Skansholmens Sjökrog

1.0

4 omdömen om Skansholmens Sjökrog

Lennart W
Skrev om Skansholmens Sjökrog

Helt galet dåligt både på bistron och rest... Lite personal, ingen kunskap alls om hur man servar kunder,lång kö på bistron på tok för höga priser.på rest fick vi vänta 50 min på förrätt trots att det var en meny som var beställd i förväg.NEJ TÄNK OM ..dom flesta som var där kommer ifrån andra sidan och skulle nog komma åter om ni sätter er ner och styr upp hela stället,annars kommer vi inte åter.(personal som skäller på ledningen till kunder)så gör man bara inte.. Hälsn ifrån Sandviken Skanssundet

ELSA B
Skrev om Skansholmens Sjökrog

Detta och intilliggande bistro är tyvärr hemskt dyra så man ångrar efteråt att man besökt dem, trist och nonchalant var det dessutom. De ska tänka på att folk kommit långväga ifrån och det kostar ju bensin att ta sig ända dit ut. Bistrons hamburgare var ej genomstekta, trots att där inte var någon kö eller stress. Nya aktörer visade sig vara en förklaring.

Helga D
Skrev om Skansholmens Sjökrog

Det är synd och skam att de trots det fantastiska läget, serverar smaklös mat i minimala portioner till överpriser i en för övrigt stämningslös lokal. Kommer inte att återvända i nuvarande regi.

Magnus K
Skrev om Skansholmens Sjökrog

Sämsta bemötandet vi fått. En av kyparna stod och hängde på hovmästar pulpen och gäspade konstant. När vi bad att få fisken lite mera stekt svarade servitrisen att den var perfekt??? Dukarna var fläckiga och fulla i smulor trotts att det var nydukat. Aldrig mer hit!!! Trotts att läget inte kan bli bättre.