Senecta Security AB

Nybohovsgränd 24, 117 63 Stockholm — Visa karta

SENECTA SECURITY AB är ett högteknologiskt företag med huvudinriktning på teknisk säkerhet. Vi erbjuder våra kunder totallösningar från konsultation till driftsättning, personalutbildning och service.

Läs vad 6 kunder tycker om Senecta Security AB

• Patrik B
    Patrik B skrev om Senecta Security AB
    Det är tragiskt att se hur det går utför med Senecta Security, Vi har varit kund i många år och varnat dem om och om igen att detta skulle ske om dom inte ändrade på vissa saker. Vi har nu sagt upp vårat avtal med dem och vi hoppas att fler gör likaså. Det är beklämmande att ha att göra med en ägare som inte visar sig för sina kunder eller en ny VD som bara verkar vara ute efter någon form av bekräftelse...TRAGISKT, Mitt råd till Senecta!!! Gör om och gör rätt, Bytt VD till ett starkare kort.. Läs mer
  • Johan  S
    Johan S skrev om Senecta Security AB
    Hur svårt ska det vara att återkomma när man lovat att man skall göra det???? Har nu försök att komma i kontakt med ansvariga på detta urusla företag i snart 6 månader, det fortsätter dimpa ner en massa skräpfakturor som saknar grund!!! När man äntligen får tag på nya VD så märker man att det bara är en massa undanflykter och ursäkter!!! inga konkreta beslut om vad som skall göras jädrans hantlangare som är helt tandlös, vad ska man med en Verkställande Direktör till om man inte låter denne ta och fatta beslut, inga cojones där inte...Skärpning nu annars blir det kalla fakta som kontaktas i nästa steg. Läs mer
  • Emad Z
    Emad Z skrev om Senecta Security AB
    VARNING VARNING VARNING Vill ni bli blåsta på en massa pengar via falska faktura poster, eller diskutera med en inkompetent bolagsjurist eller för den delen prata med en vd som enbart är en knähund för ägarna/ägaren av detta fantastiskt oseriösa företag då ska ni absolut vända er till senecta security AB!!!!! Men om ni å andra sidan vill slippa STORA problem både juridiskt och ekonomiskt!!! Håll et då så lååååångt borta från detta skumma bolag!!!!!!!!! Läs mer
  • Sven M
    Sven M skrev om Senecta Security AB
    Värsta bluff företaget! Osanna fakturor! Saltade fakturor ägare och gammal vd stört omöjligt att få tag på! Dom har en ny vd som tydligen får ta hand om all skit! Vi har sagt upp avtalet men sitter fast i ytterligare 36 hemska månader! Usch usch usch och åter usch!!!!! SPRING åt andra håller om dom kontaktar er Läs mer
  • Karolina G
    Karolina G skrev om Senecta Security AB
    Detta är det värsta och mest oseriösa företag jag någonsin haft att göra med! Vad ni än gör - välj INTE Senecta Security AB.

Senecta säljer in gammal patenterad utrustning som är lastgammal jämfört med alla konkurrenter, skickar ut bluff-fakturor på belopp som är taget från gud vet vad, undanhåller avtalsvillkor och 3 årig uppsägningstid.

Kontakten börjar alltid med VD:n som gör ett bra och betryggande intryck tills dess att kontraktet är påskrivet, därefter går han under jorden och blir okontaktbar när fakturorna kommer. Många månader efter fakturan förfallit, tar en säljare över som ska övertyga oss att betala denna bluff-faktura som är tagen från ingenstans.

Ta mitt råd och spring åt andra hållet när ni ser Senecta Security AB i olika sammanhang - oavsett om ni tänkt söka jobb eller använda deras tjänster.

SPRING! För det här företaget är fan inte klokt! Läs mer
    Karolina G gillar detta
  • Göran P
    Göran P skrev om Senecta Security AB
    Aldrig mer Senecta Security AB
    Ett av dom värsta företag att vara kund till, ledningens agerande är utan någon som helst professionalism, dessutom är deras passer-/larmsystem flera decennium efter i utveckling, trots att dom hänvisar till sina patetiska patent - funktioner som sedan länge är standard (dessutom bättre) hos ALLA andra tillverkare av liknande system. Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Stockholm:

Box 34114, 10026, Stockholm