Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg SitoCam Video

Olof O:

Övriga företag nära SitoCam Video:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ingalill W:
Bra jobb och snabbt utfört! Toppenbra !😀

Läs vad 7 kunder tycker om SitoCam Video

• Lisa S
    Lisa S skrev om SitoCam Video
    Tack vare Tommy och SitoCam har vi fått möjligheten att vara gäster på vårt eget bröllop!
    Videon är en fantastisk spegling av allt som vi kände och upplevde under vårt livs största dag!
    Ingenting kan ersätta det som videon får oss att känna och minnas när vi nu i efterhand tittar på den.

Arbetet utfördes proffsigt från första mötet till slutleveransen av denna fantastiska produkt.

Stor kunnighet och "kunden i fokus" har genomsyrat vårt samarbete med SitoCam och vi kan varmt rekommendera Tommy och SitoCam till alla som vill sätta en personlig prägel på en minnesvärd dag!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om SitoCam Video
    SitoCam Video filmade vår vigsel sommaren 2013. Vi är glada över filmen som är ett fint minne att ha för oss och vår familj.

Ljud och bild var av god kvalitet och filmen var välklippt så att det blev en berättande historia. Som brudpar anlände vi sist till kyrkan och det är roligt för oss att se när gästerna anlände till kyrkan och tog plats i bänkarna etc.

Tommy och hans fru filmade diskret och störde inte vigseln på något sätt. Vi hade en god kommunikation med Tommy på mail och telefon i god tid innan vigseln och ett bra möte där vi fick all information vi behövde.
  • Domenica G
    Domenica G skrev om SitoCam Video
    En av de mest fantastiska dagarna blev om möjligt mer underbar av Tommy och hans fru. Faktum är att de var med oss under hela helgen och följde allt med kameran. Jag har aldrig känt mig så omhändertagen. Vi visste båda två att allt skulle bli helt och otroligt på filmen, och ändå lyckades Tommy över våra förväntningar. Filmen har vi tittat på både en och två gånger sedan dess och får samma känsla i magen varje gång som vi hade på bröllopsdagen. Dessutom upptäcker jag nya saker som jag inte tänkte på under själva högtidsdagen. Vår släkt har också beställt en kopia var just för att den var så otroligt bra. Som pricken över I:et fick vi dessutom en hel rad med fantastiska bilder. Vill du ha ett otroligt minne, gjort av proffsiga personer rekommenderar jag SitoCam starkt.
    Domenica och Anders
  • Jonas L
    Jonas L skrev om SitoCam Video
    Till den/de som planerar sitt drömbröllop för fullt och som funderar på att hyra in en Videograf säger vi bara – sluta fundera, det är ett absolut måste!!! Er kanske största & bästa dag i livet försvinner alldeles för fort och då man är så känslomässigt i uppror en hel dag är det svårt att hinna registrera alla små detaljer och nyanser.

Vi kan varmt rekommendera Tommy på SitoCam för er som söker en videograf till ert bröllop. Han var en väldigt varm & trevlig person och mycket professionell med en massa god råd om hur vi kunde föreviga vår stora dag på bästa sätt. Videograf är givetvis ännu en kostnad i bröllopsbudgeten, men Tommy hade det bästa priset när vi frågade runt och vi känner definitivt att vi fick ordentlig valuta för pengarna. Vår bröllopsfilm blev långt över våra förväntningar. Som alla konstnärer är han pedantiskt med detaljerna men det gör också att slutresultatet blir extremt bra.

Vi gifte oss i Visby 6 Aug 2011 och har tittat på vår film många gånger sedan dess. Vi hittar och minns nya saker varje gång. Vårt fotoalbum är fantastiskt fint men hur bra och vacker en bild än är så kan den inte på samma sätt förmedla den härliga stämningen i kyrkan, vid middag och på dansgolvet… Fantastiskt att ha alla fina tal och sånger bevarade för alltid!

Vi fick tipset att ta in en professionell videograf. Det är så lätt att det annars inte blir bra kvalitet, att filmen är för mörk för att se eller delar råkar bli överinspelade. Vi har vänner vars bröllopsfilmer sabbats på detta sätt när en kompis eller släkting stått bakom kameran och då är det ju försent att fixa samt omöjligt att ställa krav.

Vi tittade därför upp utbudet av videografer ordentligt och läste tidigare bröllopsgästers referenser. Var de villiga att resa till Visby, hur de jobbar, kostnader och vad som ingick i priset. Vårt val föll till slut på Tommy Simonsson från SitoCam – vilket visade sig vara ett klockrent val och vi är så glada över vår fantastiska bröllopsfilm!

Vi träffades över en fika innan bröllopet för att gå igenom våra förväntningar. Vi kom på att vi ville ha ett ”videobås” för spontana hälsningar från gästerna under kvällen – det blev mycket lyckat!

Under bröllopet var vår videograf även med på genrepet i kyrkan dagen innan och intervjuade oss och våra familjer. Det blev väldigt effektfullt när dessa kommentarer klipptes in under introt till vårt bröllop och vår promenad från kyrka till festlokal! På bröllopsdagen var vår videograf med Johanna & tärnor hos frissan på morgon och med mig & min bestman på långfrukost och promenad runt Visby. Han filmade sedan hela dagen och långt in på småtimmarna, trots att han sagt att han skulle ge upp senast 01.00. Han hade för kul sa han efteråt… ;o)

Efter två veckor fick vi vår första råkopia av bröllop. Det var helt underbart! Vi drack champagne och bara mös – vi både skrattade och grät :) Så mycket känslor som dök upp. Att se familjs och vänners ansiktsuttryck i kyrkan och få höra alla talen igen. Guld värt!

Kan sen bara hoppas att er dag blir lika lyckad som vår!
    //Johanna & Jonas
  • Carl-Victor H
    Carl-Victor H skrev om SitoCam Video
    Vi anlitade SitoCam vid vår dotters dopceremoni år 2013, ett för oss stort förtroende som SitoCam levde upp till utöver våra förväntningar.

Då SitoCams videograf uppvisat en utomordentlig professionalism I avseendena:

Punktlighet, service, bemötande, lyhördhet, leverans och slutprodukt,

Kan vi varmt rekommendera SitoCam till er som söker en professionell videograf för videofilmning av er tillställning.

Något som vi blev mäkta imponerade av utöver ovanstående punkter var den extremt höga ljud och bildkvalitén samt den professionella videoredigeringen som omfattade slutprodukten.
  • Martin
    Martin skrev om SitoCam Video
    Vi anlitade SitoCam för vårt bröllop 2009. Det positiva vi upplevde var följande:

1. Företaget var på plats genom hela bröllopet, middagen och kvällen. Under vigseln hade vi två kameramän, och senare en som filmade genom middagen.

2. Vi hade bra kontakt med företaget hela tiden, som svarade på frågor.

3. Under vår bröllopsdag var de diskreta och har verkat utan att synas.

4. Synpunkter på slutprodukten har åtgärdats i efterhand utan extra kostnader.

Denna kommentar blev jag ombedd att skriva med anledning av den negativa feedback som skrivits nedan. Men jag erbjöd mig redan 2011, efter mitt bröllop, att vid behov skriva referenser. Jag försöker därför bara ge en såpass ärlig bild som jag kan, av min erfarenhet.

Vi kan rekommendera företaget. Däremot bör man reda ut detaljer i förväg, som moment att filmas, eller om man vill ha fler kameramän på plats etc. Då kan eventuella fallgropar undvikas.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om SitoCam Video