Alla kategorier Telemarketing Norrbotten Boden Boden Silentium Contact AB

Norrbottensvägen 2, 961 36 Boden — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Silentium Contact AB

• Staffan T
    Staffan T skrev om Silentium Contact AB
    Jag tycker inte om Silentium. Till att börja med så är deras företagsnamn helt missvisande. Dessutom ringer dom alltid mitt i maten eller när man gör annat trevligt.
  • Elin N
    Elin N skrev om Silentium Contact AB
    Silentium tycker jag har varit en alldeles underbar arbetsplats. Coacherna har varit helt underbara och tillfört och hjälpt alla kommunikatörer på bästa sätt för att göra oss till bättre säljare. Jag känner att jag har lärt mig enormt mycket under sommaren som jag jobbade där. Jag skulle definitivt kunna tänka mig att komma tillbaka och jobba där nästa sommar igen!
  • Peter S
    Peter S skrev om Silentium Contact AB
    Bra jobb om man vill jobba kvällar och helger och ha möjlighet till hög inkomst. Silentium har produktionsenheter i Boden, Västerås och Stockholm. Våra kommunikatörer arbetar antingen dag eller kväll.Vår personalpolicy grundar sig på respekt för varandras särart och olikheter. Vår företagsgrupp består av (och behöver alltid) individer med kunskaper och egenskaper som kompletterar varandra och tillsammans bildar en samverkande enhet.
    Därför ställer vi inte upp andra krav på nya medarbetare och partners än att de ska kunna tillföra något som gör att vi kan utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Norrbottensvägen 2, 961 36 Boden