Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen SATS S:t Eriksbron

SATS S:t Eriksbron

S:t Eriksgatan 58, 112 34 Stockholm — Visa karta

I anrika f.d. Polarstudion huserar SATS S:t Eriksbron. Här i de mycket vackra lokalerna är det lätt att finna inspiration till träning och återhämtning.
Våra duktiga instruktörer välkomnar dig till SATS breda utbud av gruppträning.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 3 kunder tycker om SATS S:t Eriksbron

• Nikke L
    Nikke L skrev om SATS S:t Eriksbron
    Det är förstås alldeles för tidigt att skriva en riktig reco om SATS vid S:t Eriksbron. Jag har bara varit där två gånger och min kropp skriker följdaktligen av smärta vid de mest oväntade situationer (som när jag försöker ta på en skjorta). Men jag tänkte ändå sammanfatta det första intrycket, och förhoppningsvis komplettera som den riktiga gym-räv jag hoppas på att bli så smångingom.

Jag älskar SATS stora, ljusa lokaler. De ljusa fönstren och det luftiga intrycket. Personalen som Kristoffer beskriver som oengagerad upplever jag som nästan misstänkt serviceinriktad och vänlig faktiskt. Jag har ännu inte utnyttjat den PT-timme som ingick i min födelsedagspresent, men tror att det kommerbli toppen.
    De slitna maskinerna har jag däremot redan märkt av, men å andra sidan är maskinerna i gymmet så många (och jag har varit där på impopulä tider) att det inte har drabbat mig.

Jag ser fram emot att hårdtesta SATS den här månaden och hoppas på att det blir en fortsättning även när mitt månadskort har tagit slut.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om SATS S:t Eriksbron
    Mitt gym sedan snart 4 år tillbaka. Var från början WorldClass, men lokalen såldes TYVÄRR till Sats för ca 2 år sedan.
    Under WorldClass styre var gymmet galet fräscht med engagerade och serviceinriktade instruktörer och personal som ofta var ute "på golvet", där de pratade med medlemmar, städade, fixade trasiga maskiner etc. Men sedan SATS tog över har standarden på lokal och underhåll sjunkit drastiskt. Många maskiner är riktigt slitna och ofta trasiga i flera veckor innan de åtgärdas, och skärmarna vid löpband och cyklar glappar och tv-kanalerna (som inte är många) ofta brusiga.
    Trots lite nya maskiner och ett par riktigt duktiga instruktörer har de alltså långt kvar innan de kommer upp i WorldClass standard.
    Bortsett från allt detta är det ändå ett godkänt gym tack vare många maskiner, stans kanske bästa utsikt och trevliga medlemmar!

UPPDATERAT 2011-03-10
    Det senaste halvåret-året har SATS S:t Eriksbron gjort ett ryck, och personalen har blivit bättre (kanske för att många bytts ut), och man är snabbare på att fixa maskiner o.dyl.
    Efter att ha blivit SATS-medlem mot min vilja då WorldClass sålde, har jag också provat en del andra SATS, och insett att S:t Eriksbron faktiskt har en av de trevligaste lokalerna, mycket tack vare ljuset och takhöjden, som många andra gym saknar.

Därför höjer jag nu mitt betyg från 3 till 4 :)
  • Tobias B
    Tobias B skrev om SATS S:t Eriksbron
    Jag har alltid uppfattat Sats som dyrt och opersonligt. I höstas när jag sprang runt på olika gym för att välja gym inför höstens träning överraskade dock Sats S:t Eriksbron på Kungsholmen. Det är ett riktigt mysigt gym. Personalen är mycket trevlig och uppmärksam när man besöker dem och lokalerna är mycket trevligare än t.ex. Odenplan. Dessvärre är SATS fortfarande ganska dyrt och de är inte särskilt flexibla när det gäller sina medlemskap.

S:t Eriksgatan 58, 112 34 Stockholm