Simple world

Karlavägen 67, 114 49 Stockholm — Visa karta

Butiken som förenklar för föräldrar. Här finner du ett unikt urval för den gravida och allt för barn från 0-8 år. Besafe, Bugaboo, Holly's, Kik-Kid, Urban Jungle, Zolo, Katvik, Molo i vår butik.

Läs vad 1 kund tycker om Simple world

• Lena C
    Lena C skrev om Simple world
    Jag har från första gången jag gick in i butiken alltid tyckt att det är lika kul att botanisera bland alla fina och användbara saker. Simple World har bra kvalitet på både kläder, leksaker, baby/barn tillbehör och det märks att det finns en erfarenhet av barn och livet som förälder bakom inköpen av sortimentet (ägarinnan har tror jag 3 eller 4st). Här kan man hitta stilrena kvalitetskläder (kostar lite extra men håller verkligen) som lämpar sig för utomhusbruk och vårt lite extra krävande klimat här uppe i norr nu på vintern och lite klassiska skor och kläder för de övriga säsongerna. Sevicen är utmärkt, vilket är till stor hjälp när man behöver rådfråga (vilket jag tycker sker ganska ofta när man skall köpa barnsaker).

Karlavägen 67, 114 49 Stockholm