Scandservice Måleri & Renovering

Scandservice Måleri & Renovering

Ring 08-122 206 34 www.scandservice.se

Varmt välkommen till Scandservice Måleri & Renovering, vi erbjuder tjänster inom Fönsterrenovering och Måleri. Vi är ett företag med lång erfarenhet av professionell fönsterrenovering som verkligen brinner för det vi gör – helt enkelt för att vi har en stor förkärlek till just fönster. Med rätt kunskap, känsla och hantverk...

48 omdömen om Scandservice Måleri & Renovering

Victoria S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Som relativt nya ägare av ett äldre hus har vi har haft många olika erfarenheter av hantverkare de senaste åren, och i samband med att vi skulle anlita Scandservice var vi ärligt talat rätt ”brända” efter att den sista entreprenören vi jobbat med ställt till det ordentligt. Samtalen och mötena med Pawel gjorde att vi kände oss trygga och därefter flöt allt supersmidigt. Både projektledare Norbert och Pawel själv kommunicerade tydligt hela tiden och arbetet höll tiden, kostnaden stämde med offert och slutresultatet blev superfint!...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
STEFAN T
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Som husägare i nästan 20 år har jag varit med om alla typer av hantverkare. De flesta halvbra och några i gråzoner man inte vill vara i... Scandservice, med sin chef Pawel, är ett stort undantag! Så otroligt professionella, noggranna och effektiva. Mest intressant är att offerten stämde på kronan med fakturan. Bara det. Och tidsplanen likaså. Inget fusk, inget båg, inget snack. Vad gjorde vi?: Vi renoverade 12 stora 30-talsfönster. Perfekt! Och jobbet utfördes helt i linje med stilen med de 90 år gamla fönstren (av...

Karin J
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Pawel & Peter, bästa hantverkarna jag nånsin har haft med att göra! Trots litet projekt (15 kvm, tapeter ner, bredspackling, väggar/tak målas) var Scandservice Måleri & Renoverings professionalism i topp. Fick offert från 6 olika företag men Pawels var det endaste som var så detaljerat att inga följdfrågor var nödvändiga.. dessutom också bästa priset! Otroligt punktliga, trevliga, höll tidsplanen och resultat blev perfekt! Tack Pawel & Peter 😄

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Jan A
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Snabbt, bra kvalitet och lätta att få tag i!

Marie H
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Scandservice Måleri & Renovering renoverade och målade min fönster. De gjorde ett fantastiskt jobb och jag är mycket nöjd med resultatet. Pawel var mycket trevlig och tillmötesgående och Peter gjorde ett fantastiskt jobb med målningen. Jag rekommenderar varmt denna firma.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Stina W
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

De har renoverat 20 st fönsterbågar från 1936, det blev kanonbra. Proffsigt bemötande och arbetet utfört på utsatt tid. Kan varmt rekommendera.

Christofer E
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Mycket nöjd, arbetet utfördes smidigt och enligt överenskommen tid. Kan varmt rekommendera Pawel för alla som är i behov av fönsterrenovering. Slutresultatet blev toppen!!

Susanne B
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi tog hjälp av Scandservice för att renovera våra fönster från 1927 i Gamla Enskede. De satte tillbaka spröjs som blivit bortsågade någon gång på 60-talet och satte in kulturglas. Kompetenta, punktliga och levererade över förväntan. Vi är SÅ nöjda!

Karolina R
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Uppdraget var fönsterrenovering. Fönstren målades med linoljefärg. Scandservice gav oss ett mycket vänligt bemötande och utförde uppdraget på ett utomordentligt professionellt sätt. Vi är jättenöjda.

LISELOTT S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Beställde en tapetsering av ett rum ca 12 kvm. Blev bra bemött av Pawel som var noga med att jobbet utfördes det datum som bokats upp. Snyggt jobb och bra mönsteranpassning. Pawel var noga med att ta reda på vad det var för tapet så att lämpligt tapetlim användes. Gamla lister togs inte ned vid tapetsering. Vill man byta dessa eller måla dem, måste man säga till innan och införskaffa dessa, vilket vi missade. Vill man byta gamla strömbrytarknappar måste detta meddelas i offerten så att de kan anlita en elektriker. Vi antog...

Birgitta D
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Har anlitat företaget för målning av fönster. Rekommenderar företaget varmt då arbetet är proffsig utfört, mycket trevligt bemötande och rent och snyggt efter utfört arbete. Även bra och snabb kommunikation under arbetet.

Rolf A
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Anlitade Scandservice för att måla mitt hus. Arbetet genomfördes professionellt med fint resultat. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera företaget för den här typen av målningsarbeten.

Eva W
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Jag kontaktade reco.se då jag önskade få ommålat tak och väggar i min lgh. Dagen efter blev jag kontaktad av Pawel som kom hem och tittade vad jag ville ha gjort. Fick offert samma dag, då vi också bestämde Dagar för arbetet. Allt gick smidigt och snabbt med fint arbete. Kommunikationen var bra och Pawel är trevlig att ha o göra med. Jag rekommenderar verkligen denna firma och kommer kontakta dem i framtiden. Har också berättat för vänner och grannar att jag är nöjd kund. Tack Pawel och proffsiga målare👍

Petra H
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Mycket proffsiga från offert till färdigställande. De målade om vår fasad och gjorde ett mycket bra jobb. Rekommenderar dem starkt.

Erik W
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Proffsigt jobb. Höll tidplan. Löste uppkomna problem självständigt.

Annika W
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi är mycket nöjda med Scandservice Måleri & Renovering. De hjälpte vår bostadsrättsförening att renovera en lägenhet inför försäljning. Trevlig personal, serviceminded bemötandet. De är mycket duktiga. Målning, tapetsering, lägga golv och platsbyggde en hylla. Allt vi kom överens om, planerades väl och utfördes som det var sagt. Mycket prisvärt. Brf Laxen1 Huddinge

Lovisa J
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Trevliga och lätta att ha att göra med. Noggrant och väl utfört renoveringsarbete av våra 50-talsfönster.

Sofia T
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Pawel och hans kollegor har hjälpt oss att måla både väggar och tak samt satt upp lister i två rum i vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera dessa killar då de varit punktliga, professionella och gjort ett jättefint arbete hemma hos oss! Vi är jättenöjda och kommer att anlita dem igen om något mer behöver målas! :-)

Olga S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Mycket nöjd med jobbet och kommunikation. Kan väl rekommendera!

Felix R
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Pawel och hans kollegor på Scandservice utförde en fullständig renovering av våra fönster med mycket gott resultat. Snabbt, snyggt och smidigt. Rekommenderar dem med nöje!

Carl Bogdan Hilmer E
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Renovering av 3 fönster invändigt. Mycket bra kontakt, punktliga och mycket bra utfört arbete. Jag kommer absolut att använda mig av dem igen.

Pontus L
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi anlitade Scandservice för att måla om en hel lägenhet, väggar, tak och dörrar. De var mycket professionella i allt från bemötande till utförande, och till ett rimligt pris. Vi är mycket nöja med resultatet och kommer att anlita dem igen!

Omar B
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Målning av hall. Professionalitet, kommunikation, bemötande, service och hantverk 10 poäng av 10 möjliga. Kommer att anlitas igen. Rekommenderas varmt!

Jenny A
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Fick hjälp att ta ner en vägg, tapetsera ett rum samt måla tak och väggar i tre rum. Fick snabbt svar, hjälp med det jag behövde och ett prydligt utfört arbete inom den tid vi bestämt. Jag är mycket nöjd.

Doris L
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Målning av min lägenhet. Killarna var väldigt ansvariga, diskreta och städade allt ordentligt i slutet av jobbet.

Gustaf T
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Pawel hjälpte oss med målning och mindre renovering av våra fönster. Vi fick ett trevligt bemötande, ett konkurrenskraftigt pris och ett bra resultat på utsatt tid. Vi är överlag mycket nöjda!

Rasmus F
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Jag var i behov av ommålning av vardagsrum, hall och sovrum. Jag fick snabbt en prisvärd offert från Scandservice Måleri som utförde jobbet på ett exemplariskt sätt. Pawel var både trevlig och snabb i sin kommunikation samt gav en tydlig tidsram för när allt skulle vara färdigt. Resultatet blev professionellt och jag kan starkt rekommendera detta företag för framtida uppdrag.

Malkiel B
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Det har varit helt fantastiskt att anlita Scandservice Måleri & Renovering för att renovera min lägenhet! Kontakten med Pawel har varit enkel och smidig. Jag rekommenderar varmt att anlita honom och hans team. De målade om & tapetserade lägenheten i rekordtid men med öga för detaljer. Resultatet blev utmärkt!

Hampus W
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi beställde målning av en hel lägenhet. Bemötandet från första stund var utmärkt. För att slutföra arbetet snabbt användes tre målare under tiden. Utförandet var väldigt bra och vi var väldigt nöjda med slutresultatet. Priset som Pawel indikerade innan arbetet var också slutpriset som vi betalade. Kan verkligen rekommendera Pawel och hans kollegor om ni behöver ett väl utfört måleriarbete.

CECILIA J
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi behövde hjälp med att bredspackla och måla om i vår hall. Vi är jättenöjda med slutresultatet! Dessutom har vi alltid fått ett trevligt och proffsigt bemötande, en prisvärd offert, snabb respons och Pawel har passat överenskomna tider. Vi kommer helt klart att anlita Scandservice igen!

Ida E
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Jag behövde hjälp med att måla om kök, hall, trappa samt lägga ett nytt golv. Jag är väldigt nöjd med resultatet! Bemötandet från företaget var proffsigt och snabbt. Utlovade tider hölls och offerten var prisvärd. Jag kan varmt rekommendera Pawel och hans firma. Jag kommer med största sannolikhet att vända mig till dem nästa gång jag behöver hjälp med huset.

Jonas B
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi anlitade Scandservice för att måla om vår hall, trapphus och vardagsrum. Vi fick hela tiden ett trevligt och professionellt bemötande. Vi hade fått referenser från företaget från tidigare kunder som alla var väldigt nöjda och vi hade höga förväntningar. Resultatet blev jättebra och vi är jättenöjda. Målarna var punktliga och städ efter jobbet var väldigt noggrant. Jag skulle inte tveka att anlita dem igen.

Ann-leena M
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Snabb respons. Seriöst, noggrant och fint arbete. Kan rekommendera!

Mina A
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi hade anlitar de för att spackla och måls vårt nybyggda hus och vi är sååååå nöjda med det jobb de har utfört

Ella S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Borttagning av tapet och målning av vägg - Snabb och tydlig kommunikation och återkoppling - Prisvärd offert - Professionellt utfört arbete - Noggrann städning efter utfört arbete Jag använder gärna Scandservice igen!

Sabina V
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi är jättenöjda med Pawels arbete, mycket noggrant utfört!

Lisa K
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

VI fick hjälp med att brespackla och måla. Funkade supersmidigt!

Kristina H
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Ett proffsigt och noggrant utfört arbete med ett perfekt slutresultat.

Piotr K
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi är nöjda med slutresultatet! Det blev precis som vi hade tänkt oss.

Matias N
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Kompetent och omsorgsfullt arbete. Vi är nöjda!

Patrik L

Riktig bra! Jag kan rekommendera. Lena J

Madde S

Utmärkt jobb! Finns inget att anmärka på, kan varmt rekommendera dem! Magda S

Robert S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Vi var mycket nöjda av scandservice arbete med att måla om lägenheten. Snyggt och proffsigt arbete, rekommenderar starkt.

Teresa S
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

det var var proffsigt gjort arbete. Noggrant och proffesionellt gjort. Kan starkt rekommendera att använda scandservice!

Madeleine J
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Sympatiska och trevliga utförde arbetet exemplariskt. Väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt!

Olof G
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Bra målare må jag säga. Målade hela huset i perfektion !

Erik J
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

ScandService har hjälpt oss med målningen i lägenheten . Totalt 84 m2 . Otroligt bra resultat. Fick alltid återkoppling . Höll tider som dem har avtalat . Snyggt och smidigt !

Magdalena K
Skrev om Scandservice Måleri & Renovering

Mycket bra jobbat arbete. Jag beställde att måla min lägenhet, målade mycket snyggt, jag kan rekommendera det! Hälsningar.