Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Scandic Hotel Hasselbacken

Scandic Hotel Hasselbacken

Hazeliusbacken 20, 115 21 Stockholm — Visa karta

Det historiska Scandic Hasselbacken är vackert beläget ute på Djurgården. Här kan du koppla av i bastun, vår eleganta restaurang Hasselbacken eller lobbybaren.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 6 kunder tycker om Scandic Hotel Hasselbacken

• Jörgen C
    Jörgen C skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Trevlig miljö och god mat i restaurangen. Tummen upp.
  • Deeped S
    Deeped S skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Ett schysst Scandic-hotell med en fantastisk restaurang - det är inte alltid så att Scandic har såna restauranger.. Det tråkiga som hotellgäst är att baren stänger tidigt och att det inte finns öl eller något att köpa i minibutiken.
  • Carl P
    Carl P skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Besökte Hasselbacken en sen eftermiddag i början av juli. Vi var tre i sällskapet och beställde in två grillade marulk à 246:- samt en hamburgertallrik för 155:-. Marulken var halvrå och hela rätten halvljummen. Citronsåsen smakade i och för sig bra, men som helhet saknade rätten finess och var allt annat än aptitlig.

Hamburgertallriken var av ordinär grillbarkvalitet. Den tunna burgaren var gjord på plats, men cole slaw:en var inte krämig som den ska vara och smakade surt. Likaså var saltgurkan så sur att den var oätlig. Beställer man en hamburgare för 155:- förväntar man sig en hamburgare med betydligt mer klass och finess samt fler och vällagade tillbehör.

Hasselbakens fina läge och trevliga terrass kan inte på långa vägar uppväga den usla maten......
  • Theo M
    Theo M skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Ligger valdigt vackert! Bra standard pa rummen och hog klass pa maten som serveras i restauranten. Rekommenderas!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Detta måste var Scandics bästa hotell. Ligger vackert på Djurgården granne med Skansen, Gröna Lund och Cirkus. Rummen är vackert mysiga och restaurangen håller hög klass. Perfekt hotell om man har med sig barnen eller vill njuta av er än Stockholsm nattliv. Rekommenderar en promenad längs Djurgården. Bortsett fram den vackra miljön, kan du alltid garva åt blåhåriga östermalms tanter med fåniga hundar.
    Representant för Scandic Hotel H, Emma K, Jonas F, Jonas F gillar detta
  • Melina G
    Melina G skrev om Scandic Hotel Hasselbacken
    Vilket underbart ställe! Hit måste jag igen, trots att det kostar en del. Upplevelsen man får är helt klart värt pengarna. Man går runt i badkläder, morgonrock och tofflor hela dagen, dricker juicer och äter frukt och kopplar av. På kvällen äter man riktigt bra mat, antingen vid ett vanligt bord eller så kan man sitta runt stekbordet. Det rekommenderas varmt! Både kul att se maten tillagas, höra kocken berätta lite om den och äta otroligt gott.
    Johan C gillar detta

Hazeliusbacken 20, 115 21 Stockholm