Alla kategorier Dator Kalmar Kalmar Kalmar

Kalmar

Polhemsgatan 3, 392 39 Kalmar — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 3 kunder tycker om Kalmar

• Andreas S
    Andreas S skrev om Kalmar
    Min erfarenhet av Siba är väldigt positiv. Jag beställde mitt Playstation 3 från dem och det är absolut ingenting jag ångrar. Leveranstiden var bara ett par dagar och erbjudandet de hade var väldigt bra. Generellt så brukar Siba alltid ha bra erbjudanden och kampanjer.
  • Emanuel J
    Emanuel J skrev om Kalmar
    Stökig butik, bra sortiment, bra priser, halvkunnig personal, Enormt svårt att få service av en säljare !
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Kalmar
    Oftast så blir det så att man handlar sina elektronikprylar hos Siba, för jag tycker att de alltid haft väldigt bra varor. Har nog aldrig varit missnöjd någonsin när man handlat därifrån. Det är bra priser och kunnig personal där. Så det blir att man alltid återkommer om man ska köpa något. Detta är faktiskt det första man väljer när det är dags att inhandla elektronik för hemmet.

Polhemsgatan 3, 392 39 Kalmar