Seqint AB

2.8 i betyg av av 21 omdömen

Läs vad 21 kunder tycker om Seqint AB

• 2019-11-20

Chi tai L skrev om Seqint AB
    Helt otroligt vilken dålig service!!! Köpte ett kösystem som inte vill ladda, ringde och bad om hjälp med problemet, men där finns absolut ingen vilja att rätta till alls... Dom skickar mig till deras leverantör som sedan skickar mig tillbaka till enetto som är återförsäljare som sedan i sin tur koppla mig till någon som helt ointresserad vill hjälpa mig och ber mig maila in en reklamation. Ok då gör jag det men sen inget svar på en vecka och jag ringer tillbaka och fråga vad som händer och sen skicka dem en länk där jag ska stå för all retur och en deposition??? Hur kan företaget ens finnas kvar?
    Handla någon annanstans, detta är inget bluff företag, du få dina varor, men totalt ointresserad och hjälpa sina kunder vid problem.
    Det är absolut värt och betala 20% mer hos någon annan med bättre service utan tvekan. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • 2019-08-02

Bünyamin E skrev om Seqint AB
    UNDVIK!!

Räcker att läsa olika omdömen på internet för att inse att detta är ett mycket oseriöst företag utan någon som helst respekt och förstående för hur olika köplagar i Sverige fungerar.

Säljer produkter som inte finns på lager, utan att informera om leveranstid. När man själv frågar om leveranstiden, och inser att det är försent och vill avbeställa påstår de att man inte får avbeställa enligt någon påhittad lag.

Beställ hellre till dyrare pris någon annanstans än att behöva hålla på med deras obefintliga kundservice.

Om ni mot all förmodan måste beställa från de, betala absolut ingenting i förskott förrän ni har fått och är nöjd med era varor, annars kan ni glömma att ens få ett svar från de.
    Och referera till denna lagtext;
    Som ger er som företagskund rätt att avbeställa någonting vid behov.

Anmäld. Läs mer
  • 2019-04-16

Kaveh S skrev om Seqint AB
    Fick beställningen lite väl sent...men den kom och var korrekt...! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 831 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig bemötande, rymligt pris, snabb service. Bytte batteri till min iphone"
  • 2019-03-08

Janne Olsson skrev om Seqint AB
    Har varit kund hos Seqint i många år, klart bästa leverantören inom butiksutrustning, alltid bra produkt tips/råd och snabba leveranser. Läs mer
  • 2019-02-20

Tommy P skrev om Seqint AB
    Varning! Företaget saknar kompetens och har ingen vilja eller förmåga att rätta till felaktigheter vid beställning. Ingen ånger eller bytesrätt! Läs mer
    Chi tai L, Bünyamin E, Kaveh S gillar detta
  • 2018-11-15

Patrik S skrev om Seqint AB
    Fick bra tips och råd att hitta rätt streckkodsläsare och etikettskrivare till min firma, kommer definitivt handla av dem igen då de även har låga priser och leverans dagen efter. Läs mer
  • 2018-11-01

Reko A skrev om Seqint AB
    Beställde en produkt, de skickar en annan som de tycker är kompatibel, men som inte är det. Vägrar att ta produkten som jag inte beställt i retur. Mycket otrevliga, uselt kundbemötande. Bad att få tala med deras chef, då lägger de på luren. Kallar sig kassaregister.it och enetto.com också. STOR VARNING! Läs mer
    Bünyamin E gillar detta
  • 2018-02-20

Torsten G skrev om Seqint AB
    Mycket nöjd med detta företag, får alltid bra råd och tips när man ska handla något och alltid snabb leverans på produkterna, rekommenderas. Läs mer
  • Thomas H

2016-02-06

Thomas H skrev om Seqint AB
    FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!!
    Ingan service, ingen retur, at kassaregister inte fungera, då måste du ändå betala. Dyrt for en kassa til ca. 4000,- hyra 169/mdr , + moms + forsäkring 20/mdr Avi avgift 55/mdr for Wasa Kredit. Forsenad betaling ? avgift 450,- Kassa register har aldrig fungerat, alla positiva reco är bara falska. Handla aldrig med Seqint AB eller Wasa Kredit. Bluff bolag Läs mer
    Bünyamin E gillar detta
  • 2011-11-11

Calle J skrev om Seqint AB
    Jäkligt bra webb butik, behövde ett godkänt kassaregister fort och det fixade de på bara 2 dagar, fullt programmerat, registrerat hos skatteverket och bara att plugga in i vägguttaget och köra, funkar perfekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    Torsten G gillar detta
  • 2011-11-08

heikki s skrev om Seqint AB
    Riktigt DÅLIGT företag,beställde en kassalåda som inte passade till registret,tänkte skicka tillbaka den,men där tog det stopp.DOM TAR EJ EMOT RETURER.HUR ÄR DET MÖJLIGT!!!! Läs mer
  • 2011-10-25

Jonas P skrev om Seqint AB
    Enkelt och snabbt att beställa i deras webb butik, behövde en våg snabbt och det fixade dom på bara 2 dagar, hos en annan leverantör som jag frågade skulle det ta 3 veckor att få samma våg. Rekommenderas. Läs mer
  • Maria Y

2011-08-15

Maria Y skrev om Seqint AB
  • 2010-03-01

Eric M skrev om Seqint AB
    Förvånansvärt snabb leverans! Beställde varor på tisdag den 9 feb klockan 13.43 och mottog varorna redan kl12 nästa dag! Detta var bl a ett kassaregister som först skulle programmeras innan det kunde skickas. Föregående talare måste ha beställt en restnoterad produkt, då jag aldrig i min vildaste fantasi skulle tro att jag kunde få grejerna så här snabbt!

Sen skulle jag vilja ge en eloge till dom i kundtjänst för ett mycket trevligt och personligt bemötande! Läs mer
  • 2010-02-16

Åke T skrev om Seqint AB
    Handla inte i deras webshop. Jag gjorde ett köp det utlovas leverans dagen efter. Efter 4dagar ringer jag o frågar. Då har de beställt sina varor från sin leverantör. Vid telefonkontakt fick jag höra att man kunde ju inte ha varorna hemma. För att avboka köpet skulle de ha 37% av Köpebeloppet. Läs mer
  • 2009-08-04

Claude L skrev om Seqint AB
    Trevligt bemötande, kunnig säljare och snabb leverans, jag köpte en kassaapparat till mitt Café och känner mig mycket nöjd. Tycker inte det är något konstigt med att köpa till extra support avtal som någon nämnde här tidigare, det får man ju göra vart man än köper någonstans om man nu vill ha det, någon betalning per timme som Lennart nedan skriver om har jag däremot inte sett skymten av, man kan ju undra om han ens köpt någon produkt från dom. Läs mer
  • 2009-08-01

Lennart N skrev om Seqint AB
    Håller utan tvekan med Jane. Otrevligt bemötande. Ett kassaregister med manual som inte stämmer och support får man betala per timme för eftersom mailsupporten inte täcker något. Ser billigt ut innan man köpt. Undvik! Läs mer
    Bünyamin E, Jessica D, Åke T gillar detta
  • 2009-03-16

Nina skrev om Seqint AB
    Jag tycker att allt gick bra med min leverans av kassaregister.
    Jag fick mycket info om kassan. Läs mer
  • 2009-02-05

Peter S skrev om Seqint AB
    Håller inte med föregående, tyckte jag fick bra och snabb service och min beställning (2st prismärkare) levererades redan dagen efter till dörren i min butik. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2009-02-05

Jane L skrev om Seqint AB
    Detta var det VÄRSTA jag varit med om!!! Betalade extra för att få mailsupport. Har mailat 4 gånger OCH dessförinnan per kontaktformulär. Inget svar, och sen RIKTIGT otrevligt svar: "Som sagt, det är lite svårt att ge ett svar när det fortfarande inte finns någon fråga, så nästa gång ta och skriv själva frågan istället,
    du har redan mejlat oss fyra gånger utan att skriva din support fråga, så hur svårt kan det vara? /enetto.com"

FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!! Läs mer
    Bünyamin E, Jessica D, Åke T gillar detta
  • 2009-01-28

Per D skrev om Seqint AB
    Företaget säljer kassa apparater etc. Otroligt dålig support. Erhållen produkt motsvarar ej specifikationerna. De nekar dessutom till återköp inom 10 dagar med obruten förpackning samt svarar ej på frågor om reklamation. Seqinit rekomenderas tyvvär inte, det finns andra att handla av. Läs mer
    Bünyamin E, Jessica D, Åke T, Jane L gillar detta

Bästa Företagen inom dator nära Seqint AB:

One Office (10.0km)
Elin K Elin K tycker:
“Köpt olika saker, visitkort, p...” Läs mer