Sj AB

Burggrevegatan 4, 411 03 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Sj AB

• Kristoffer T
    Kristoffer T skrev om Sj AB
    Finns det inte lägre än en 1:a? Ialafall är detta ett av de absolut värsta kollektivtrafiksföretag som jag någonsin åkt med! Tågen är i stort sett ALDRIG i tid, tågen är nedsräpade för de kan inte städa de ordentligt, personalen ombord har nog ätit några citroner för mycket, och för att inte tala om de som sitter i växeln! Härom kvällen skulle jag hem från träningen, jag går lite tidigare somvanligt för att hinna med det sista tåget som går hem vid 20,34, när jag kommer dit väntar jag en stund, och jag väntar en stund till, sen väntar jag en stund till för jag vet att deras tåg aldrig är i tid. Till sist orkade inte jag med att vänta mer, då ringer jag till SJ och där skall man först klicka sig fram genom ett x antal olika menyer, sen när man väl kommer fram till växel då svarar en av de suraste kärringar jag någonsin hört. Jag frågar om tåget mellan X och Y hade tagit vägen, då säger hon var god vänta lite, sedan står jag där ensam på perrongen återigen och väntar och väntar. 11 minuter senare kommer tanten fram till att tåget var inställt! Jag frågar om eventuella reseersättningar och kanske inte helt oväntat så finns inga reseersättningar. Jag får då reda på att det skall komma en ersättningsbuss men den hade inte SJ kontakt med så det gick inte kolla var den var. 3,5 timme senare var jag äntligen hemma efter denna förskräckliga dag!

Burggrevegatan 4, 411 03 Göteborg