Alla kategorier Dator Stockholms län Täby Seqint AB

Enhagsslingan 1B, 187 40 Täby — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Datorreparation.se
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Läs vad 13 kunder tycker om Seqint AB

• Thomas H
    Thomas H skrev om Seqint AB
    FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!!
    Ingan service, ingen retur, at kassaregister inte fungera, då måste du ändå betala. Dyrt for en kassa til ca. 4000,- hyra 169/mdr , + moms + forsäkring 20/mdr Avi avgift 55/mdr for Wasa Kredit. Forsenad betaling ? avgift 450,- Kassa register har aldrig fungerat, alla positiva reco är bara falska. Handla aldrig med Seqint AB eller Wasa Kredit. Bluff bolag
  • Calle J
    Calle J skrev om Seqint AB
    Jäkligt bra webb butik, behövde ett godkänt kassaregister fort och det fixade de på bara 2 dagar, fullt programmerat, registrerat hos skatteverket och bara att plugga in i vägguttaget och köra, funkar perfekt. Rekommenderas varmt.
  • heikki s
    heikki s skrev om Seqint AB
    Riktigt DÅLIGT företag,beställde en kassalåda som inte passade till registret,tänkte skicka tillbaka den,men där tog det stopp.DOM TAR EJ EMOT RETURER.HUR ÄR DET MÖJLIGT!!!!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Seqint AB
    Enkelt och snabbt att beställa i deras webb butik, behövde en våg snabbt och det fixade dom på bara 2 dagar, hos en annan leverantör som jag frågade skulle det ta 3 veckor att få samma våg. Rekommenderas.
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Seqint AB
  • Eric M
    Eric M skrev om Seqint AB
    Förvånansvärt snabb leverans! Beställde varor på tisdag den 9 feb klockan 13.43 och mottog varorna redan kl12 nästa dag! Detta var bl a ett kassaregister som först skulle programmeras innan det kunde skickas. Föregående talare måste ha beställt en restnoterad produkt, då jag aldrig i min vildaste fantasi skulle tro att jag kunde få grejerna så här snabbt!

Sen skulle jag vilja ge en eloge till dom i kundtjänst för ett mycket trevligt och personligt bemötande!
  • Åke T
    Åke T skrev om Seqint AB
    Handla inte i deras webshop. Jag gjorde ett köp det utlovas leverans dagen efter. Efter 4dagar ringer jag o frågar. Då har de beställt sina varor från sin leverantör. Vid telefonkontakt fick jag höra att man kunde ju inte ha varorna hemma. För att avboka köpet skulle de ha 37% av Köpebeloppet.
  • Claude L
    Claude L skrev om Seqint AB
    Trevligt bemötande, kunnig säljare och snabb leverans, jag köpte en kassaapparat till mitt Café och känner mig mycket nöjd. Tycker inte det är något konstigt med att köpa till extra support avtal som någon nämnde här tidigare, det får man ju göra vart man än köper någonstans om man nu vill ha det, någon betalning per timme som Lennart nedan skriver om har jag däremot inte sett skymten av, man kan ju undra om han ens köpt någon produkt från dom.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Seqint AB
    Håller utan tvekan med Jane. Otrevligt bemötande. Ett kassaregister med manual som inte stämmer och support får man betala per timme för eftersom mailsupporten inte täcker något. Ser billigt ut innan man köpt. Undvik!
    Jessica D, Åke T gillar detta
  • Nina
    Nina skrev om Seqint AB
    Jag tycker att allt gick bra med min leverans av kassaregister.
    Jag fick mycket info om kassan.
  • Peter S
    Peter S skrev om Seqint AB
    Håller inte med föregående, tyckte jag fick bra och snabb service och min beställning (2st prismärkare) levererades redan dagen efter till dörren i min butik. Rekommenderas varmt
  • Jane L
    Jane L skrev om Seqint AB
    Detta var det VÄRSTA jag varit med om!!! Betalade extra för att få mailsupport. Har mailat 4 gånger OCH dessförinnan per kontaktformulär. Inget svar, och sen RIKTIGT otrevligt svar: "Som sagt, det är lite svårt att ge ett svar när det fortfarande inte finns någon fråga, så nästa gång ta och skriv själva frågan istället,
    du har redan mejlat oss fyra gånger utan att skriva din support fråga, så hur svårt kan det vara? /enetto.com"

FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!!
    Jessica D, Åke T gillar detta
  • Per D
    Per D skrev om Seqint AB
    Företaget säljer kassa apparater etc. Otroligt dålig support. Erhållen produkt motsvarar ej specifikationerna. De nekar dessutom till återköp inom 10 dagar med obruten förpackning samt svarar ej på frågor om reklamation. Seqinit rekomenderas tyvvär inte, det finns andra att handla av.
    Jessica D, Åke T, Jane L gillar detta

Enhagsslingan 1B, 187 40 Täby