Saturn Return

Tyska Brinken 32, 111 27 Stockholm — Visa karta

Sweden's most established & longest running shop catering to the club & party crowd.
We opened our shop in a funky basement in Stockholms Gamla Stan in 1993, and have been an integral part of the scene since then.

Online shop only.

Läs vad 6 kunder tycker om Saturn Return

• Henrik J
    Henrik J skrev om Saturn Return
    Toppenbutik med kläder som man inte hittar någon annanstans. Jag handlade genom deras webbshop, och det gick väldigt snabbt och smidigt. Trevlig och snabb kommunikation från personalen. Jag hoppas att jag får tillfälle att besöka den fysiska butiken någon gång också. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Saturn Return
    Trevlig personal, med litet utbud av snygga kläder, det enda dåliga med denna affär är att de är allt för dyra priser men har man en del slantar till övers så helt klart värt ett besök, speciellt om du gillar klubbkläder i diskret stil :) Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om Saturn Return
    En mycket trevlig affär med den långa trappan ner i källaren i gamla stan. Trevlig personal och ett bra alternativt klädutbud. Lite av en knytpunkt där man kan få reda på om spelningar och träffa folk. Läs mer
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Saturn Return
    Här hittar man spejsade kläder, minsann! På hemsidan finns det massa massa läckra kläder, det räcker egentligen med att besöka den. Men butiken är ändå verkligen värd ett besök, för den är så mysig och charmig med sina källarvalv och neonljus. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Saturn Return
    Kan bara instämma! Var länge sedan jag handlade där, men butiken var en naturlig mötesplats under lång tid för oss musikälskare! Alltid kul med nishade butiker dessutom! Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Saturn Return
    En mycket bra klädafär som erbjuder allt man kan tänka sig i alternativ väg för oss rejvare och Tranceare.
    Butiken ligger på Tyska Brinken i Gamla Stan och de har även en hemsida där man kan beställa kläder.
    Ett mycket stort urval av både kill/ herr & Tjej/ Dam kläder.
    Mycket värt besök både i butik och e-butik! Läs mer

Tyska Brinken 32, 111 27 Stockholm