Alla kategorier Hotell Södermanland Nyköping Scandic Nyköping City

Brunnsgatan 31, 611 32 Nyköping — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 2 kunder tycker om Scandic Nyköping City

• Alexander K
    Alexander K skrev om Scandic Nyköping City
    Hotellet är kanske ett av Nyköpings populäraste, ett hotell som satsar och har lyckats skapa något riktigt bra. Snygga designrum på några av våningarna. Lobbyn och restaurangen och hotellets gyllene mittpunkt. Lunch, After work, A la carte eller söndagsbrunch rekommenderas.

Skall du övernatta på hotell i Nyköping är det Scandic eller Hotel Lanterna (lite billigare) som jag kan rekommendera i Nyköping.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Scandic Nyköping City
    Vi låg över här i helgen. Rummet var nyrenoverat och fräscht. Hotell-loungen var mycket trevlig och all personal jag stötte på var väldigt trevliga, jag fick känslan av att de älskade sitt hotell och verkligen strävade efter att ge god service. Att frukostbuffén var öppen till 1300 dagen efter gladde mig oerhört, i synnerhet eftersom vi gästade ett blött bröllop på kvällen. Väldigt bra läge till på köpet. Behöver du en hotellsäng i Nyköping är detta ett gott val!
    Tobias B gillar detta

Brunnsgatan 31, 611 32 Nyköping