SF Science Fiction Bokhandeln

SF Science Fiction Bokhandeln

Ring 08-21 50 52 www.sfbok.se
4.5

Science Fiction Bokhandeln säljer böcker, video, dvd, rollspel och skojiga prylar med anknytning till science fiction och fantasy.

15 omdömen om SF Science Fiction Bokhandeln

Jakob D
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Jag älskar att bara gå runt och titta och känna på saker i sci-Fi bokhandeln. Lyckas alltid att få med mig något därifrån oavsett om jag var ute efter något specifikt eller bara gick in på random. Senast blev det ett Game of Thrones brädspel som är hur bra som helst. Winter is coming

Tobias B och 2 andra gillar detta
Timmy K
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Vad ska man säga: Jag är en deep nerd. Varthän annars ska man vända sig för att få peta lite på Penny Arcade, DrMcNinja och samtidigt köpa de gamla goda klassikerna? Trevlig, kunnig personal som verkligen lyser på det faktum att vi nördar inte bara är ett specialintresse, utan människor av kött och blod med en extra nypa fantasi. ;) Hoppas få vår webserie (shameless plug), www.what-if-comics.com publicerad och präntad i deras skyltfönster en vacker dag. Keep rollin' those dice!

Jimi W
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Bästa utbudet av sci-fi och fantasy böcker i Sverige törs jag påstå. Länge min huvudsakliga källa när det gäller rollspel också.

Danijel
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Butiken täcker minst 70% av mina intressen. SciFi, serier, film, spel, manga osv. Även om jag en dag inte har pengar för att köpa något, känns det alltid trevligt att bara gå in och kika runt. Mysig stämning och underbar "nördig" atmosfär!

Jimmy W
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Trång och mysig butik fylld till bredden med min typ av litteratur, film och spel. Bara att gå runt och titta kan ta en timme trots att butiken är så liten.

Haruna M
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

De är underbara! Serviceinriktade och bra att göra affärer med! Det gillar vi!

Rickard M
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Fantastisk affär där man kan gå runt hur länge som helst och titta. De har böcker såväl som filmer, spel och tillbehör till det mesta relaterat till fantasy och sci-fi.

Björn G
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

En gemytlig affär med trevlig personal. Den här bokhandeln går före näthandel vilken dag som helst, de extra kronorna betalar jag mer än gärna.

Henka H
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Här kan man gå runt med en kaffekopp i handen och drömma sig bort till främmande väder. Perfekt att titta förbi en regnig dag.

Per D
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

SF bokhandeln har det mesta inom SF och fantasy. Personalen har mycket bra koll för de mesta! Plus i kanten för att de samlat ett så nichat utbud. Minus för att de har lite för mycket fantasy och mindre Science Fiction. De skulle kunna heta Fantasy Bokhandeln. Men, summa sumarum - en 5:a blir det! Värt ett beskök.

Andre L
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Jag har aldrig personligen varit in på Sfbok, men jag har bra kontakt med deras personal och dem är väldigt trevliga. Den av mig absolut mest använda bokhandeln då dem har Sveriges bästa utbud av Anime och Manga. Får alltid ett bra mottagande som kund och bra support!

Tony L
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Bra bokhandel för alla fantasynördar. Har bra utbud av engelska titlar

Oscar C
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Utan tvekan en av Stockholm bästa bokhandlar, även om butiken kanske inte behandlar det normala utbudet av skönlitteratur. SF-bokhandelns hyllor är ständigt fyllda med relevant (och kvalitativ) litteratur från science fiction- och fantasy-världen (i många dimensioner), även de lite mer ovanliga verken brukar finnas på hyllan. Genialt.

f
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Jag har väl egentligen aldrig varit ett särskilt stort fan av science fiction, men bara att gå in i den här affären gör att jag nästan är beredd att ändra mig. Här finns massor av science fiction, fantasy, manga, rollspel mm. Det finns väldigt många böcker i pocketutgåva, vilket alltid är positivt då man som student inte har en alltför fet plånbok, och man blir verkligen sugen på att köpa något i den här affären med sitt stora breda utbud på området. Dessutom står hyllorna ganska tätt så trots att det tidvis är ganska mycket...

Jonas O
Skrev om SF Science Fiction Bokhandeln

Har det mesta inom science fiction och fantasy i bokväg har även en bar hemsida där man kan beställa böcker. Har även ett bra utbud på rollspel, jag har aldrig saknat nått där inne. Och de gånger jag har beställt över internet så har det gott väldigt fort och smidigt.