Alla kategorier Hotell Östergötland Linköping Scandic Linköping City

Gamla Tanneforsvägen 51, 582 54 Linköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Scandic Linköping City

• Michael K
    Michael K skrev om Scandic Linköping City
    Jag har inte bott på själva hotellet men har utnyttjat restaurangen Modmed vilken har trevlig personal och väldigt god mat. Kan varmt rekommendera en kväll här då man känner för att lyxa till det lite och hotellet ligger fint vid Stångån, även om inte denna är det mest klarblå vattenflödet i Sverige (man tar vad man får).
  • Johan C
    Johan C skrev om Scandic Linköping City
    Hotellet har bra läge med utsikt över Stångån. Ligger nära centrum utan att vara mitt i stan. Baren/Restaurangen är mycket trevlig med fin utsikt och en mycket trevlig och kunnig personal. Dessa killar och tjejer har stenkoll på vad som funkar bäst till maten.
  • Emma A
    Emma A skrev om Scandic Linköping City
    Scandic city i Linköping ligger otroligt centralt, mitt i Linköping precis brevid ån. Jag bodde på hotellet två nätter och min upplevelse av det är enbart positiv. Rummet var fräscht och trevligt inrett, precis som det brukar vara på Scandics hotell. Fräsch toalett och dusch med stora ytor. Restaurangen rekommenderas varmt, god mat och mycket trevlig personal.

Gamla Tanneforsvägen 51, 582 54 Linköping