Alla kategorier Bio Skåne Malmö SF Bio Konferens & Event

Storgatan 22, 211 42 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om SF Bio Konferens & Event

• Stefan A
    Stefan A skrev om SF Bio Konferens & Event
    Helt ok bia, var där med barnbarnen härförleden men föredrar den nya bian på Entre, där är allt nytt och fräscht..
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om SF Bio Konferens & Event
    Varför skall jag gå och betala för att se film på en liten duk med dåligt ljud och massa med babblande tonåringar? Riv dessa biopalats och fram för stora BRA biografer.
  • Anders
    Anders   skrev om SF Bio Konferens & Event
    Fräsht och med många biografer. Gott om visningar.
    Tyvärr är det nästan ständigt skräniga personer (ungdomar i de fall jag varit där) som stör filmen. Säger man till personalen några gånger kan man få dem att säga till personerna som stör. Men personalen verkar vara så rädd för att säga till på skarpen att filmen hinner ta slut. Det ska inte behövas 10 varningar för att man ska slängas ut.
  • Ami H
    Ami H skrev om SF Bio Konferens & Event
    Jag har en förkärlek för lite bionostalgi, dvs det här med biopalats är inte riktigt min grej. Visserligen kan man ju ibland hitta sevärda filmer men hit kommer vare sig det smalare utbudet eller den suveräna servicen. Hur många gånger har man inte blivit irriterad av den dåliga skärpan eller den tunga popcorn-doften?
    Så mycket roligare är det inte då att kunna ge ett högt och bra betyg!
    Detta betyg kommer sig av den suveräna "lussevaksbion"
    för endast 200 spänn fick man vaka in 13 dec. tillsammans med popcorn, läsk, pizza, godis, kaffe och lussekatter och tre filmer som ännu inte haft premiär.
    En ganska dålig, en helt ok.. och en fantastisk film! Vilken fullständigt strålande idé!
    Håll utkik efter flera liknande arrangemang, jag tänker iaf göra det!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om SF Bio Konferens & Event
    Detta bioställe är alternativ 2 till Royal. Här finns ett antal salonger som är dock mindre, vilket gör att själva filmupplevelsen minskar något. Här säljes dock lösgodis, vilket ej finns på Royal så det höjer lite ribban här. Även en biomat finns så slipper du kön som av någon anledning alltid är lång på SF trots en del kassor. Så, detta ställe får 3/5 recos.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om SF Bio Konferens & Event
    Överväger man ett bio besök är nog just "filmstaden" det första man tänker på. Detta är en SF biograf med 8 salonger.
    Finns en hel del kassor, men vill man köpa biljetter/snacks i samband med att de flesta filmer ska starta får man vara beredd på lång kö. Ett smidigt alternativ till den långa kön är "biomaten". Då köper man biljetter via internet (krävs betalkort tex VISA), sedan bara drar man kortet i "biomaten" och får biljetterna.
    Personligen tycker jag att många av de mindre salongerna tar bort "bio känslan". 5 rader och liten filmduk känns ej värt priset. Men de större salongerna håller måttet.

"3/5 recos" till filmstaden. Största fallet är att majoriteten av salongerna är för små.
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Storgatan 22, 211 42 Malmö