Alla kategorier Mattor Jönköping Jönköping Severins Möbler AB

Huskvarnavägen 84, 554 66 Jönköping — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Severins Möbler AB

• Malin S
    Malin S skrev om Severins Möbler AB
    Stort utbud men dock en aning dyrt jämfört med konkurrenterna.
    Men vad som kunder och konsumenter borde känna till om företaget är deras rent ut sagt vidriga sätt att behandla den anställda.
    Det går även bekräftade rykten om att dom sysslar med diverse bedrägerier om skadat gods (leveransskador eller egna skador) gentemot leverantörer.
    Jag kommer personligen undvika att handla där.
  • SEB P
    SEB P skrev om Severins Möbler AB
    Sveriges största möbelaffär.Hoppas det inte är länge till.Handlar man där gör man det bara en gång och aldrig mer.Svenska Hem kedjan och möblerna finns över hela landet. Det övriga sortimentet finns att köpa i andra möbelbutiker.Troligen sveriges värsta möbelaffär
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Severins Möbler AB
    Tycker inte de är speciellt bra!
    SEB P gillar detta
  • Anna A
    Anna A skrev om Severins Möbler AB
    Man blir jagad av säljare såfort man kommer in i butiken och tyvärr fick jag en felaktig vara och man kan bara önska lycka till att försöka få igenom en dialog och en ny vara .....

REKOMMENDERAS ABSOLUT INTE AV MIG :(
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Severins Möbler AB
    Trevligt och väl strukterat, miljöer med "andrum", defenitivt värt ett eller två besök!
  • Peter S
    Peter S skrev om Severins Möbler AB
    Kan varmt rekommendera Severins.
    Trevlig personal och bra möbler i alla prislägen.
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Severins Möbler AB
    Vilken service!! Äntligen har jag hittat en möbelaffär som inte bara kan erbjuda allt man kan önska sig i möbelväg...utan också en säljpersonal som i sig gjorde resan dit väl värt! Mycket trevligt bemötande hela vägen från entré till den magnifika Design-avdelningen. Missa INTE den! Om man som jag, var intresserad av en hel inredningslösning till mitt nya boende, fick man här den hjälp man behövde. Stort tack till tjejen på Design!
  • Twe t
    Twe t skrev om Severins Möbler AB
    Ett av de värsta företag jag har haft att göra med. Vi köpte en soffa och vid leverans var den inte alls som vi beställt, de vägrade ta tillbaka den och hotade mig om jag inte betalade.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Severins Möbler AB
    Ett företag som inte håller måttet. Möblerna är helt ok men ledningen verkar ha fått fyra stroke på raken. Jag var där en dag och då kom en lite tunnhårig gubbe ut och började skälla ut en av sina säljare mitt i rusningen. Han skrek något om en mugg i matsalen. Det var bara att vända på klacken och gå till en konkurent istället. Gör du så med om du nånsin funderat på att gå dit.

Huskvarnavägen 84, 554 66 Jönköping