Sicarat Måleri

Sicarat Måleri

www.sicarat.se
  • BadgeThreeYears

På Sicarat strävar vi mot att ha en ödmjuk och öppen dialog till varje individ som är inblandad i våra projekt. Vi jobbar främst med olika måleritjänster, men genom vårt kontaktnät kan vi även erbjuda helhetslösningar där allt från färgsättning till faktisk ombyggnation ingår. Vi har funnits i branschen i över 30 år och vi...

56 omdömen om Sicarat Måleri

Sedan starten hos Reco 2015

Marcus B
Skrev om Sicarat Måleri

Gustav på Sicarat var hos oss några dagar förra veckan och det är sällan man blir positivt överraskad när man köper in hantverkstjänster, men det blev vi i det här fallet. Han var snabb, duktig, väldigt kommunikativt och agerade nog som om han hade gjort i sitt eget hem. När vi kom hem och han var färdig, syntes det inte nånstans att han varit där (förutom de fondväggar han hjälpt oss med och återställt hemmet efter ett år med hundvalp som gett sig på tapeter, socklar, dörrar mm) Världsklass! 🙏👏🏆

Maja F
Skrev om Sicarat Måleri

Otroligt nöjd över allt från kontakt, återkoppling och framförallt genomförande och resultat. Det jag också uppskattat väldigt mycket är hur rent och snyggt det har varit hela tiden under målningen. Kommer rekommendera alla jag känner som planera måleriarbete framåt! :)

Hugo R
Skrev om Sicarat Måleri

Anlitade Sicarat för att tapetsera samt målning av snickerier, de var trevliga och seriösa från första kontakt till färdigt jobb. Följde upp med mig under jobbet hur det gick osv. Resultatet blev över förväntan och de höll tidplanen. Jag anlitade dem på löpande räkning och tycker det blev prisvärt. Min uppfattning är att Sicarat är både extremt duktiga på det dom gör och trygga att jobba med, jag kommer definitivt anlita dem igen i framtiden!

Camilla B
Skrev om Sicarat Måleri

En av de bästa upplevelserna av hantverkstjänster på mycket länge. Lätta att få tag i, snabb återkoppling, tydlig offert, dök upp på utsatt tid och utförde till och med jobbet innan deadline. Oerhört noggranna och med känsla för grundarbete och detaljer! Trevlig och enkel kommunikation. 10/10.

Mats-eric N
Skrev om Sicarat Måleri

Vi har anlitat Sicarat tre gånger. De har målat ett arbetsrum inklusive platsbyggd bokhylla, de har målat vårt kök och hall inklusive platsbyggda snickerier, de har tapetserat och målat vårt vardagsrum inklusive takstuckatur. De är mycket noggranna, effektiva, har känsla för det estetiska och är dessutom väldigt trevliga och lätta att göra med. Vi har därför rekommenderat dem till andra vi känner.

Linda L
Skrev om Sicarat Måleri

Målning och tapetsering av väggar! Jag är så sjukt nöjd med resultatet som Sicarat Måleri gjorde i vårt hem. Punktliga, snabba och noggranna, precis som jag ville ha det! Kommer aldrig anlita någon annan för målning och tapetsering!

Björn E
Skrev om Sicarat Måleri

Bra dialog, både före, under och efter uppdraget. Väl utfört arbete, mkt trevlig personal!

Anders P
Skrev om Sicarat Måleri

Mycket professionellt bemötande och offertunderlag. Kom när dom skulle och gjorde ett mycket professionellt bra jobb. Ett litet missförstånd från min sida fixade dom utan att knorra och blev färdiga på tid som avtalat!

Fanny Carolina A
Skrev om Sicarat Måleri

Tack för fint arbete! Lyhörda och lösningsorienterade med öga för detaljer! Vi hade en något komplicerad uppsättning som krävdes mycket bollande fram och tillbaka. Som killarna med tålamod löste med bravur. Kommer absolut använda igen vid behov.

Madeleine L
Skrev om Sicarat Måleri

Vi är supernöjda med Sicarats arbete och resultatet. Uppdraget, var att måla om hall, kök och vardagsrum, både väggar och snickerier. Supertrevliga, noggranna och höll oss hela tiden informerade och tidsplanen/budget höll från start till mål. Nästa gång det är dags för mer målning så är det Sicarat som får uppdraget.

Mats M
Skrev om Sicarat Måleri

Pålitliga, duktiga och effektiva målare som kommer på bokade tider och levererar toppresultat. Jag kommer utan tvekan anlita Sicarat igen. Mina allra varmaste rekommendationer.

Kristoffer M
Skrev om Sicarat Måleri

Ett proffsigt och lösningsorienterat bemötande, vi är jättenöjda med Sicarat. Vi valde Sicarat på varma rekommendationer från vänner som tidigare använt sig av detta företag och varit supernöjda. Vårt hus består av mycket snickerier (sekelskifteshus) som kräver mycket kärlek och detaljkunskap för att finishen ska bli perfekt och det tycker vi Sicarat levde upp till med råge. Sicarat fick i uppdrag att sköta en komplett ommålning av väggar, tak och snickerier. Vi kan nu efter utfört arbete med enkelhet fortsätta att rekommendera detta företag till våra nära & kära. /Kristoffer & Isabella

Christian Ö
Skrev om Sicarat Måleri

Detta var andra gången vi anlitade Sicarat Måleri eftersom vi blev väldigt nöjda vid första tillfället. Och vi blev lika nöjda denna gång! Målaren var mycket noggrann och kontaktade oss vid minsta lilla fråga som dök upp under arbetet för att vi skulle få det precis som vi ville ha det. Arbetet blev dessutom klart lite tidigare än planerat. Vi rekommenderar starkt Sicarat Måleri när det är dags att måla om hemma.

Lisette K
Skrev om Sicarat Måleri

Helt perfekt! Vi anlitade Sicarat för målning och tapetsering av vardagsrum, hall, trappa och övervåning (väggar, tak, dörrar, socklar och lister), samt för projektledning av elektriker och rörmokare i samma utrymmen. Kommunikationen har varit väldigt tydlig, trevlig och snabb hela vägen. När vi hade svårt att själva få tag i en elektriker tog Mattias enligt våra önskemål över projektledning och fixade både elektriker och rörmokare på rekordtid, samt synkade allas arbetsuppgifter på ett otroligt bra sätt så att arbetet...

Ab S
Skrev om Sicarat Måleri

Otroligt bra bemötande från första början. Seriös offert. Håller tidsplanen, och är väldigt flexibla och tillmötesgående. Och framför allt - slutresultatet är strålande. Här blandas en närmast industriell effektivitet med ett fint hantverk och en enorm känsla för detaljer. Tristan, som målade om vårt vardagsrum, gjorde ett grymt bra jobb och levererade klart över förväntan. Vi kommer anlita dem för allt framtida målningsarbete. Tack!

Susanna L
Skrev om Sicarat Måleri

Trevliga och tillmötesgående. De gjorde ett kanonjobb med min fondvägg. Så tacksam för att de hjälpte mig akut. Kan varmt rekommendera Sicarat Måleri.

Bodil L
Skrev om Sicarat Måleri

Jag är jättenöjd! Mycket proffsigt genomfört arbete, trevligt bemötande och utmärkt yrkesskicklighet och kunnande. Kunde inte blivit bättre!

Stina A
Skrev om Sicarat Måleri

Super! Flexibla, trevliga, tydliga, tillgängliga i kommunikationen, punktliga och toppenresultat. Fönster som torkat igen kom de snabbt och åtgärdade. Mycket nöjd och planerar att ta hjälp av dem igen under våren.

Christer K
Skrev om Sicarat Måleri

Ett mycket bra bemötande. Uppfyllde min förväntan fullt ut. En mycket bra upplevelse i samband med ombyggnationen av mitt badrum, där man koordinerade alla olika delmoment på ett mycket bra sätt. Jag är mycket nöjd med hur Sicarat Måleri utfört sitt uppdrag!

Johan T
Skrev om Sicarat Måleri

Proffsiga och trevliga målare som kom när de skulle och höll tidsplanen. Förstår att de klassas som några av Stockholms bästa.

Anders Å
Skrev om Sicarat Måleri

Seriös. Duktiga målare. Lätt att få tag på och att få svar. Lyssnade på oss som kund. Ommålning av en lägenhet. Tak, väggar, dörrfoder och golvlister.

Helena O
Skrev om Sicarat Måleri

Gott tillmötesgående bemötande och mycket väl utfört arbete. Sicarat tapetserade två rum och målade ett tak.

Lena B
Skrev om Sicarat Måleri

Trevligt bemötande, fint målat.

Lena F
Skrev om Sicarat Måleri

Fantastiskt bemötande! Omtapetserat och målat vardagsrum och hall. Allt gick smidigt och bra! Resultatet blev toppen! Kan verkligen rekommendera dem!

Döl H
Skrev om Sicarat Måleri

Trevligt bemötande. Arbete utfört med guldstjärna avseende kvalitet och genomförande.

Emeli L
Skrev om Sicarat Måleri

Väldigt fint bemötande från målaren, noggrann, tillmötesgående och respekt för att det arbetas i vårt hem. Snabb i offertförfarandet, definitivt inte billigast men är supernöjd med utfört resultat!

Ann B
Skrev om Sicarat Måleri

Professionellt och vänligt bemötande med effektivitet. både vid beräkning och offert, samt sedan genomförande av arbetet. De levererade allt vi hade diskuterat och på ett mycket trelvigt och kunnigt sätt. Jag kan rekommendera dem å det varmaste.

Freddie S
Skrev om Sicarat Måleri

Otroligt professionellt utförande. Kan varmt rekommendera detta företag. De höll tidsplanen perfekt inför vår inflytt trots pressat schema.

Dick D

Bra dialog & återkoppling Kvalité på arbetet Vi är en BRF

Martin K
Skrev om Sicarat Måleri

Smidig genomgång av arbetet med arbetsledaren Johan innan offert gällande utvändig ommålning av huset. Målaren Micke var på plats för att börja jobbet enligt avtal och, förutom en regndag, kom strax efter 07:00 varje dag tills arbetet var slutförd. Bokning och mottagning av en skylift löste Micke. Det visade sig att några vindskivor behövde bytas ut vilket Sicarat löste omgående med hjälp av en snickare. Jag var mycket nöjd med slutresultatet förutom att ett litet staket glömdes bort. Efter påpekande var Micke tillbaka...

Arne L
Skrev om Sicarat Måleri

Mycket väl bemötande från besök för offert till arbetet var klart. Andra gången som jag anlitar dem så jag hade höga förväntningar då första gången, ommålning och tapeter i hela lägenheten gick så smidigt och bra. Denna gång gällde det ommålning av badrumstaket och där anpassade målaren sina besök, fyra stycken, så att vi kunde använda badrummet normalt, mycket bra. Proffsigt utfört, har själv bakgrund i byggarbeten, detta var bra. Dessutom ett bra pris!

Arthur R
Skrev om Sicarat Måleri

Vi är mycket nöjda med målning av väggar och tak i vårt kök. Proffsigt och snabbt jobbat!

Gurmo E
Skrev om Sicarat Måleri

Duktiga, kunniga och trevliga!

Pia S
Skrev om Sicarat Måleri

Jag kontaktade Sicarat Måleri för hjälp med helmålning av två rum i fil samt en anslutande serveringsgång. Jag upplevde dem som otroligt lyhörda och ödmjuka. Val av färg kan ju lätt skapa lite ångest - och trots att jag nog var lite jobbig som kund, hanterade de detta lugnt och proffsigt. Jag anlitar dem gärna igen för kommande målningsprojekt. Pia S

Gunilla K
Skrev om Sicarat Måleri

Badrumsrenoveringen funkade mycket bra. Proffsiga hantverkare som blev klara på överenskommen tid. Resultatet blev jättefint.

Ingemar E
Skrev om Sicarat Måleri

Sicarat målade om väggarna i halva lägenheten, de kunde starta snabbt, gav kloka råd och gjorde ett perfekt jobb.

Christer S
Skrev om Sicarat Måleri

Alltid proffsigt och vänligt bemötande. slutresultatet är i högsta klass.

Hans D
Skrev om Sicarat Måleri

Vi anlitade Sicarat för andra gången för detta projekt. Första gången målade de om vår hall och denna gång så gjorde de en renovering av övervåningen (läggning av klickgolv, uppförande av mellanvägg, viss omdragning av el samt målning och tapetsering). Själva ommålningen och uppsättandet av tapeterna blev vi helt nöjda med. Gällande deras samarbetspartners (snickare, elektriker) så var det lite småsaker som skavde men det blev på det stora hela bra i slutändan. Johan som var vår huvudkontakt var väldigt professionell och tålmodig under hela projektets gång.

Fredrik V
Skrev om Sicarat Måleri

Perfekt bemötande och väldigt trevliga grabbar! 10 poäng! Rekommenderas starkt.

Jan T
Skrev om Sicarat Måleri

Otroligt duktiga, nogranna och tillmötesgående, snabba

Jessica A
Skrev om Sicarat Måleri

Mycket bra bemötande. Professionellt från början till slut. Jag kan verkligen rekommendera Sicarat till andra:-)

Robert Y
Skrev om Sicarat Måleri

Noggrannhet. Pålitlighet. Utmärkt utfört arbete.

Anna B
Skrev om Sicarat Måleri

Sicarat målade om hela huset invändigt. Höll offert, kom i tid, blev klara i tid, proffsigt arbete och trevligt bemötande. Tipsade en kollega också som blev jättenöjd.

Gullevi N
Skrev om Sicarat Måleri

Vi beställde fönstermålning. Sicarat Måleri kom på avtalad tid och gjorde ett mycket proffsigt arbete, som vi blev mycket nöjda med.

Soki C
Skrev om Sicarat Måleri

Snabbt, bra resultat och prisvärt! Skulle absolut rekommendera Sicarat till andra!

Mattias B gillar detta
Sune H
Skrev om Sicarat Måleri

Sicarat Måleri rekomenderar jag starkt Service och kvalitet är i toppklass Följer upp alla projekt på ett föredömligt sätt Med vänlig hälsning, Sune Holmlund Båge Bygg AB

Mattias B gillar detta
Per G
Skrev om Sicarat Måleri

Jag har renoverat många gånger men har aldrig tidigare haft att göra med en firma som håller vad de lovar, gör rätt saker, föreslår vettiga lösningar när problem uppstår, är färdiga inom tidsramen och håller budgeten. Att Sicarat dessutom är trevliga att ha att göra med, inte skräpar ner i onödan och varsamma gör att jag varmt kan rekommendera dem till andra. Dessutom tog de projektledaransvar även för underleverantörer som elektriker och rörmokare vilket var väldigt skönt, och även dessa skötte sig. Jag har använt...

Sharon P
Skrev om Sicarat Måleri

Bredspackling av väggar i samt målning av väggar, snickeri i hall, kök och vardagsrum. Mycket bra bemötande, snabbt och proffsigt utfört arbet. Över förväntan.

Fredrik J
Skrev om Sicarat Måleri

Har höga krav när jag anlitar hantverkare. Begärde in referenser, intyg och skrev avtal. Sicarat är professionella och väldigt tillmötesgående! Gav ett solitt intryck och gjorde utmärkt arbete. Prisvärda. Skulle rekommendera dem starkt!

Jan B
Skrev om Sicarat Måleri

Bra och trevligt bemötande och som regel snabb leverans