Alla kategorier Dator Kronoberg Växjö Växjö

Växjö

Hejaregatan 13, 352 46 Växjö — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 4 kunder tycker om Växjö

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Växjö
    Väldigt trevlig personal och ett imponerande kunnande som de har. Tycker att de ofta har väldigt bra priser och konkurrerans kraftiga mot andra företag. Rekommenderas!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Växjö
    Liten Siba.butik men fick mycket god och trevlig service när jag köpte min dator. Absolut prisvärd och jag är mycket nöjd! Rekommenderas absolut! Besök gärna ;)
  • LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om Växjö
    Att gå in på Siba i Växjö är som att få en egen "personal-shoper", oftast är man helt ensam i butiken med den enda säljaren som jobbar. Känns lyxigt! Kunskapen finns där men backas inte upp av utbudet. Butiken borde ha renoverats för många år sedan, och prismässigt anser jag att dom ofta ligger flera steg över konkurrenterna. Anmärkningsvärt är att säljaren/säljarna verkar ha personligt agg mot andra elektronikkedjor?!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Växjö
    Bäst service bland elektronikaffärerna på Samarkand. Deras affär i Samarkand ser inte ut att vara mycket för världen, varken utifrån eller inifrån sett. Det är dock inte svårt att hitta personal att fråga om hjälp, vilket det är i andra elektronikaffärer med liknande utbud i Samarkand.

Hejaregatan 13, 352 46 Växjö