Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Sicarat Måleri

Sicarat Måleri

Sandelsgatan 23, 115 34 Stockholm — Visa karta

På Sicarat strävar vi mot att ha en ödmjuk och öppen dialog till varje individ som är inblandad i våra projekt. Vi jobbar främst med olika måleritjänster, men genom vårt kontaktnät kan vi även erbjuda helhetslösningar där allt från färgsättning till faktisk ombyggnation ingår.

Vi har funnits i branschen i över 30 år och vi har långsiktiga kundrelationer och kvalitet som mål i allt vi gör. Varje arbete vi utför får en garanti på 2 år, något vi kan hålla eftersom vi tror så starkt på den kvalitet våra målare levererar!

Hör av dig för en kostnadsfri offert på just ditt projekt

Läs vad 10 kunder tycker om Sicarat Måleri

• Per G
    Per G skrev om Sicarat Måleri
    Jag har renoverat många gånger men har aldrig tidigare haft att göra med en firma som håller vad de lovar, gör rätt saker, föreslår vettiga lösningar när problem uppstår, är färdiga inom tidsramen och håller budgeten. Att Sicarat dessutom är trevliga att ha att göra med, inte skräpar ner i onödan och varsamma gör att jag varmt kan rekommendera dem till andra.
    Dessutom tog de projektledaransvar även för underleverantörer som elektriker och rörmokare vilket var väldigt skönt, och även dessa skötte sig. Jag har använt Sicarat flera gånger nu, senast för att renoverade ett rum och ett badrum.
  • Sharon P
    Sharon P skrev om Sicarat Måleri
    Bredspackling av väggar i samt målning av väggar, snickeri i hall, kök och vardagsrum.
    Mycket bra bemötande, snabbt och proffsigt utfört arbet. Över förväntan.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Sicarat Måleri
    Har höga krav när jag anlitar hantverkare. Begärde in referenser, intyg och skrev avtal. Sicarat är professionella och väldigt tillmötesgående! Gav ett solitt intryck och gjorde utmärkt arbete. Prisvärda. Skulle rekommendera dem starkt!
  • Jan B
    Jan B skrev om Sicarat Måleri
    Bra och trevligt bemötande och som regel snabb leverans
  • Margareta C
    Margareta C skrev om Sicarat Måleri
    Jag tycker att det första mötet gav ett förtroendeingivande intryck. Det verkade som att de kunde sin sak.Det har varit lätt att få svar på frågor före och under arbetets gång.
    Arbetet blev väl utfört. Jättesnyggt! Jag är väldigt glad och nöjd.
    Med vänlig hälsning /Margareta Clarin
  • Martin B
    Martin B skrev om Sicarat Måleri
    Proffsiga och med duktiga underentreprenörer. Blev klara i tid.
    2015-08-13 Johan E svarar Martin B
    Tackar för förtroendet och va kul att du vart nöjd.
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Sicarat Måleri
    Killarna på Sicarat är toppen! Yrkesskickliga och nogranna, bra på att kommunicera och håller tider. Lyssnade på och anpassade sig till mig som kund. Kommer också med egna förslag vilket jag som är totalt ohändig uppskattar.
    2015-08-13 Johan E svarar Katarina J
    Jättekul att höra!
    Vi tackar så mycket för fötroendet och hoppas på ett återseende.
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Sicarat Måleri
    Fick ett bra första intryck vilket tyvärr drogs ned något av att personen jag haft kontakt med åkte iväg på semester och inte var nåbar vilket försenade allt och gjorde att jag fick bo samtidigt som renoveringen fortgick.
    Resultatet blev dock ok.
    2015-08-13 Johan E svarar Hampus B
    Beklagar att det strulade till sig.
    Vi hoppas på nytt förtroende i framtiden, och då kunna leverera ett toppresultat.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Sicarat Måleri
    Hej.
    Jag tycker de är personliga, professionella och pålitliga. Mångfalden är också positiv.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Sicarat Måleri
    Sicarat agerade mycket proffesionellt, höll avtalade tider och höll sig inom ramen för budgeterad kostnad. Dessutom bidrog de med relevanta synpunkter och idéer på utförande. Rakt igenom ett fackmannamässigt uppträdande. Jag kan verkligen rekommendera Sicarat måleri och jag skulle vända mig till dem igen för framtida åtaganden.
    2015-08-13 Johan E svarar Henrik L
    Va roligt att du vart nöjd!
    Tackar för förtroendet och hoppas på återseende.

Sandelsgatan 23, 115 34 Stockholm