Sicarat Måleri

Sicarat Måleri

På Sicarat strävar vi mot att ha en ödmjuk och öppen dialog till varje individ som är inblandad i våra projekt. Vi jobbar främst med olika måleritjänster, men genom vårt kontaktnät kan vi även erbjuda helhetslösningar där allt från färgsättning till faktisk ombyggnation ingår.

Vi har funnits i branschen i över 30 år och vi har långsiktiga kundrelationer och kvalitet som mål i allt vi gör. Varje arbete vi utför får en garanti på 2 år, något vi kan hålla eftersom vi tror så starkt på den kvalitet våra målare levererar!

Hör av dig för en kostnadsfri offert på just ditt projekt

Läs vad 31 kunder tycker om Sicarat Måleri 2

2021-12-15
    Väldigt fint bemötande från målaren, noggrann, tillmötesgående och respekt för att det arbetas i vårt hem. Snabb i offertförfarandet, definitivt inte billigast men är supernöjd med utfört resultat!
    2021-12-15
    Professionellt och vänligt bemötande med effektivitet. både vid beräkning och offert, samt sedan genomförande av arbetet.

De levererade allt vi hade diskuterat och på ett mycket trelvigt och kunnigt sätt.
    Jag kan rekommendera dem å det varmaste.
    2021-11-29
    Otroligt professionellt utförande. Kan varmt rekommendera detta företag. De höll tidsplanen perfekt inför vår inflytt trots pressat schema.
    2021-11-29
    Bra dialog & återkoppling
    Kvalité på arbetet
    Vi är en BRF
    2021-11-27
    Smidig genomgång av arbetet med arbetsledaren Johan innan offert gällande utvändig ommålning av huset.
    Målaren Micke var på plats för att börja jobbet enligt avtal och, förutom en regndag, kom strax efter 07:00 varje dag tills arbetet var slutförd. Bokning och mottagning av en skylift löste Micke.
    Det visade sig att några vindskivor behövde bytas ut vilket Sicarat löste omgående med hjälp av en snickare.
    Jag var mycket nöjd med slutresultatet förutom att ett litet staket glömdes bort. Efter påpekande var Micke tillbaka veckan efter och fixade till det.
    Jag kommer att anlita Sicarat igen.
    Hälsning Martin
    2021-11-26
    Mycket väl bemötande från besök för offert till arbetet var klart.
    Andra gången som jag anlitar dem så jag hade höga förväntningar då första gången, ommålning och tapeter i hela lägenheten gick så smidigt och bra.
    Denna gång gällde det ommålning av badrumstaket och där anpassade målaren sina besök, fyra stycken, så att vi kunde använda badrummet normalt, mycket bra.
    Proffsigt utfört, har själv bakgrund i byggarbeten, detta var bra.
    Dessutom ett bra pris!
    2021-05-03
    Vi är mycket nöjda med målning av väggar och tak i vårt kök. Proffsigt och snabbt jobbat!
    2021-05-03
    Duktiga, kunniga och trevliga!
    2021-04-30
    Jag kontaktade Sicarat Måleri för hjälp med helmålning av två rum i fil samt en anslutande serveringsgång. Jag upplevde dem som otroligt lyhörda och ödmjuka. Val av färg kan ju lätt skapa lite ångest - och trots att jag nog var lite jobbig som kund, hanterade de detta lugnt och proffsigt. Jag anlitar dem gärna igen för kommande målningsprojekt.

Pia S
    2021-04-30
    Badrumsrenoveringen funkade mycket bra. Proffsiga hantverkare som blev klara på överenskommen tid. Resultatet blev jättefint.
    2020-03-12
    Sicarat målade om väggarna i halva lägenheten, de kunde starta snabbt, gav kloka råd och gjorde ett perfekt jobb.
    2020-03-10
    Alltid proffsigt och vänligt bemötande. slutresultatet är i högsta klass.
    2020-03-10
    Vi anlitade Sicarat för andra gången för detta projekt. Första gången målade de om vår hall och denna gång så gjorde de en renovering av övervåningen (läggning av klickgolv, uppförande av mellanvägg, viss omdragning av el samt målning och tapetsering).

Själva ommålningen och uppsättandet av tapeterna blev vi helt nöjda med. Gällande deras samarbetspartners (snickare, elektriker) så var det lite småsaker som skavde men det blev på det stora hela bra i slutändan.

Johan som var vår huvudkontakt var väldigt professionell och tålmodig under hela projektets gång.
    2020-03-10
    Perfekt bemötande och väldigt trevliga grabbar! 10 poäng! Rekommenderas starkt.
    2018-04-17
    Otroligt duktiga, nogranna och tillmötesgående, snabba
    2018-04-16
    Mycket bra bemötande. Professionellt från början till slut. Jag kan verkligen rekommendera Sicarat till andra:-)
    2018-04-16
    Noggrannhet. Pålitlighet. Utmärkt utfört arbete.
    2017-03-25
    Sicarat målade om hela huset invändigt. Höll offert, kom i tid, blev klara i tid, proffsigt arbete och trevligt bemötande. Tipsade en kollega också som blev jättenöjd.
    2017-03-24
    Vi beställde fönstermålning. Sicarat Måleri kom på avtalad tid och gjorde ett mycket proffsigt arbete, som vi blev mycket nöjda med.
    2017-03-17
    Snabbt, bra resultat och prisvärt! Skulle absolut rekommendera Sicarat till andra!
    2017-03-15
    Sicarat Måleri rekomenderar jag starkt
    Service och kvalitet är i toppklass
    Följer upp alla projekt på ett föredömligt sätt
    Med vänlig hälsning, Sune Holmlund Båge Bygg AB
  • Per G
    skrev om Sicarat Måleri
    2016-03-06
    Jag har renoverat många gånger men har aldrig tidigare haft att göra med en firma som håller vad de lovar, gör rätt saker, föreslår vettiga lösningar när problem uppstår, är färdiga inom tidsramen och håller budgeten. Att Sicarat dessutom är trevliga att ha att göra med, inte skräpar ner i onödan och varsamma gör att jag varmt kan rekommendera dem till andra.
    Dessutom tog de projektledaransvar även för underleverantörer som elektriker och rörmokare vilket var väldigt skönt, och även dessa skötte sig. Jag har använt Sicarat flera gånger nu, senast för att renoverade ett rum och ett badrum.
    2015-09-29
    Bredspackling av väggar i samt målning av väggar, snickeri i hall, kök och vardagsrum.
    Mycket bra bemötande, snabbt och proffsigt utfört arbet. Över förväntan.
    2015-09-28
    Har höga krav när jag anlitar hantverkare. Begärde in referenser, intyg och skrev avtal. Sicarat är professionella och väldigt tillmötesgående! Gav ett solitt intryck och gjorde utmärkt arbete. Prisvärda. Skulle rekommendera dem starkt!
    2015-09-26
    Bra och trevligt bemötande och som regel snabb leverans
  • 2015-08-12
    Jag tycker att det första mötet gav ett förtroendeingivande intryck. Det verkade som att de kunde sin sak.Det har varit lätt att få svar på frågor före och under arbetets gång.
    Arbetet blev väl utfört. Jättesnyggt! Jag är väldigt glad och nöjd.
    Med vänlig hälsning /Margareta Clarin
    2015-06-26
    Proffsiga och med duktiga underentreprenörer. Blev klara i tid.
    2015-06-22
    Killarna på Sicarat är toppen! Yrkesskickliga och nogranna, bra på att kommunicera och håller tider. Lyssnade på och anpassade sig till mig som kund. Kommer också med egna förslag vilket jag som är totalt ohändig uppskattar.
    2015-06-21
    Fick ett bra första intryck vilket tyvärr drogs ned något av att personen jag haft kontakt med åkte iväg på semester och inte var nåbar vilket försenade allt och gjorde att jag fick bo samtidigt som renoveringen fortgick.
    Resultatet blev dock ok.
    2015-06-18
    Hej.
    Jag tycker de är personliga, professionella och pålitliga. Mångfalden är också positiv.
    2015-06-18
    Sicarat agerade mycket proffesionellt, höll avtalade tider och höll sig inom ramen för budgeterad kostnad. Dessutom bidrog de med relevanta synpunkter och idéer på utförande. Rakt igenom ett fackmannamässigt uppträdande. Jag kan verkligen rekommendera Sicarat måleri och jag skulle vända mig till dem igen för framtida åtaganden.