Sebastien interior

Odensjöringen, 556 31 Jönköping — Visa karta

4.8 i betyg av av 15 omdömen

Välkommen till Sebastien interior i Jönköping!

- Vi blandar dina visioner och vår kompetens.
- Känsla för heminredning, interiör och styling.
- Kreativ samarbetspartner för privatpersoner, mäklare och företag.
- Förenklar din bostadsförsäljning.
- Inreder din bostad med möbler, tavlor, textilier, belysning, växter m.m
- Skräddarsyr ett koncept som passar dig och din budget.
- Vi presenterar din bostad utifrån bästa möjliga skepnad.
- Hjälper dig med inspiration, kreativitet och tips kring din bostad.

Tveka inte att höra av dig till oss på Sebastien interior eller besök vår hemsida för inspiration om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om Sebastien interior

• 2020-02-12

Zandra A skrev om Sebastien interior
    Magi! Så vackert och vilken känsla. Supernöjd. Läs mer
  • CHRISTOPHER J

2020-02-11

CHRISTOPHER J skrev om Sebastien interior
    Mycket nöjd med hela processen, väldigt kompetenta och tillmötesgående. Läs mer
  • Sofia S

2020-02-11

Sofia S skrev om Sebastien interior
    Trevliga, kunniga och engagerade. Läs mer
  • 2020-02-10

Cecilia N skrev om Sebastien interior
    Vi köpte ”det stora paketet” som innebar en konsultation, möbler och pyntning. Mycket bra resultat. Läs mer
  • 2019-12-05

Julia S skrev om Sebastien interior
    Sebastien var mycket trevligt o bemötande. Gjorde ett kanonbra jobb. Vi fick många fina bilder. Läs mer
  • 2019-12-02

Josefin H skrev om Sebastien interior
    Konsultation på lägenhetssyling
    Jättebra bemötande
    Förväntade mig en konsultation vad som borde göras vilket jag verkligen fick.
    Bättre än förväntat, snabb kontakt efter förfrågan om mötet, kunnig och trevlig tjej. Läs mer
  • 2019-12-02

Louise L skrev om Sebastien interior
    Fick konsultation i samband med lägenhetsfotografering med Bjursfors. Johanna kom hem till oss och gav oss tips och trixs som verkligen gav resultat till fotograferingen. Proffsig, väldigt kunnig, ärlig, punktlig och ödmjuk. Kan varmt rekommendera Sebastien. Läs mer
  • 2019-05-24

Åke J skrev om Sebastien interior
    Köpte styling liten.
    Mycket nöjd med resultatet
    Och trevliga att samarbeta med.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-23

Jacob S skrev om Sebastien interior
    Köpte homestyling inför husvisning. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörda och kreativa! Förväntningarna var att de skulle skapa en exklusiv känsla, vilket de verkligen gjorde. Jag anlitar dem gärna igen! Läs mer
  • Harrieth W

2019-04-30

Harrieth W skrev om Sebastien interior
    Få tips hur jag skulle styla vårt hus inför fotografering, filmning och visning. Träffar en mycket trevlig kvinna . Hon är inte stressad utan i lugn takt går vi igenom vad jag kan göra och förbättra. Hon erbjuder sina tjänster men upplever inte som att jag måste köpa utan att jag kan fixa det själv .
    Fick många goda tips . Kan rekommendera henne ned högsta betyg Läs mer
  • 2019-04-30

Jessica P skrev om Sebastien interior
    Använder en mäklare ifrån Bjurfors och då ingick det att ”Vackra hem” kom och gjorde en konsultation och gav stylingtips inför försäljning. Blev fantastiskt bra bemött av ”Vackra Hem”. Mötet kändes proffsigt och personligt. Hade inga direkta förväntningar men blev ändå otroligt positivt överraskad. Relevanta och bra tips gavs. Även att man kunde höra av sig via sms/telefon när man ville för stylingtips tycker jag är fantastiskt. Även att man fick svar inom 5-10 minuter när man än hörde av sig. Grymt företag som jag verkligen rekommenderar! Läs mer
  • 2019-04-30

Helena J skrev om Sebastien interior
    Jag fick råd om hur jag skulle tänka och allt jag skulle ta bort.
    Halvbra. Läs mer
  • 2019-04-03

Victor S skrev om Sebastien interior
    Anlitade företaget för homestaging av hus inför försäljning. De lyckades bra i sitt uppdrag att plocka fram husets positiva delar och presentera det på ett bra sätt. Läs mer
    2019-04-30 Sebastien interior svarar Victor S
    Hej Victor!

Tack för fina ord. Vi tackar för förtroendet och önskar dig stort lycka till i framtiden!

Vänliga hälsningar,
  • 2019-04-02

Ann D skrev om Sebastien interior
    Utmärkt hela vägen, lyssnade på mig o gjorde ett mycket bra jobb med att styla en lägenhet före försäljning. Överträffade mina förväntningar.
    Ann Danielsson Läs mer
    2019-04-30 Sebastien interior svarar Ann D
    Hej Ann!

Tack snälla goa du för så fina ord. Det var ett nöje att samarbeta med dig!
    Vi önskar dig all lycka i framtiden :)

Kram,
  • 2019-04-01

Nour M skrev om Sebastien interior
    Köpte en mellanstaging! Väldigt professionella och snälla tjejer! Det bleeev såå fint, hade inte förväntat mig ändringen som blev. Rekommenderas starkt!

- litet litet minus, kontrollera att det som är utlovat blir lagt, fattades ett par FÅ saker som vi bestämt skulle finnas men anmärkte inte detta då helheten ändå va så fi. Men det är något nan kan tänka på med vilket inredningsföretag som helst. Läs mer
    2019-04-05 Sebastien interior svarar Nour M
    Hej Nour!

Tack snälla för dom fina orden om vår homestaging. Vad härligt att höra att ni blev nöjda med helheten! Ibland händer det att vi stylar någon detalj annorlunda än vad vi kommit överens om på konsultationen. Detta gör vi endast för att bostaden ska bli så fin och säljande som möjligt. Vi vill att helheten ska bli topnotch och ibland behöver vi tänka om för att det ska bli så bra som möjligt.Vi plockar aldrig bort en detalj utan att tillföra något annat, men vi ska i framtiden tänka på att vara tydligare med att dessa få ändringar kan ske.

Tack för ert förtroende att låta oss staga er bostad, stort lycka till i framtiden! :)

Kram,