Alla kategorier Bensin Stockholms län Österåker Shell Åkersberga

Rallarvägen 1, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Shell Åkersberga

• Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om Shell Åkersberga
    Personalen är hyfsat bra och trevlig, och sortimentet är ok. finns bättre stationer i området, men även betydligt sämre.
  • S
    S skrev om Shell Åkersberga
    jag har blivigt bemöt väldigt bra. personalen är jätte trevliga.
    finns en kille och tjej som jobbar på helgenrna vad kan dom vara mellan 19-22 år båda är ljushåriga, och bemöter alla kunder jätte bra, dom är trevliga och har alltid ett leende på läpparn. det är något som gör en bra dag, bra bemötande. jag och min man tycker om och bara komma och ta en kaffe för att det är så trevlig peronal där.vecko personalen är också väldigt trevliga. men speciellt Dom två på helgerna begynnar våran helg.
    Tack
  • R
    R skrev om Shell Åkersberga
    Fy säger jag! Har vid två tillfällen råkat få en blond kvinna i 35-40 års åldern som stått i kassan. Första gången tittade hon på mig nedvärderande för att jag "bara" skulle köpa en tidning och cigaretter. Denna gången bad hon snäsigt kunden bakom mig på ett drygt sätt att han fick vänta, fast hon inte hade några kunder! En sån person ska inte jobba med ett service-yrke! Kommer aldrig mer att handla/tanka där! Synd, när där också jobbar en super-snäll kille som verkligen bara vill hjälpa och serva!Tummen ner!

Rallarvägen 1, 184 40 Åkersberga