Alla kategorier Bio Skåne Malmö SF Bio Konferens & Event

N skrev om SF Bio Konferens & Event
    Minus för:

Oseriös struktur i foajén

Dyr snacks och dryck

Värdar som inte kör ut störande personer

Plus för:

Bra ljud

Sköna stolar

Underbar bild
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om SF Bio Konferens & Event
    Så här skall en biograf se ut. Sveriges bästa biograf.
    Trevlig personal.

Det jag kanske saknar är att inte fler filmer hamnar här.

Skulle gärna se klassiska filmer här på biografen. Finns många gamla filmer som funkar bättre på bio.

Läget är perfekt. Har svårt för SFs andra biografer i Malmö.
    Nikke L gillar detta
  • Johan P
    Johan P skrev om SF Bio Konferens & Event
    Malmös klart bästa biograf. Med sin jättestora duk och bra ljud få du leta länge för att hitta en bättre biograf. Det ända dåliga med biografen är att om du går på den sena föreställningen kl 9 så finns det ingenstans att gå på toaletten efter föreställningen.
  • Anders
    Anders   skrev om SF Bio Konferens & Event
    Malmös enda riktiga biograf i mina ögon. Känslan är den rätta på den här biografen.
    Personalen är trevlig.
  • David H
    David H skrev om SF Bio Konferens & Event
    Jämfört med alla filmstäder känns Royal som en klassisk, riktig biograf.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om SF Bio Konferens & Event
    En filmupplevelse fås klart på Royal. Längst bak föredrar jag då med tanke på filmdukens storlek samt ljudet. Ett tips är att boka i förväg så du inte riskerar att hamna någonstans du inte vill sitta. Tro mig sitta på 5:e raden är ingen hit (ej mitt val vill jag understryka, men hamnade här en gång). En actionfilm gör sig mer här än hemma i tvsoffan. Så, Royal får 5/5 recos av mig.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om SF Bio Konferens & Event
    Alltid ett nöje att se effektfulla filmer på det som sägs vara sveriges största bioduk:)
    Då salongen rymmer 682 personer är det inte svårt att få tag på biljetter. Men har man ett speciellt önskemål över var man vill sitta rekommenderar jag att boka biljetter i förväg.

Enda negativa jag kan komma på är att biografen ej säljer lösgodis. Dock säljs popcorn, snacks och allt det andra.
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Södra Tullgatan 4, 211 40 Malmö