Alla kategorier Dator Skåne Malmö Mobilia

Mobilia

Per Albin Hanssons Väg 4A, 214 32 Malmö — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 2 kunder tycker om Mobilia

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Mobilia
    Ja har gjort en del inköp på Siba genom tiderna och inhandlat både cdspelare, frys etc. Även min nuvarande dator införskaffades i denna butik och vid det tillfället så handlar det om vilken säljare du får. har fått både engagerade och mindre engagerade på detta företag. Just vid detta tillfället så hade jag 2 stycken som fick svara på frågor varav den slutgiltiga blev den som var mest engagerad. Dock inte i den mån jag hade önskat;) om det så var trötthet ska vara osagt. För storinköp så införskaffa siba kortet som dessutom ger bonus som du kan handla för. En stor lokal med ett brett sortiment där det mesta finns. Produkterna jag införskaffat har hållt bra klass sedan dess. Så 4/5 recos
  • Anya L
    Anya L skrev om Mobilia
    SIBA har ofta bra erbjudanden till bra priser. Något jag dock har att påpeka på är att detta siba ofta är stökigt och att man verkligen får leta efter personalen om man behöver hjälp. Ofta är de hjälpsamma men vissa man har stött på har varit totalt oförstående och istället försökt anklaga en för att man gjort fel när saker haft fabrikationsfel. Lämnar man in något på lagning kan det ta ett bra tag. Siba hade bättre priser än sina konkurrenter förr i tiden men på senare tid har det gått lite sämre på den biten.

Per Albin Hanssons Väg 4A, 214 32 Malmö