Skadedjursbutiken.se

Snittbetyg
4.4
Dela

Om företaget

Välkommen till Skadedjursbutiken! Vi startade våren 2017 i Helsingborg och erbjuder effektiva lösningar mot skadedjur. Vi kombinerar avancerade produkter, som elektriska musfällor, med traditionella metoder för att bekämpa ohyra. Med kvalitativa produkter för både hem och trädgård, är vi ditt vapen mot skadedjur. Vi strävar...

1238 omdömen om Skadedjursbutiken.se

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 1238 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Jan J
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Har fungerat bra. Är nöjd med resultatet efter att ha använt produkten i mer än ett år

Susanne T
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att hitta rätt. Bra information och bra produkter. Snabb leverans. Bara dålig erfarenhet av en musfälla som skulle elektrifiera mössen. De åt sig genom plasten på utsidan fällan och kom aldrig i närheten av det som skulle ge dem elstöten. Smarta rackare. Dålig fälla.

Marie N
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans av malfångare och spray

Claes-Erik H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt attbeställa samt snabb leverans.

Karl-Erik S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

. Enkelt att handla. .Svårt att betala fakturan "krångligt"

Lena L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Toppenbra utbud med snabb leverans.

Kristina Maria Ö
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Enkelt och snabb expediering. Det var bättreän jag tänkt.

Gällivare A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Väldigt snabb leverans och smidigt att beställa

Sten B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Enkelt och snabbt att handla .Verkar ha god kunskap om vad som behövs med lämpliga produkter att köpa.

Eva W
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans av malmedel och hoppas de är borta inom kort

Helena J
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Dom skickar varor fastän jag ej godkänt d. Och dom går ej nå. Vägrar svara i telefon. Vägrar lyssna. Aldrig mer att jag besöker deras hemsida. Verkligen tragiskt

Andras V
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att hitta det man söker,snabb leverans.

Eva-Britt G
Skrev om Skadedjursbutiken.se

ännu ej nyttjad. kan återkomma

Stefan P
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabbt svar efter beställning och väldigt snabb leverans. Supernöjd med produkten.

Kurt Y
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Beställde per internet, lätt fattlig beställnings rutin. bra Leverans omg. snabbt.

Lennart L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Förvånad över den snabba leveransen. Kan inte betygsätta produkten ännu eftersom det tar litet tid innan man kan se avsedd verkan.

Klas R
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra och prisvärda produkter, tydlig hemsida och snabb leverans!

Liselotte A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra grejer finns, snabb service

Harriet P
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Inga problem, varorna hamnade i min postbox

Tadija P

Bra produkter särskild den svarta typen. Mycket effektiv. Nöjd

Anneli B

Snabb leverans Lite dyrt Hoppas att det funkar

Pia N
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Jätte bra, snabb leverans, allt bra

Stiftelsen V
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att hitta produkt, bekväm orderprocess, och snabb leverans. Sidan är bokmärkt för eventuella framtida behov

Gunvor U
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Enkelt att handla och snabb leverans.

Kerstin M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Lätt att beställa. Varorna kom inom en vecka. Bra.

Lars Z
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Utmärkt, bra vi information om produkterna och därmed lätt att välja och beställa. Snabb leverans Köpte ” malfällor”. Fanns ingen direkt info om produkten i paketet !

Michael B
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra och informativ hemsida som väl förklarade produkterna.

Linda H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Att få hem varan var inget problem men den fungerar inte mot våra myror. Vi har haft ett annat märke förut som funkade jättebra!

René T
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Mycket bra upplysning hur man hanterar pulvret. Snabb och enkel beställning samt leverans. Tack, dyrt men är nöjd Mvh Ann-Christin Olsson

Karl R
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra information och enkelt att söka bland varorna. Handlat där förr och bra allting. Nu provar jag Rödceder, släkt med enbusken. Hej å hå

Pia L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Smidigt att beställa - nu väntar jag bara på effekten.

Täpp A
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Jag har handlat flera gånger från Skadedjursbutiken. Varorna har kommit snabbt och fungerat bra. Bra information att läsa på hemsidan!

Eva M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans, bra produkt och pris

Lena B

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ann-Christine R
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans enkelt att beställa. Köpte rödcederträ o olja.

Kjell W

Köpt silverfiskfällor. Beställning och leverans har fungerat bra. Mvh

Anna D
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Enkelt att hitta på hemsidan, bra med information och snabb leverans

Clas O
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra till största delen av transaktionen av önskade produkten

Anna H
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Köpet gick bra och varorna kom fram snabbt. Har dock inte börjat använda alla produkter än.

Jan-Eric L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Köpte stålull för täppa till hål för musingång..Snabb leverans.

Jeanette L
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Proffsig och snabb hantering av beställning och leverans. Allt fungerade tipp topp!

Andreas M
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Allt fungerade precis som förväntat.

Per K
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Jag köpte och betalade via Swish. Det kom ingen bekräftelse så dagen efter skickade jag in en fråga via kontakt på hemsidan. Fanns en fråga som jag inte tyckte hörde in, vad heter Sveriges huvudstad, så jag svarade inte. Det gick inte att skicka pga jag inte fyllt i alla fält. Jag fyllde i Stockholm och fick reda på att det var fel men texten försvann. Hade den skickats eller inte. Vet inte för det kom ingen konfirmation. Dagen efter hittade jag orderbekräftelsen bland kampanj mail och där tycker inte jag den skall hamna....

Marie E
Skrev om Skadedjursbutiken.se

*Lättnavigerad sida. *Helt okej. *Köpte små fällor ”PESTIS” *Köpte LAVENDELPÅSAR 6 stycken. Tyvärr var det nästan helt DOFTLÖSA…Så de var en besvikelse.

Lars S

Inga problem. Snabb leverans. Bra produkt

Kerstin N
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb och bra leverans hoppas nu att produkten motsvarar mina förväntningar

Hermon I

Ni sälja till mig bästför datum gick av 2023

Svar från Skadedjursbutiken.se

Hej Hermon, Om det gäller Myrnix så är det ett batch-nummer som står på flaskan: 231204, det är dvs inget bäst före datum. Du får gärna kontakta oss på info@skadedjursbutiken.se om det är en annan vara det gäller då jag inte hittar någon order med ditt namn. Vänliga hälsningar Sebastian Skadedjursbutiken.se

Angelica R
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Snabb leverans och effektiv vara.

David W
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra utbud av produkter! Snabb service, enkelt att betala och snabb transport! Köpte insektsmedel till sommartorpet.

Gunilla S
Skrev om Skadedjursbutiken.se

Bra information och snabb leverans.

Filtrera omdömen