Alla kategorier Skor Södermanland Eskilstuna Scorett Tuna Park

• Marcus S
    Marcus S skrev om Scorett Tuna Park
  • Pauline Å
    Pauline Å skrev om Scorett Tuna Park
    Gillar du nya och moderna skor? Då är detta butiken för dig! känns alltid som de har det senaste, till inte allt för höga priser. Självklart varierar priserna rätt mycket, men det går lätt att hitta "budgetskor" till bra kvalitét för de som inte vill lägga ner allt för mycket pengar på skor hela tiden.
    Så vill du kunna uppdatera din skogarderob med jämna mellanrum utan att hela lönen/bidraget ska gå åt till detta är det här en butik jag kan rekommendera.
    Har själv endast köpt några få par där, men har vänner som ofta köper skor där och i stort sett alltid är mycket nöjda.
    Självklart finns det billigare skoaffärer, men Scorett har, enligt mig, finare skor som man inte ser precis alla andra gå runt med, som det lätt kan bli med skor från tex din sko.
    Så gå hit och kolla in deras sortiment. Som för den delen även finns på internet, dock hittar man inte alla skor man sett där när man väl kommer till butiken. Så ett tips kan vara att beställa från internet om du är säker på din storlek på skorna. Jag tror i alla fall att det ska gå att beställa, har inte kollat så noga eftersom jag föredrar att köpa skor i butik.

Gunborg Nymans Väg 2, 632 22 Eskilstuna