Severins Möbler i Jönköping AB

Här finner du information om Svenska Hems butik, Severins Möbler

10 omdömen om Severins Möbler i Jönköping AB

TOBIAS A
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Skulle inte rekommendera någon att handla här. Uselt och direkt otrevligt bemötande. Står på deras hemsida att de följer Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer men det gör de verkligen inte, bara kika Råd & Röns ”svarta lista” för att inse att så inte är fallet.

Svar från Severins Möbler i Jönköping AB

Det Tobias A skiver är en ren lögn, vi har aldrig förekommet på Råd och Röns svarta lista vilket kan och har bekräftas av Råd och Rön.

Malin S
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Stort utbud men dock en aning dyrt jämfört med konkurrenterna. Men vad som kunder och konsumenter borde känna till om företaget är deras rent ut sagt vidriga sätt att behandla den anställda. Det går även bekräftade rykten om att dom sysslar med diverse bedrägerier om skadat gods (leveransskador eller egna skador) gentemot leverantörer. Jag kommer personligen undvika att handla där.

Svar från Severins Möbler i Jönköping AB

Vi tillämpar prisgaranti och är därmed inte dyrare än våra konkurrenter. Rykten om bedrägerier gentemot leverantörer är helt felaktiga, vi hade nog inte funnits sedan 1914 om så hade varit fallet.

Seb P
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Sveriges största möbelaffär.Hoppas det inte är länge till.Handlar man där gör man det bara en gång och aldrig mer.Svenska Hem kedjan och möblerna finns över hela landet. Det övriga sortimentet finns att köpa i andra möbelbutiker.Troligen sveriges värsta möbelaffär

Mattias E
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Tycker inte de är speciellt bra!

Seb P gillar detta
Anna A
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Man blir jagad av säljare såfort man kommer in i butiken och tyvärr fick jag en felaktig vara och man kan bara önska lycka till att försöka få igenom en dialog och en ny vara ..... REKOMMENDERAS ABSOLUT INTE AV MIG :(

Kalle B
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Trevligt och väl strukterat, miljöer med "andrum", defenitivt värt ett eller två besök!

Peter S
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Kan varmt rekommendera Severins. Trevlig personal och bra möbler i alla prislägen.

Alexandra M
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Vilken service!! Äntligen har jag hittat en möbelaffär som inte bara kan erbjuda allt man kan önska sig i möbelväg...utan också en säljpersonal som i sig gjorde resan dit väl värt! Mycket trevligt bemötande hela vägen från entré till den magnifika Design-avdelningen. Missa INTE den! Om man som jag, var intresserad av en hel inredningslösning till mitt nya boende, fick man här den hjälp man behövde. Stort tack till tjejen på Design!

Twe t
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Ett av de värsta företag jag har haft att göra med. Vi köpte en soffa och vid leverans var den inte alls som vi beställt, de vägrade ta tillbaka den och hotade mig om jag inte betalade.

Marcus L
Skrev om Severins Möbler i Jönköping AB

Ett företag som inte håller måttet. Möblerna är helt ok men ledningen verkar ha fått fyra stroke på raken. Jag var där en dag och då kom en lite tunnhårig gubbe ut och började skälla ut en av sina säljare mitt i rusningen. Han skrek något om en mugg i matsalen. Det var bara att vända på klacken och gå till en konkurent istället. Gör du så med om du nånsin funderat på att gå dit.