en del av SCS Search & Medicorent

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 9 rekommendationer
MedicoRent är ett svenskt tjänsteföretag som erbjuder kvalificerad personal/konsulter till life science industrin samt läkare och sjuksköterskor till vården. Vårt mål är att skapa mervärde för våra kunder genom djupgående och långsiktiga samarbeten.

Läs vad 9 användare tycker om SCS Medicorent

• Marianne B
    Marianne B skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Företaget har visat på en bra förmåga att förstå vårt företags kompetensbehov ända ner på individbasis och alltid presenterat passande profiler utifrån våra kravspecifikationer. Vi har alltid upplevt ett väldigt professionellt bemötande av SCS Medicorents företags representant. De har bra återkoppling och uppföljning samt bra avstämning under konsulternas tid hos oss. Vi är mycket nöjda med vårt gemensamma samarbete.
  • Eva A
    Eva A skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Snabbt bemötande med stor insikt i olika roller
  • Nomi C
    Nomi C skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Konsult på MedicoRent och känner mig mycket väl respekterad och omhändertagen av företagsledningen.
  • Sara N
    Sara N skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    I work as a consultant at Medicorent and I can state that it is a great company to work for. Medicorent provided med guidance for my professional development and motivated me to perform at my very best. I would like to thank Medicorent for giving me the opportunity to work with exceptionally skilled colleagues in the pharmaceutical industry.
    /Sara N
  • Victoria L
    Victoria L skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Bra bemötande, hjälpsam och lätt att få kontakt, samt uppföljning av företag SCS Medicorent vid kandidat för jobbsökande. Jag rekommenderar varm att kontakta företag för tjänste av personal sökande till läkemedelsföretag.
  • Nils K
    Nils K skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    In my opinion, MedicoRent is a company that values a professional and a warm working atmosphere. The welcoming attitude and the strong sense of open communication at MedicoRent creates excellent teamwork. I appreciate that the management has a sincere interest in my personal and professional experiences and in my goals.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Jag har bara bra erfarenheter av SCS Medicorent. De har varit lyhörda för våra behov av konsulttjänster och de konsulter vi anlitat via SCS Medicorent har varit kompetenta.
  • Sabine M
    Sabine M skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Professionellt. Anställd som konsult.
  • Mona O
    Mona O skrev om SCS Medicorent en del av SCS Search & Medicorent
    Jag har bara det bästa att säga. Jag jobbar som konsult på detta företag och får olika uppdrag om dem.
    Allt sköts mycket bra och proffsigt. Dom finns alltid tillgängliga och ger all support och stöd som behövs.
    Vi har en bra kommunikation och det går alltid lätta att komma i kontakt för frågor etc.
    Kan bara rekommendera detta företag om du vill arbeta som konsult med olika uppdrag.
    Mona otterhem
SCS Search