Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Shock Store AB

Drottninggatan 81A, 111 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Shock Store AB

• Måns J
    Måns J skrev om Shock Store AB
    VARNING! Handla inte på shock.se - de tar inget ansvar för kvaliteten på sina plagg, bryr sig inte särskilt om garantin på prylarna, och har riktigt otrevlig kundservice om det blir problem.
  • Anne H
    Anne H skrev om Shock Store AB
    Förr i tiden, då kapitalet i min lilla pengapung var obefintligt, var det en ren och skär plåga att gå in på Shock, den lilla rockbutiken nästan längst upp på drottninggatan. En kavalkad av färger, former och tröjtryck som kan ge vem som helst spagettiben! Drömmandes lyfte man på jeans och tröjor och rotade lite bland alla pins.
    Den alltid lika trevliga och härliga personalen hjälpte gärna till att hitta saker som passade just mig, skrattade och var hur välkomnande som helst! Jag ville aldrig lämna butiken!
    Nu när mitt kapital plötsligt gjort en stor-slam i plånboken så är shock den första butik jag springer till när lönen ramlar in! Jag rotar, jag provar och stannar en liten stund extra bara för att prata med personalen som faktiskt är intresserade av mer än att man ska betala för sina saker och gå. Senast jag var där så jobbade en underbart trevlig tjej som jag hade ett samtal med om backyard babies. Hon slet fram en läcker demoskiva hon hade köpt och visade. Kändes verkligen kul att personalen beter sig som helt vanliga medmänniskor och inte som robotar vars enda endamål är att registrera i kassan och sen gå och hänga kläder!
    Summan av kardemumman. Shock är en helt enkelt en varm, välkomnande och kanon butik! Kläder, personal och känsla. Toppbetyg!!

Drottninggatan 81A, 111 60 Stockholm