SGOFAB

3.9

18 omdömen om SGOFAB

Hans T
Skrev om SGOFAB

SGOFAB levererade både snygga dörrar och vägg. Men det var väldigt imponerande hur de skötte kontakten med oss från offert till montering. +++++ Från oss!

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Oscar L
Skrev om SGOFAB

Inga konstigheter, de kan sin grej. Bra och rejäla produkter och dessutom alltid ett bra bemötande.

Tack Oscar ! :)

Abha K
Skrev om SGOFAB

Det var bra, men drog ut på tiden

Svar från SGOFAB

Hej Abha! Ber om ursäkt för att det drog ut på tiden, men då det var byggnation av vägg och målning som drog ut på tiden innan vi kunde ta mått och påbörja våran tillverkning. Tack för din feedback :) Med vänlig hälsning, SGOFAB

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 481 omdömen 4.4 av 481 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

Åsa Å

Jättenöjd med industrglasväggen!

Tack Åsa ! :)

Klara S
Skrev om SGOFAB

Inget fel på hantverket eller utförandet men kommunikationen och leveranstid var bland det värsta jag varit med om i service dessvärre och drar ner betyget rejält. Men jättenöjd med väggen.

Johan R
Skrev om SGOFAB

Bra bemötande, bra kvalitet, bra monteringsanvisningar som gjorde att vi kunde montera vårt nya glaspartier själva. Och snyggt blev det!!!

Tack Johan! :)

Michael R

Vi har inte fått svar på offertförfrågan när vi ville beställa ytterligare produkter (pidestal i metall).

Lars M
Skrev om SGOFAB

Bra bemötande, levererade i tid och enligt uppgjord kostnad, köpte ett glasparti till min vinkällare

Tack Lars! :)

Sofia F
Skrev om SGOFAB

Håller inte vad de lovar, gjorde ett dåligt jobb, var väldigt angelägna om att få betalt så fort som möjligt. Otrevlig ägare som omotiverat skyllde felmontering på oss som kund.

Svar från SGOFAB

Hej Sofia! Tråkigt att du känner så. Tyckte vi hade en bra dialog med din man om just placeringen av räcket samt industriväggen vid uppmätningen. efter montaget.Hörde ni av er om att ni skulle vilja byta placering på räcket, vilket vi kom och gjorde. då vi alltid vill att kunden ska få vad dem önskar. Och ni verkade väldigt nöjda efter detta? Allt gott! SGOAB

Alexandra Sarah Kristin L

Mycket nöjda med arbete och trevliga hantverkare. Kan varmt rekommendera!

Svar från SGOFAB

Hej Alexandra! Tack för detta! :)

Kia L
Skrev om SGOFAB

Mycket nöjd med företaget både vad gäller produkt och bemötande. Dom installerade en industrivägg med dörr intill ett sovrum.

Tack Kia! :)

Jan T
Skrev om SGOFAB

Vi ville ha måttanpassade industrifönster. Jobbet ufördes jättebra. Mycket bra kvalitet på fönster och utförd montering. Helnöjda! Rekomenderas!

Hej Jan! Tack för samarbetet och förtroendet :) Allt gott SGOFAB

MARTIN W
Skrev om SGOFAB

Köpte ett måttbeställt dörrglaspar, med montering, från SGOFAB i dec 2021. Mycket prisvärt (jämfört med andra alternativ), bra kvalitet och utmärkt installation. Kan varmt rekommendera dem!

Tack Martin!

Mikael H
Skrev om SGOFAB

Började med att de under brinnande corona skickade dit en sjuk kille. När han väl var där gjorde han ett väldigt dåligt jobb (skarvar och finnish såg ut som att det var första gången han gjorde detta). Sedan tjafsade ägaren med oss om ersättning. Vi fick till slut ersättning men det var väldigt mycket "bråk" innan det var klart. Fick dessutom påminna om utbetalningen ett par gånger. Finns väldigt mycket bätte alternativ än den här firman.

Sara L
Skrev om SGOFAB

Fantastiskt bemötande när dörren vi beställt visade sig ha fel mått (helt mitt fel, SGOFAB gjorde allt rätt). De hjälpte oss att fixa till felet med ett fantastiskt bemötande. Så bra, kommer absolut använda oss av dem igen. Och dörren är grymt fin, vi är så nöjda!

Tack sara! :)

Henrik F
Skrev om SGOFAB

Bra information innan köp om olika alternativa lösningar och professionell monteringshjälp.

Tack Henrik! :)

Sofia S
Skrev om SGOFAB

Otrevligt bemötande vid kontakt redan innan varan var levererad, utebliven information om hög belastning när varan dröjde mer än dubbel leveranstid, och otrevligt bemötande när jag ringde ägaren, han hade lunch och ville inte bli störd. Missförstånd gällande mottagen beställning av vara, vilket resulterat i att levererad vara var något helt annat än vad vi beställt, blivit juridiska konsekvenser som pågår fortfarande, tagit ett år nu, av olika kontakt med detta företag och jurist. Rekommenderar verkligen inte företaget...

Christian P

Mycket trevligt bemötande Leverans och kvalitet var perfekt

SGOFAB gillar detta

Tack Christian!