Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Siden Selma AB

1.8 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Siden Selma AB

• 2019-03-03

Linn Nordström skrev om Siden Selma AB
    Avråder alla att handla här.

Kommer aldrig köpa ngt mer från dem. Köpte ett sidentäcke för drygt 4000:-, höll inte ens i två år. Hål precis hela vägen i sömmarna och massa småhål i tyget. Dessutom lossnade själva vadden. Det enda de hjälpte med var att sätta fast vadden och fixa sömmarna men det håller inte. Vet inte om de har problem med skadeinsekter eller likadanes men har sedan hört att fler haft liknande problem. Köp inget härifrån. Dem tid nästan tre månader på sig att ”fixa” vårat täcke också. Sämsta affär och service någonsin. Läs mer
  • Jeanette J

2018-11-25

Jeanette J skrev om Siden Selma AB
    Jag fick ett trasigt nattlinne från Siden Selma. De hävdar att jag själv gjort sönder det och vill inte byta. Jag kan få 25% rabatt om jag köper ett plagg TILL av dem!! 25% rabatt, då tjänar de ju på det plagget också. Porto för returen fick jag stå för, dessutom dröjde de med att hantera min retur så jag fick påminnelseavgift på fakturan, sett att det inte bara gäller mej så det verkar vara en strategi. Tänk om fler företag agerade så här. Du beställer en vara, packar upp den trasig och får betala ändå. Ingen skulle ju våga beställa någonting över internet, hela den branchen skulle rasa. Köp ingenting från Sidenselma. Läs mer
  • 2012-04-14

Björn Z skrev om Siden Selma AB
    En tröja var tvättad två gånger och tappade färgen (svart). De hävdade att Ariel color var fel tvättmedel och därför accepterades inte reklamationen. Har mycket sidenkläder som tvättats i samma typ av tvättmedel utan problem med färgen. Således dålig kvalitet på vissa varor. Läs mer
  • Anna H

2010-09-12

Anna H skrev om Siden Selma AB
    Här hittar du vackra och sköna kläder och lakan i rent siden. Dessutom säljer de vackra smycken. Det finns billiga sidensjalar i mängder av färger, sköna underställ och vackra toppar och klänningar, oerhört behagliga strumpor och underkläder, och riktigt billiga örngott som är ljuvliga att lägga kinden på. Personalen är hjälpsam och flexibel. Läs mer

Bästa kläderna i Stockholm:

Sara R Sara R tycker: