Skapa Hobby

Hornsgatan 29 D, 118 49 Stockholm — Visa karta

Vi har allt inom scrapbooking, motivstämpling och kortmakeri. Oavsett om du är nybörjare eller van pysslare, eller kanske vill göra dina egna bröllopsinbjudningar, hittar du både material och inspiration hos oss.

Läs vad 7 kunder tycker om Skapa Hobby

• Josefine G
    Josefine G skrev om Skapa Hobby
    Trevlig och kunnig personal., bra butik generellt, men tycker att de har ett lite för snävt utbud.
  • Johanna
    Johanna skrev om Skapa Hobby
    Liten och mysig butik med helt underbar personal. Inga frågor är för dumma, och de tar sig alltid tid till att hjälpa kunden. De är prisvärda, kunniga och har ett bra sortiment.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Skapa Hobby
    Stockholms mest inspirerande butik med ett brett sortiment av allt som behövs för scrapbooking och korttillverkning. Sist men inte minst - URTREVLIG personal!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Skapa Hobby
    Få scrapbookingaffärer har så mycket och varierande varor. Vänlig, kunnig, inspirerande och tillmötesgående personal. Att kunna sitta där och pyssla är också ett stort plus då man har tillgång till affärens personal och verktyg. Samt kaffe inte att förglömma.
  • Marie G
    Marie G skrev om Skapa Hobby
    Trevlig skojfrisk personal, jag har fått bra service och de har et bra utbud. Det bästa är att man kan komma dit och tilverka kort få goda råd när fantasin har stannat.
    Ett bra ställe att träfa nya människor.
    /Marie
  • Anita J
    Anita J skrev om Skapa Hobby
    I Skapa butiken blir du ALLTID inspirerad, brett sortiment och trevliga tjejer som alltid har bra tips och dessutom trevliga mot alla kunder.
  • Birgitta Z
    Birgitta Z skrev om Skapa Hobby
    Superservice. De är kunniga, vänliga och mycket generösa. Man blir glad i sinnet och varm i hjärtat efter ett besök där. Dessutom är de prisvärda.

Hornsgatan 29 D, 118 49 Stockholm