en del av SCS Search & Medicorent

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 8 rekommendationer
SCS Search är ett rekryteringsföretag som levererar seriösa resultat på kort tid med högsta personliga service på ledningsgrupps-, mellanchefs- och specialistnivå. Vi har utvecklat en professionell och personlig rekryteringsmetod som kommer att uppfylla dina specifika rekryteringsbehov.

Läs vad 8 användare tycker om SCS Search

• Anna-maria Å
    Anna-maria Å skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matcha rätt kandidater med rätt företag. SCS är även duktiga på att stötta och hålla nära kontakt med kandidaterna medan processen för tillsättandet av en ny tjänst pågår.
  • David H
    David H skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Bra bemötande och rak kommunikation.
  • Maria E
    Maria E skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Proffesionellt omhändertagande och uppföljning av hela processen av jobbintervjun och anställning. Toppen!
  • Dimitri G
    Dimitri G skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Rekryteringstjänst
    Jag fick ett mycket professionellt omhändertagande, både före och efter anställningen. Tjänsten var utmärkt skräddarsydd och kontakten sköttes på ett exemplariskt sätt.
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Mycket professionellt bemötande men framförallt så levererade SCS Search bästa möjliga resultat.
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt och fick information som var hjälpsam både i min nuvarande och framtida karriär. Jag hoppas på att kunna samarbeta mer med SCS search i framtiden.
    SCS, SCS gillar detta
  • Eva K
    Eva K skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Jag blev mycket trevligt bemött och fick hjälp att hitta och söka en tjänst. Jag fick även tips inför intervjun och senare när jag fått tjänsten, följdes anställningen upp med avstämningar om hur det fungerade. Mycket bra!
    SCS, SCS gillar detta
  • Sara N
    Sara N skrev om SCS Search en del av SCS Search & Medicorent
    Jag blev rekryterad till en tjänst på ett annat företag 2012. Jag hade kontakt med SCS under något år och det fungerade jättebra. Bra och trevliga möten och mycket kontakt så jag kände att jag var en viktig kund för dem. Först hade jag helst velat bli anställd av dem och sedan uthyrd, men sedan blev det jättebra med den anställning jag fick via SCS. Jag upplevde att de var duktiga på att matcha rätt person till rätt jobb.
SCS Medicorent

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna