Senecta Security AB

Nybohovsgränd 24, 117 63 Stockholm — Visa karta

SENECTA SECURITY AB är ett högteknologiskt företag med huvudinriktning på teknisk säkerhet. Vi erbjuder våra kunder totallösningar från konsultation till driftsättning, personalutbildning och service.

Läs vad 2 kunder tycker om Senecta Security AB

• Karolina G
    Karolina G skrev om Senecta Security AB
    Detta är det värsta och mest oseriösa företag jag någonsin haft att göra med! Vad ni än gör - välj INTE Senecta Security AB.

Senecta säljer in gammal patenterad utrustning som är lastgammal jämfört med alla konkurrenter, skickar ut bluff-fakturor på belopp som är taget från gud vet vad, undanhåller avtalsvillkor och 3 årig uppsägningstid.

Kontakten börjar alltid med VD:n som gör ett bra och betryggande intryck tills dess att kontraktet är påskrivet, därefter går han under jorden och blir okontaktbar när fakturorna kommer. Många månader efter fakturan förfallit, tar en säljare över som ska övertyga oss att betala denna bluff-faktura som är tagen från ingenstans.

Ta mitt råd och spring åt andra hållet när ni ser Senecta Security AB i olika sammanhang - oavsett om ni tänkt söka jobb eller använda deras tjänster.

SPRING! För det här företaget är fan inte klokt! Läs mer
    Karolina G gillar detta
  • Göran P
    Göran P skrev om Senecta Security AB
    Aldrig mer Senecta Security AB
    Ett av dom värsta företag att vara kund till, ledningens agerande är utan någon som helst professionalism, dessutom är deras passer-/larmsystem flera decennium efter i utveckling, trots att dom hänvisar till sina patetiska patent - funktioner som sedan länge är standard (dessutom bättre) hos ALLA andra tillverkare av liknande system. Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Stockholm:

Louise B Louise B tycker:
“Jag behövde byta lås på min yt...” Läs mer

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 13130, Nacka