Sebastien interior

Sebastien interior

Ring 072-223 89 89 www.sebastieninterior.se

Välkommen till Sebastien interior i Jönköping! - Vi blandar dina visioner och vår kompetens. - Känsla för heminredning, interiör och styling. - Kreativ samarbetspartner för privatpersoner, mäklare och företag. - Förenklar din bostadsförsäljning. - Inreder din bostad med möbler, tavlor, textilier, belysning, växter m.m...

15 omdömen om Sebastien interior

Zandra A
Skrev om Sebastien interior

Magi! Så vackert och vilken känsla. Supernöjd.

CHRISTOPHER J
Skrev om Sebastien interior

Mycket nöjd med hela processen, väldigt kompetenta och tillmötesgående.

Sofia S
Skrev om Sebastien interior

Trevliga, kunniga och engagerade.

Cecilia N
Skrev om Sebastien interior

Vi köpte ”det stora paketet” som innebar en konsultation, möbler och pyntning. Mycket bra resultat.

Julia S

Sebastien var mycket trevligt o bemötande. Gjorde ett kanonbra jobb. Vi fick många fina bilder.

Josefin H

Konsultation på lägenhetssyling Jättebra bemötande Förväntade mig en konsultation vad som borde göras vilket jag verkligen fick. Bättre än förväntat, snabb kontakt efter förfrågan om mötet, kunnig och trevlig tjej.

Louise L

Fick konsultation i samband med lägenhetsfotografering med Bjursfors. Johanna kom hem till oss och gav oss tips och trixs som verkligen gav resultat till fotograferingen. Proffsig, väldigt kunnig, ärlig, punktlig och ödmjuk. Kan varmt rekommendera Sebastien.

Åke J

Köpte styling liten. Mycket nöjd med resultatet Och trevliga att samarbeta med. Jag är mycket nöjd

Jacob S

Köpte homestyling inför husvisning. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörda och kreativa! Förväntningarna var att de skulle skapa en exklusiv känsla, vilket de verkligen gjorde. Jag anlitar dem gärna igen!

Harrieth W

Få tips hur jag skulle styla vårt hus inför fotografering, filmning och visning. Träffar en mycket trevlig kvinna . Hon är inte stressad utan i lugn takt går vi igenom vad jag kan göra och förbättra. Hon erbjuder sina tjänster men upplever inte som att jag måste köpa utan att jag kan fixa det själv . Fick många goda tips . Kan rekommendera henne ned högsta betyg

Jessica P

Använder en mäklare ifrån Bjurfors och då ingick det att ”Vackra hem” kom och gjorde en konsultation och gav stylingtips inför försäljning. Blev fantastiskt bra bemött av ”Vackra Hem”. Mötet kändes proffsigt och personligt. Hade inga direkta förväntningar men blev ändå otroligt positivt överraskad. Relevanta och bra tips gavs. Även att man kunde höra av sig via sms/telefon när man ville för stylingtips tycker jag är fantastiskt. Även att man fick svar inom 5-10 minuter när man än hörde av sig. Grymt företag som jag verkligen rekommenderar!

Helena J

Jag fick råd om hur jag skulle tänka och allt jag skulle ta bort. Halvbra.

Victor S

Anlitade företaget för homestaging av hus inför försäljning. De lyckades bra i sitt uppdrag att plocka fram husets positiva delar och presentera det på ett bra sätt.

Svar från Homestaging

Hej Victor! Tack för fina ord. Vi tackar för förtroendet och önskar dig stort lycka till i framtiden! Vänliga hälsningar, Johanna & Nancy

Ann D

Utmärkt hela vägen, lyssnade på mig o gjorde ett mycket bra jobb med att styla en lägenhet före försäljning. Överträffade mina förväntningar. Ann Danielsson

Svar från Homestaging

Hej Ann! Tack snälla goa du för så fina ord. Det var ett nöje att samarbeta med dig! Vi önskar dig all lycka i framtiden :) Kram, Johanna & Nancy

Nour M

Köpte en mellanstaging! Väldigt professionella och snälla tjejer! Det bleeev såå fint, hade inte förväntat mig ändringen som blev. Rekommenderas starkt! - litet litet minus, kontrollera att det som är utlovat blir lagt, fattades ett par FÅ saker som vi bestämt skulle finnas men anmärkte inte detta då helheten ändå va så fi. Men det är något nan kan tänka på med vilket inredningsföretag som helst.

Svar från Homestaging

Hej Nour! Tack snälla för dom fina orden om vår homestaging. Vad härligt att höra att ni blev nöjda med helheten! Ibland händer det att vi stylar någon detalj annorlunda än vad vi kommit överens om på konsultationen. Detta gör vi endast för att bostaden ska bli så fin och säljande som möjligt. Vi vill att helheten ska bli topnotch och ibland behöver vi tänka om för att det ska bli så bra som möjligt.Vi plockar aldrig bort en detalj utan att tillföra något annat, men vi ska i framtiden tänka på att vara tydligare med att...