Skadebutiken.se

1293 omdömen om Skadebutiken.se

Sedan starten hos Reco 2018

Cajsa W
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb leverans. Bra beskrivning av produkten.

Margareta A
Skrev om Skadebutiken.se

Som alltid - bra utbud och blixtsnabba leveranser.

Bodil A

Supersnabb leverans! Varorna var som jag förväntade mig, jättebra 🤗

Mats L

👍👍👍😁😁😁TOPPEN SMIDIGT TREVLIGT ☺☺☺☺☺

Boel H
Skrev om Skadebutiken.se

Snabbt hanterat och bra förpackat, alltid nöjda med Skadebutikens service!

Åsa W
Skrev om Skadebutiken.se

Jag har inte fått mitt paket än och ni vill ha en recension? Skicka paketet tack.

Svar från Skadebutiken.se

Hej Åsa Din beställning ska enligt Posten ha levererats till din brevlåda 2024-04-10. Om den inte ligger där så kontakta oss.

Bengt J
Skrev om Skadebutiken.se

Jag köpte en mitella. Sökte på internet efter ngn som sålde denna produkt och kom av ren slump till skadebutiken.se och tur var väl det. Lätt att beställa och väldigt snabb leverans full pott😊😀

Håkan N
Skrev om Skadebutiken.se

Helt perfekt butik att beställa ifrån, blixtrande snabb med packning och leverans (sen att Postnord sölar på kan inte Skadebutiken hållas ansvariga för).

Gunilla E
Skrev om Skadebutiken.se

Enkelt att handla Hade inga specifika förväntningar Jag är nöjd med snabb leverans av knäskydd

Yvonne F
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb och enkelt att både få och beställa varor. Även mycket nöjd med skoinläggen.

Andreas K
Skrev om Skadebutiken.se

Hög kvalitet på varan och snabb frakt.

Vincent G

Snabb leverans Problemfritt köp Smidigt och enkelt

Mona C
Skrev om Skadebutiken.se

Lättt sida att handla ifrån, allt gick smidigt, paketet kom i tid och varan var den jag förväntade mig mig. Kommer absolut fortsätta handla ifrån Skadebutiken, tack 😊

Marlene K
Skrev om Skadebutiken.se

Det är supersmidigt att handla över nätet, med snabb leverans. Nu visste jag precis vad jag ville ha och har handlat förut. Sporttapen jag köpte är perfekt för att hålla min plantar fasciit i schack.

Peter B
Skrev om Skadebutiken.se

Mycket positivt överraskad av att min beställning av tåstöd expedierades omgående och att jag fick varan dagen därpå.

Kristina M
Skrev om Skadebutiken.se

Beställde ett skydd för min brutna arm, för att skydda gipset mot vatten. Perfekt att använda för att duscha och bada. Snabb leverans. Nöjd!

Eva F
Skrev om Skadebutiken.se

Ni var snabba och det gillar jag.

Malin K
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb och bra leverans hem i brevlådan!

Anne R
Skrev om Skadebutiken.se

Tack för den snabba servicen. blev förvånad! Jätteglad att kunna duscha igen! Tack!

Eva M
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb hantering av beställningen och bra vara

Birgitta A
Skrev om Skadebutiken.se

Mycket snabb leverans. Skadebutiken levde upp till mina förväntningar. Jag har köpt FLEXVIT som jag provat på mitt gym. Kommer rekommendera Er till mina vänner.

Victor J
Skrev om Skadebutiken.se

Jag gick in hittade direkt vad jag ville ha. Väldigt snabb service och behövde inte stressa för jag inte hade fått min vara

Peter O
Skrev om Skadebutiken.se

Enkelt och tydligt. Utrustning och mtrl för komplettering av min första hjälpenlåda införskaffades lätt

Lillemor B
Skrev om Skadebutiken.se

Fungerade bra. Den beställda boken kom snabbt. Och det var rätt bok. Fullständigt naturligt,

Valerija G
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb leverans, inga konstigheter.

Christina C
Skrev om Skadebutiken.se

Bra produkter. Bra filmer hur man skall göra, typ tejpa som i mitt fall. Otroligt snabb leverans, 5 stjärnor till er!!

Niclas B
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb korrekt leverans lätt att handla

Liselotte P
Skrev om Skadebutiken.se

Bra utbud, det finns storpack och det är mycket bra priser jämfört med apotekens!

Jörgen A
Skrev om Skadebutiken.se

Enkelt att beställa. Supernöjd med service och leverans. Köpte ett knäskydd genus syncro 490. (Ej hunnit utvärdera detta ännu).

Mona Ö
Skrev om Skadebutiken.se

Köpte en mycket bra diabetesväska. Den förra var nött - men fortfarande hel. Snabb leverans

Karin G
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb leverans till egen postlåda. (Jag blev glad när det fanns med två karameller i mitt bokpaket om bl s ryggskada 😃)

Peter B
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb hantering och utskick av beställning

Tommy S
Skrev om Skadebutiken.se

1. Det var lätt att handla 2. Det var lätt att få kontakt på tel. Mycket trevligt bemötande. 3. Köpte ett par Bomullssockar gel. Saknar uppgifter på Svenska och storleken på varans förpackning . ( Kan stå hur man sköter produkten. Det var kanske fel storlek på dom jag vet inte kan ej engelska)

Anna L
Skrev om Skadebutiken.se

Enkelt att handla av Skadebutiken Snabb leverans. Beställde filtringar mot skav och tryck, ovala large som jag testar om det hjälper mig när jag sätter på baksidan av min häl, jag har inflammation i båda slemsäckarna i ena foten och begynnande Haglunds häl, skulle vara bra om det var "bättre " klister så det sitter bättre, väldigt ÖMT / ONT vid tryck..

Samia K

Toppen service, Snabb leverans Säker med reverens garantin

Sigvard M
Skrev om Skadebutiken.se

• bra • att grejorna skulle komma hyfsat snabbt - och det gjorde de. Priset var kanske lite högt, men hoppas Bloccs dusch/badskydd håller länge. Vet dock inte om det måste tejpas eller om ”resåren” är tajt nog. • vattentätt ”gummiben” - har inte testat än, men hoppas det fungerar vid bad, eftersom jag har bensår. Ska på resa till Gran Canaria snart.

Svar från Skadebutiken.se

Hej Sigvard Tack för ditt omdöme. Du behöver inte tejpa ditt Bloccs badskydd det håller tätt utan tejp. Ha en trevlig Resa

Tomas T
Skrev om Skadebutiken.se

Snabbt och enkelt. Kanske kan önska en hemkörande leverantör då deras kunder ofta är skadade. Men suveränt snabbt..

Anders K

till fullbelåtenhet,snabbleverans till dörr

Mikael J
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb och bra leverans, enkel hemsida !!

Louise N
Skrev om Skadebutiken.se

Enkelt att beställa och snabb leverans.

Per-Olof J
Skrev om Skadebutiken.se

De var en snabb o bra leverans .

Mattias G
Skrev om Skadebutiken.se

Hej! Det var enkelt och hitta. Beställningen kom fort och vi har bara positivt att säga. Med vänlig hälsning,

Peter K
Skrev om Skadebutiken.se

Bra produkter, snabba leveranser.

Annika Ö
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb leverans och bra kvalitet på produkten som fungerar som utlovat

Paulina C
Skrev om Skadebutiken.se

Tydlig annons, snabb leverans, lätt att handla. och bra produktet

Jonas Olov H
Skrev om Skadebutiken.se

Extremt snabb leverans! Tusen tack!

Lina L
Skrev om Skadebutiken.se

Snabb service och leverans, fick med lite annat i paketet vilket gjorde mig väldigt glad!

Emelie H
Skrev om Skadebutiken.se

Lite konstig hemsida för mobilversionen men gick att beställa. Bra varor, snabb leverans och är jättenöjd med köpet!

Kerstin S

Smidigt och lätt. Snabb leverans👍🏻

Carolina-Anna P
Skrev om Skadebutiken.se

Otroligt smidigt att beställa samt väldigt snabb leveranstid!