Sjöstadens Lack och blästring AB

Sjöstadens Lack och blästring AB

www.sjostadenslackblastring.se

Sjöstadens Lack & Blästring AB grundades våren 2021, med Richard i spetsen som lackerare och med över 20 års erfarenhet. Företaget är ett litet familjeägt företag i Motala. Vi erbjuder företag och privatpersoner tjänster inom våtlackering och sandblästring. Vi lackar det mesta inom trä/möbler, metall/stål/smidesprodukter....

7 omdömen om Sjöstadens Lack och blästring AB

Stefan L
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Trevlig personal och proffsigt bemötande är supernöjd med resultatet rekommenderas kommer att be om hjälp till nästa projekt

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Tack Stefan för förtroendet! Du är varmt välkommen åter till oss på Sjöstadens Lack & Blästring Mika

Matthias H
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Mkt bra kund bemötande samt rimliga priser. Lämnade in min puch maxi ram med tillbehör för blästring samt lack o vart mer än nöjd. rekommenderas starkt +++++

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Tack för förtroendet Matthias! Vi uppskattar att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi sätter alltid dig som kund i fokus och gör vårt yttersta även om det är ont om tid. Glad att du hann ställa ut mopeden på Elmia! Välkommen åter till oss på Sjöstadens lack & blästring 😊

Anders C
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Fint bemötande. Bra utfört arbete. Klar på bestämd tid.

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Tack för att du valde att anlita oss! Vi gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska känna dig nöjd! Varmt välkommen åter till oss på Sjöstadens lack & blästring!

David Ö
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Bra bemötande, väl utfört arbete och bra leverans av lackering av kylbafflar och innerdörrar.

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Tack för förtroendet David! Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna dig nöjd hela vägen! Varmt välkommen åter till oss på Sjöstadens Lack och blästring AB

Jani M
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Väldigt hjälpsamma och duktiga, snabba leveranser också!

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Vi tackar för förtroendet! Hos oss är du som kund i fokus. Välkommen åter :) Hälsningar Sjöstadens Lack & Blästring

Teijo Y
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Jag har blivit väldigt bra bemött av företaget! Dem var över mina förväntningar! Trevlig personal. Jag fick snabba offerter och en snabb leverans på mina lackerade ventilationsgaller och priser var inom min budget 😊

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Va roligt att höra att vi levde upp till dina förväntningar! (och lite till). Vi sätter alltid dig som kund i fokus och försöker alltid vara så flexibla som det bara går. Välkommen åter och tack för förtroendet! Hälsningar Sjöstadens Lack & Blästring

Fredrik H
Skrev om Sjöstadens Lack och blästring AB

Bra bemötande o bra service med bra resultat

Svar från Sjöstadens Lack och blästring AB

Tack för din feedback! Vi ser alltid till att finnas tillgänglig för dig som kund och självklart så går utförande och bemötande hand i hand. Tack för förtroendet och välkommen åter Fredrik! Hälsningar Sjöstadens Lack & Blästring