Scandcut.se

• Badge2024

40 omdömen om Scandcut.se

Patrik V
Skrev om Scandcut.se

Bra utfört jobb och snabb leverans.

Filip J
Skrev om Scandcut.se

Leverans 5 dagar efter beställning. Bra support och hjälp genom hela processen både via mail och Facebook. Kommer absolut använda dem fler gånger. Trevligt med pris offert direkt på hemsidan med frakt inkluderat i priset.

Lars S
Skrev om Scandcut.se

Enkelt och bra att beställa. Bra leveranstider. Hemsidan borde delas upp i "Privat" och "företagssida" så kulle det bli enklare när man beställer mot faktura (samt frakt)

Svar från Scandcut.se

1000 tack för återkopplingen! Det ska vi absolut fundera på! :-)

David H
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra service, kvalitet och återkoppling.

Andreas P
Skrev om Scandcut.se

Snabba leveranser, bra service och kundkontakt

Jimmy E
Skrev om Scandcut.se

Fantastiskt snabba. La en order 09:30 på en måndag och hade laserskurna delar i handen från DHL 13:30 på tisdag. Grymt bra med automatisk offert på någon sekund online. Dessutom hälften så dyrt som konkurrenterna i Sverige om man ska göra snabba prototyper. Det blir inte bättre än så här!

Eddie L
Skrev om Scandcut.se

10/10 Kommer fler beställningar!

Fredrik R
Skrev om Scandcut.se

Fantastisk tjänst. En.av filerna blev förvrängd (troligtvis under uppladdning,en), men det tillverkades och skickades nya delar utan extra kostnad. Mycket bra service!

Patrik S
Skrev om Scandcut.se

Snabb leverans helt enligt spec.

Patrik S
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra. Bra struktur på detaljerna. Snabb leverans. Kommer beställa igen.

Mikael N
Skrev om Scandcut.se

Fungerade bra och ser bra ut Har inte provmoterat detaljerna ännu men förmodar att tillverkningen är enligt ritningar /dxf med tillräcklig precision :-)

JONATAN W
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra tjänst! Snabbt och bra pris. Bra onlinefunktioner. Ett par saker - skulle vara bra att kunna se en ordentlig preview på sin Cad så man vet att det inte blivit några fel - jag bad om att få en 8mm syrafast plåt skuren. Det gick bara att välja plasmalaser som jag förstod det. På snittet så verkar det dock som att 8mm var på gränsen av vad den klara av. Inget problem i mitt fall, men för andra designer så hade det inte varit ett ok snitt.

Svar från Scandcut.se

Tack för din beställning och återkoppling Jonatan! :-) När du laddat upp fil kan du välja att betrakta den i "Fullskärm" för att verkligen se alla detaljer. Knappen finns i nedre högra hörnet på ritningsbilden. Helt riktigt så är 8 mm det tjockaste i rostfritt som vi kör i fiberlaseranläggningen. Snittet blir inte lika fint som i de tunnare materialen. Vill du ha ett otroligt bra snitt, så välj vattenskärning nästa gång. Tack för att du hjälper oss att bli bättre! :-) //Lars

Anton D
Skrev om Scandcut.se

Lättarbetat och tydligt online-verktyg för att snabbt få en offert eller lägga beställning. Bra materialsortiment och snabb leveranstid. Utöver det så är de också både snabba och trevliga att svara på mail vid frågor. Kommer definitivt använda Scandcut igen!

Mattias L
Skrev om Scandcut.se

Trevligt bemötande och serviceinriktade med bra priser, kvalitet över förväntan och snabba leveranser. En riktigt bra upplevelse från proffs till mig som privatperson.

Bistro B
Skrev om Scandcut.se

om man själv behärskar att skapa en CAD fil eller har tillgång till någon som kan så är det här ett väldigt smidigt och prisvärt alternativ. vi är väldigt nöjda

Daniel G
Skrev om Scandcut.se

Supersnabb service utanför kontorstid, snabb leverans och hög kvalitet!

Magnus B
Skrev om Scandcut.se

Lite klurigt att fylla i beställningen till ett företag, men det gick.

Peter S
Skrev om Scandcut.se

Bra beställningsverktyg, stort urval av material, bra priser samt snabb tillverkning/leverans

Magnus S
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra pris för ett fåtal utskärningar. Extremt snabb produktion och leverans. Toleranser enligt specifikation med endast en fasthållningskant per enhet som är enkel att fila till själv.

Svar från Scandcut.se

1000 tack för din återkoppling Magnus! :-) En 4:a är vi inte nöjda med. Från och med nu ska mikrobryggor konsekvent tas bort innan leverans! Tack för att du gjorde oss bättre!

Pontus M
Skrev om Scandcut.se

Har nyligen fått hem min första beställning från Scandcut. Exceptionell service och kvalitet. Efter att speditören lyckats slarva bort paketet ryckte Scandcut in och erbjöd sig att själva ta kontakt med speditören samt ersätta produkterna som försvann, no questions asked. Tack o lov hittade speditören mitt paket och varorna jag fick hem var av högsta kvalitet. Jag rekommenderar Scandcut starkt och jag kommer själv bli en trogen kund.

Johan G
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra.Otrolig service.Kan rekomenedera starkt.

Peder Erik B
Skrev om Scandcut.se

Väldigt proffsiga. Högsta betyg.

Fredrik G
Skrev om Scandcut.se

Utmärkt kvalitet och bra priser, Blev även väldigt trevligt bemött på mail när jag hade frågor..

David S
Skrev om Scandcut.se

Inte slipat kanterna, skar mig på detaljen jag beställde. Skitigt va det också. Första jag fick göra var att slipa till den och tvätta av den.

Svar från Scandcut.se

Tack för ditt köp och återkoppling David! Så tråkigt att du inte blev helt nöjd. Givetvis hade alla detaljer varit fint avgradade om du beställt det. Vi har en mycket effektiv avgradningsanläggning som kan producera mycket runda och fina kanter, t o m radie 2 som förberedelse inför pulverlackning. Om du kan tänka dig att testa oss igen, så bjuder vi på avgradningen på den ordern, så att du kan se resultatet! Välkommen!

Niclas N
Skrev om Scandcut.se

Snabbt och enkelt, dock lite dyr..

Svar från Scandcut.se

1000 tack för din återkoppling! Jag ser att du beställt två detaljer i samma material. Hade dessa laddats upp i 1 fil, så hade priset per detalj blivit betydligt lägre. Hör av dig näsa gång du önskar beställa så fixar vi en "specialare" som kompensation! Våra priser ska vara riktigt skarpa! :-)

Carl B
Skrev om Scandcut.se

Strålande service med snabb leverans. Enkel och problemfri kontakt när jag fick några plåtar utskurna. Rekommenderar verkligen denna tjänst.

Mats B
Skrev om Scandcut.se

bra service även när det är lite speciella önskemål.

David X
Skrev om Scandcut.se

Fick beställningen snabbare än ledtiden, och perfekt tillverkning. Kan starkt rekommendera.

Christoffer M
Skrev om Scandcut.se

Sjukt bra tjänst, levererar alltid i tid och skickar snabbt. Svarar väldigt snabbt på email. Tacksamma och öppna för att lyssna på eventuella förbättringar.

Jonas E
Skrev om Scandcut.se

Snabb leverans och finfint resultat!

Joacim J
Skrev om Scandcut.se

Snabba leveranser och trevligt bemötande!

Marcus L
Skrev om Scandcut.se

Snabb leverans och väldigt bra kvalite på delarna

Timmy S
Skrev om Scandcut.se

10/10! Hanterade min beställning på bara ett par dagar, trots en väldigt liten beställning. Kvaliteten på de laserskurna delarna var super.

John A
Skrev om Scandcut.se

Mycket bra upplevelse. Hemsidan fungerar bra och är tydlig vid beställning, du ser priset direkt och det finns även tips som kan hjälpa dig optimera din beställning. Det gick fort at få hem sakerna och kvaliteten på jobbet var mycket bra. Kommer absolut använda Scandcut.se igen

Jonas Å
Skrev om Scandcut.se

Snabba svar. Trevlig bemötande och snabb service.. Kommer absolut anlitas i fortsättningen.

Per-Anders J
Skrev om Scandcut.se

Mkt bra, enkelt å snabbt!! Kommer klart använda dom igen!

Ove 'niklas' Peter H

Snabb behandling av order. Problem som uppstod på grund av handhavandefel från mig som kund löstes med bravur. Snabb leverans och bra pris!

Patrik P
Skrev om Scandcut.se

Mycket trevligt bemötande och riktigt snabb service. Rekommenderas!

Patrik H
Skrev om Scandcut.se

Enkelt, smidigt och prisvärt. Snabb leverans!

Tomas L
Skrev om Scandcut.se

Snabb leverans och enkel hantering av beställningen