Sbab Kundcenter

Sbab Kundcenter

Ring 0771-45 30 00 www.sbab.se
2.2

Välkommen till SBAB - här kan du låna billigt och spara smart

5 omdömen om Sbab Kundcenter

NIMA M
Skrev om Sbab Kundcenter

Jag skulle ge 0 i betyg eftersom 1 är för högt betyg för detta skämtbolag. Gör er själva en tjänst, håll er långt borta från dessa. Tror ni mig ej? Testa ring deras kundcenter. Herregud!! 4 timmar i telefonkö, inget svar. Ingen info om köplats. Sitt där och titta på målarfärg torka. Lånelöfte? 1 månad och inte ens ett simpelt lånelöfte klarar dessa pajasar av. Extremt låg nivå på denna bank. Vänd er istället till en bank som är har respekt för er tid. VARNING!!!!

Thomas B
Skrev om Sbab Kundcenter

Bra ränta men lite långa kötider till kundtjänst.

Parviz M
Skrev om Sbab Kundcenter

Det går inte lita på er, inte minst på kundtjänsten. Inget samordnad handläggning utan man får helt olika besked vid kontakt med er med endast 30 min mellanrum för exakt samma ärende. Hur ska man lita på er långsiktigt?!

NIMA M och Thomas B gillar detta
Oleg S
Skrev om Sbab Kundcenter

Hej! Jag fyllde upp ränta amorterings blankett på fel sätt i år. Det felet kunde påverka min ekonomi hårt. När hade jag förstått misstaget då ringde till kundservice SBAB i Karlstad. Om en stund,en jätte snäll tjej som heter Charlotte ringde upp mig. Charlotte hjälpte mig till att lösa det (för mig jätte stor problem)! Det är riktigt skönt att så människa som Charlotte är ,arbetar i det laget! Tack så mycket Charlotte ❤️! Oleg

Andreas J
Skrev om Sbab Kundcenter

Via en av SBAB's partners blev vi erbjudna att flytta våra befintliga lån till SBAB till en "rörlig" ränta á 1.09 %. Det gjordes i samband med vår låneansökan två stycken kreditupplysningar per person, jag fick skicka in två olika årsredovisningar för hustruns företag, två balans- och resultatrapporter, befintliga lånenummer, amorteringsunderlag, kopia på personlig deklaration samt arbetsgivarintyg och skriftligen svara på 13 frågor om hustruns företags affärsförhållanden. Kreditupplysning gör gällande att kreditvärdigheten...

NIMA M gillar detta