Alla kategorier Bensin Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Shell Kista

Danmarksgatan 54, 164 40 Kista — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Shell Kista

• Patrik C
    Patrik C skrev om Shell Kista
    Bemötadet var riktigt dåligt. Klockan 17.00 på en vardag var jag tvungen att lämna in körkortet för att få tanka på Shell macken. En gaspump av två pumpar fungerade, vilket får ses som en positiv sak eftersom båda gaspumparna brukar vara ur funktion. Efter jag hade tankat gick jag in och skulle betala. Då var jag tvungen att berätta hur mycket jag tankade för. Jag förklarar att det bara är en pump av två som fungerar så det kan inte vara så svårt att lista ut vilken jag har tankat på.
    "Men det ska du veta" säger personen i kassan. Tydligen så räcker det inte med att personalen i kassan vet var man har tankat utan man ska själv veta exakt hur mycket man har tankat för. Mannen i kassan var på ett riktigt tjafs humör och verkade ovillig att låta mig betala. Till slut fick jag betala och lämna macken. Men det var sista gången jag tankar på Shell i Kista. Hädanefter tankar jag endast på den obemanade shellstationen vid Brommaplan.

Danmarksgatan 54, 164 40 Kista