Seqint AB

2.1

19 omdömen om Seqint AB

Lisa E
Skrev om Seqint AB

Vi känner oss uppriktigt grundlurade av Enetto som företaget marknadsförs sig under och larmpaketet som skickades till oss visar sig inte alls fungera. Finns ingen returrätt och hotfull personal. Vi kan med det starkaste rekommendera er andra att INTE handla hos detta oseriösa företag. Om ni kikar på Allabolag.se så kommer dom i bästa fall att klara sig året ut innan konkurs då dom lurat tillräckligt många kunder. Riktigt uselt och på gränsen till bedrägeri. Vår elektriker upptäckte dessutom att larmbågarna var felkopplade och kunde bli strömförande.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Arez M
Skrev om Seqint AB

ödsla inte er tid på dessa. Köpte två sedelboxar som ej installerades förrän någon månad senare pga flytt av verksamhet. Vid igångsättning insåg vi att ingen av dessa fungerade som de skulle. Vi kontaktade företaget och de påstod att de inget kunde göra då vi ej har påpekat defekten inom tiden för vad de har avsatt i sin policy. Försökte förklara att vi har varit under flytt och att vi därför ej direkt testat vid leverans. Kom i kontakt med en högre uppsatt chef som lovade att se till så att detta löser sig på bästa sätt...

Celina S
Skrev om Seqint AB

Kundservicen är under all kritik. Damen som sköter kundservicen är otroligt otrevlig i telefon och det saknas fullständigt välkomnande bemötande. Man känner sig som en belastning för att man ringer och det saknas tacksamhet för kunderna. Fel person på fel plats. Tråkigt för dem. Hon är ändå ansiktet utåt för dem. Hoppas de kan förändra kundservicen då produkterna inte är fel på. Även hört från flera håll att de också blivit mottagna på samma dåliga sätt av specifikt den personen.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

JOHANNA A
Skrev om Seqint AB

Totalt värdelösa, köpte en plomberingsmaskin därifrån som inte har fungerat en enda gång sedan jag köpte den. Kontaktat företaget och de vägrar reklamera varan. Skyller på att nålen måste bytas ut fast vi har den nål som kom med när vi köpte maskinen. Kommer aldrig köpa härifrån igen!

Chi tai L
Skrev om Seqint AB

Helt otroligt vilken dålig service!!! Köpte ett kösystem som inte vill ladda, ringde och bad om hjälp med problemet, men där finns absolut ingen vilja att rätta till alls... Dom skickar mig till deras leverantör som sedan skickar mig tillbaka till enetto som är återförsäljare som sedan i sin tur koppla mig till någon som helt ointresserad vill hjälpa mig och ber mig maila in en reklamation. Ok då gör jag det men sen inget svar på en vecka och jag ringer tillbaka och fråga vad som händer och sen skicka dem en länk där jag...

Bünyamin E
Skrev om Seqint AB

UNDVIK!! Räcker att läsa olika omdömen på internet för att inse att detta är ett mycket oseriöst företag utan någon som helst respekt och förstående för hur olika köplagar i Sverige fungerar. Säljer produkter som inte finns på lager, utan att informera om leveranstid. När man själv frågar om leveranstiden, och inser att det är försent och vill avbeställa påstår de att man inte får avbeställa enligt någon påhittad lag. Beställ hellre till dyrare pris någon annanstans än att behöva hålla på med deras obefintliga kundservice....

Kaveh S
Skrev om Seqint AB

Fick beställningen lite väl sent...men den kom och var korrekt...!

Janne O
Skrev om Seqint AB

Har varit kund hos Seqint i många år, klart bästa leverantören inom butiksutrustning, alltid bra produkt tips/råd och snabba leveranser.

Tommy P
Skrev om Seqint AB

Varning! Företaget saknar kompetens och har ingen vilja eller förmåga att rätta till felaktigheter vid beställning. Ingen ånger eller bytesrätt!

Chi tai L och 2 andra gillar detta
Patrik S
Skrev om Seqint AB

Fick bra tips och råd att hitta rätt streckkodsläsare och etikettskrivare till min firma, kommer definitivt handla av dem igen då de även har låga priser och leverans dagen efter.

Thomas H
Skrev om Seqint AB

FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!! Ingan service, ingen retur, at kassaregister inte fungera, då måste du ändå betala. Dyrt for en kassa til ca. 4000,- hyra 169/mdr , + moms + forsäkring 20/mdr Avi avgift 55/mdr for Wasa Kredit. Forsenad betaling ? avgift 450,- Kassa register har aldrig fungerat, alla positiva reco är bara falska. Handla aldrig med Seqint AB eller Wasa Kredit. Bluff bolag

Bünyamin E gillar detta
Calle J
Skrev om Seqint AB

Jäkligt bra webb butik, behövde ett godkänt kassaregister fort och det fixade de på bara 2 dagar, fullt programmerat, registrerat hos skatteverket och bara att plugga in i vägguttaget och köra, funkar perfekt. Rekommenderas varmt.

Torsten G gillar detta
heikki s
Skrev om Seqint AB

Riktigt DÅLIGT företag,beställde en kassalåda som inte passade till registret,tänkte skicka tillbaka den,men där tog det stopp.DOM TAR EJ EMOT RETURER.HUR ÄR DET MÖJLIGT!!!!

Bünyamin E och Jessica D gillar detta
Åke T
Skrev om Seqint AB

Handla inte i deras webshop. Jag gjorde ett köp det utlovas leverans dagen efter. Efter 4dagar ringer jag o frågar. Då har de beställt sina varor från sin leverantör. Vid telefonkontakt fick jag höra att man kunde ju inte ha varorna hemma. För att avboka köpet skulle de ha 37% av Köpebeloppet.

Bünyamin E och Jessica D gillar detta
Claude L
Skrev om Seqint AB

Trevligt bemötande, kunnig säljare och snabb leverans, jag köpte en kassaapparat till mitt Café och känner mig mycket nöjd. Tycker inte det är något konstigt med att köpa till extra support avtal som någon nämnde här tidigare, det får man ju göra vart man än köper någonstans om man nu vill ha det, någon betalning per timme som Lennart nedan skriver om har jag däremot inte sett skymten av, man kan ju undra om han ens köpt någon produkt från dom.

Lennart N
Skrev om Seqint AB

Håller utan tvekan med Jane. Otrevligt bemötande. Ett kassaregister med manual som inte stämmer och support får man betala per timme för eftersom mailsupporten inte täcker något. Ser billigt ut innan man köpt. Undvik!

Bünyamin E och 2 andra gillar detta
Nina
Skrev om Seqint AB

Jag tycker att allt gick bra med min leverans av kassaregister. Jag fick mycket info om kassan.

Jane L
Skrev om Seqint AB

Detta var det VÄRSTA jag varit med om!!! Betalade extra för att få mailsupport. Har mailat 4 gånger OCH dessförinnan per kontaktformulär. Inget svar, och sen RIKTIGT otrevligt svar: "Som sagt, det är lite svårt att ge ett svar när det fortfarande inte finns någon fråga, så nästa gång ta och skriv själva frågan istället, du har redan mejlat oss fyra gånger utan att skriva din support fråga, så hur svårt kan det vara? /enetto.com" FY F-N vad jag ångrar köpet - KÖP ALDRIG NÅGOT HÄRIFRÅN!!!! STOR VARNING!!!

Bünyamin E och 2 andra gillar detta
Per D
Skrev om Seqint AB

Företaget säljer kassa apparater etc. Otroligt dålig support. Erhållen produkt motsvarar ej specifikationerna. De nekar dessutom till återköp inom 10 dagar med obruten förpackning samt svarar ej på frågor om reklamation. Seqinit rekomenderas tyvvär inte, det finns andra att handla av.

Bünyamin E och 3 andra gillar detta