Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Sas AB

Sas AB

Omdömen totalt
9
Snittbetyg
1.1
Skriv ett omdöme

9 omdömen om Sas AB

Visar 9 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Jaana Anastasia Elisabeth V

Hej! Då inte SAS har någon mailadress för passagerare hoppas jag ni vill vidarebefordra detta åt mig. Läs gärna igenom det själva också. Ta er en funderare på om SAS är ett företag ni vill samarbeta med. Mvh/ Jaana Vilkman X X X Till SAS angående servicen för funktionshindrade på SK 7908 med datum 18/5-25 RHO-ARL. När SK 7908 landade 45 min försenad på Arlanda fanns varken min incheckade rullator eller den rullstol som lovats fram vid gate. Den besättning som skulle av tyckte att; " Det... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pontus Ragnar Gustav O

Extremt dålig kundservice – inget ansvar tas Jag bokade nyligen en flygresa med SAS och råkade välja fel datum. Jag insåg misstaget inom en timme och försökte direkt avboka enligt deras 24-timmars policy. Men eftersom kundtjänst var stängd under helgen gick det inte att få hjälp. Dagen efter ringde jag två gånger – första gången satt jag i kö i nästan två timmar innan jag tvingades lägga på. Andra gången valde jag att bli uppringd, vilket skedde efter att 24 timmar passerat. Då sa supporten att det var för sent att avboka.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Andreas K

Ett enastående bolag men Fullständigt omöjligt att på hemsidan få tag i ett telefonnummer till deras kundsupport .

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christer J

Försöker upprätta en chattkonversation med SAS kundservice men får svar från chattsupporten med god dag yxsskaft.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Suzanne C

SAS har dragit en transaktion på mitt konto som inte jag har beställt på ett flyg i lördags från chania de drog även det jag beställde en coca-cola 46kr, aldrig mer sas. jag har polisanmält händelsen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria W
Skrev om Sas AB

Res aldrig med SAS om du kan undvika! Du får ingen som helst hjälp via supporten om flyget blir inställt eller försenat!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Patrick O

Reste med SAS från Arlanda till Paris idag. Incheckat bagage genomdränkt av regnvatten, kläder hänger på tork, böcker och annat förstörda .

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Curt N

Trying to reach SAS through this forum, since there are no mailadresses or contact forms listed. Maybe SAS wants to keep their customers at arm's length. Just tried to book a trip to Dublin with a Cyber Monday discount, but SAS' home page does not work. The page stalls when pressing "continue", and the booking cannot be completed. I have tried several times with different browsers (Edge, Crome and Safari), but the problem remains. I had exactly the same problem a couple of months ago trying to book a trip to Boston. That... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ANAR I
Skrev om Sas AB

Booked a flight to Malaga through AMEX eurobonus program. SAS changes the flight time and date several times. Flight to Malaga was delayed. Planes are ok. Our flight back was cancelled due to strikes. No customer support at all. You just wait several hours for answer with no result. Nothing happens or they just disconnect you. Impossible to reach them via phone. Chatbot does not work. Now we are not able to apply for refund. When we fill out the online form, "Sorry, something went wrong. Please try later" message apears. Very disappointed!

1
First-Name L gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen