Infracity

Kanalvägen 3B, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.
Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Datorreparation.se
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Läs vad 4 kunder tycker om Infracity

• Malin N
    Malin N skrev om Infracity
    Pinsamt dålig kundservice. Köpte fifa ultimate team för sonens sparpengar. försäkrade mig med tjejen i kassan att det verkligen skulle fungera att få allt som ingick trots mitt i säsong. Hon hade ingen aning om skillnaden mellan fifa 15 och fifa 15 ultimate team, men garanterande att det skulle fungera. Väl hemma fungerar inte den ena koden som skulle ge Messi till låns i 5 matcher. Koden som skulle ge 1 guld pack gratis i veckan i 40 veckor skulle ha skrivits il senast 6 okt 2014. Och idag är det 28 feb. Åkte tillbaka med spelet med siba vägrar att göra något som helst för att hjälpa oss. Trots att det är deras personal som försäkrat att allt ska fungera. Ber istället få ett vanligt fifa 15 men omöjligt. Får bråka om 70 kr. Pinsamt liten summa för siba med mycket för en 11-åring som lagt hela spargrisen för att köpa ett spel. Kanske läge att skicka personalen på kurs i kundhantering? Brukar inte handla på siba och efter detta aldrig mer. Dom borde vara mer måna om sina kunder i dagen konkurrens! Hej elgiganten!
  • Jurbot S
    Jurbot S skrev om Infracity
    Innan jul köpte jag en iPad Mini från Siba Infracity.

Kassörskan meddelade att jag kunde bli medlem, få bonus och betala efter årsskiftet. Jag tackade vänligen och bestämt nej till erbjudanden men hon insisterade och fortsatte försöka sälja på mig medlemskap etc och lovade att det inte skulle tillkomma några avgifter. Jag tackar en andra gång bestämt nej och säger att jag vill betala direkt utan att bli medlem. Kassörskan ger sig inte och berättar att jag även får en Finlandskryssning gratis och att inga extra kostnader ska tillkomma.
    Kassörskan lovar mig alltså medlemskap, kryssning och att betala produkten efter årsskiftet. Jag försäkrar mig återigen om att det inte ska tillkomma några extra kostnader och tackar tillslut ja till erbjudandet.

Nu har jag fått hem en faktura på 3600kr varav 610kr är tilläggsavgifter av olika slag.
  • Mile R
    Mile R skrev om Infracity
    Köpte en mobil nyligen;Telenor som hadde kampanj på SONY xperia-tipo för 990 kr och 1000 kr i samtalspott.Jag fick bara 20 kr att ringa för!Hadde jag inte tjatat på dom så hadde jag säkert blivit lurad,jag fick till sist 1000 kr och det är ok.Nej jag kommer nog inte o handla hos dom i frammtiden!
  • Karin E
    Karin E skrev om Infracity
    Usel service! Känner mig så lurad av dom p.g.a. av ett mobilabonnemang som jag aldrig skrev på men massor med räkningar fick jag! Fick sitta i massvis av telefonsamtal i flera månader för att dom slarvat, för att dom gjort fel.

Kanalvägen 3B, 194 61 Upplands väsby