lite annat som personal på säkra larm rekommenderade efter våra önskemål.
    Tyckte vi blev bra bemötta med bra och saklig information om hur de går tillväga och vad de innebär och hur de fungerar. Läs mer
    2020-03-16 Säkra Larm svarar Andreas L
    Hej Andreas,

Kul att höra att du är nöjd och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

• 2020-03-05

Wilfred R skrev om Säkra Larm
    Tror den er bra , har ikke fått prøvd den riktig enda ......
    3 brann-larm
    2 dør-kontakter
    1 larm til kaldt uthus
    2 følere ( 1 inne i huset og 1 i garasjen )

Savner stort merke ute som viser at det er larm , men jag har flere små ...... Läs mer
    2020-03-05 Säkra Larm svarar Wilfred R
    Hej Wilfred,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, om du skickar ett mail till servicedesk@sakralarm.se eller ringer in på 010-3333293 så ser vi självklart till att posta ut en lite större skylt till dig också.

Flöjelbergsgatan 18, 431 37 Mölndal