Sinduda Studio

Ängsullsvägen 110, 162 46 Vällingby — Visa karta

Christer Folkesson heter jag, som sedan 2005 driver Sinduda Studio.
Sin duda (espanol) betyder "utan tvivel" och jag hoppas att Du utan
tvivel vill anlita mig för Dina behov av BILDER! Jag tror mig vara
duktig på att fånga situationer, vilket jag har nytta av i många sammanhang,
allt från att det rockar på en scen till att fånga känslor på ett bröllop!
Det finns god teknisk utrustning för alla lägen, t.ex. studioljus även utan
"hål i väggen". Egen fast studio är bra för snabba porträtt och
produktfotografering, men ibland bara en viktig reserv för tjusiga
bröllopsmiljöer som regnat inne.
Baby, dop, barn, bröllop, porträtt, fest, teater, dans, musik, företagsevent,
interiörer, produktbilder!

Läs vad 13 kunder tycker om Sinduda Studio

• Ensemble Y
    Ensemble Y skrev om Sinduda Studio
    Sinduda Studio är ett super val om man vill föreviga konstnärliga och sceniska ögonblick. Sindudas bemötande är varmt och personligt. Fotografen smälter in i alla sammanhang och har mycket lätt för att förverkliga kundens abstrakta önskningar.
    Vi i Ensemble Yria har anlitat Sinduda Studio till att dokumentera alla våra musik- och teaterproduktioner. Ett självklart val! Resultatet blir alltid levande fotografier där den sceniska närvaron kommer till sin rätt.
  • Pari I
    Pari I skrev om Sinduda Studio
    Christer (Sinduda) har varit underbar att arbeta med! Han är professionell, duktig fotograf, leverar snabbt och har humana priser. Jag rekommenderar honom starkt! Pari Isazadeh
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Sinduda Studio
    Vid vår familjefotografering flöt allt på i bra anda. Vi tyckte det var en kul grej att göra, att bli fotograferade "på riktigt".
    Vi är alla mycket nöjda med resultatet och bilderna pryder väggen hemma
  • Maria F
    Maria F skrev om Sinduda Studio
    Superduktig fotograf! Vi hade en heldagsfotografering och det blev en superfin bok som minne av våran dag! Allt dokumenterat från smink till sista dansen! Vill verkligen rekommendera Sinduda Sudoo
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Sinduda Studio
    Bra och trevlig! Fixade dopbilder på vår dotter som blev jättebra, rekommenderas!
  • Robert K
    Robert K skrev om Sinduda Studio
    Christer fotade vårt bröllop. Proffsigt och varmt bemötande. Flexibelt utförande. Bra resultat.
  • monica a
    monica a skrev om Sinduda Studio
    Jag var mycket nöjd med fotona av min dotters ärr på kroppen. De resulterade i mycket bra ersättning från försäkringsbolaget. Vi kommer anlita Sinduda Studio
    igen om behov finns. Det var även mycket prisvärt. Rekommenderar detta företag!
  • Lena B
    Lena B skrev om Sinduda Studio
    Professionell fotograf. Trevligt bemötande. Fina bilder. Snabb service. Humant prisläge. Vi på Hörselexperten Sverige AB har haft ett mångårigt samarbete med Sinduda Studio som leverantör av all vår fotografering på våra produkter. Trycksaker, hemsida och foto på personal till visitkort etc. Flera av våra anställda anlitar också Sinduda Studio för privat fotografering. Foto på barnens alla händelser vid skola och student. Bröllop och allehanda familjefester. Sinduda Studio gör det bästa av det mesta.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Sinduda Studio
    Superfina bilder som förevigar många fina minnen från en minst sagt speciell privat överraskningsfest. Alla mina speciella önskemål uppfylldes och vi är supernöjda med bilderna. Stort TACK Christer!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Sinduda Studio
    Christer har fotofraferat flera lägenheter för mig,alltid med utmärkt resultat som bidragit till lyckade affärer.
  • Hans T
    Hans T skrev om Sinduda Studio
    Professionell fotograf med vänlig atmosfär och snabb leverans
  • Paula E
    Paula E skrev om Sinduda Studio
    Trevlig och begåvad fotograf som levererar enligt löfte. Rekommenderas.
  • Petter H
    Petter H skrev om Sinduda Studio
    Studiofotografering av hela familjen efter vigsel
    Fantastiska bilder! God rådgivning före och efter fototillfället, enastående kvalitet, noggrannhet och konstnärlighet. Alla våra önskemål uppfylldes och dessutom fick vi ytterligare bilder med dina varianter på våra önskemål vilket var de bästa bilderna. Stort tack Christer från hela familjen!
    2013-05-15 Christer F svarar Petter H
    Tack för era ord Petter o Karin, det är nöjda kunder som är den stora belöningen i en fotoverksamhet!
    Christer F gillar detta

Ängsullsvägen 110, 162 46 Vällingby