Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft

Välkommen till oss på Skellefteå Kraft!

Vi är en av Sveriges största kraftproducenter och har verkligen hjärtat här i Norr. Målet för oss är att ha 100 procent hållbar energiproduktion år 2040.

Med oss som leverantör och energibolag får du ett riktigt bra elavtal till inköpspris och du blir klar på bara några minuter med din registrering. Dessutom erbjuder vi branschens bästa kundservice, något vi är mycket stolta över såklart. Vad du än undrar kan du alltid kontakta oss.

Följ med på vår resa så bidrar du också till en hållbar vardag!

Läs vad 3449 kunder tycker om Skellefteå Kraft 2

2021-08-04
    Tack för en mycket trevlig dam som hjälpte mig.
    Hej Georg, Varmt tack för din fina rekommendation, det glädjer oss att läsa. Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-08-04
    Jag har köpt solceller o min leverantör tyckte jag skulle köpa el av Er för han hade jämfört olika bolag o fastnat för Er,
    Jag ringde för att skriva avtal o damen jag pratade med var mycket trevlig och som jag kände var mycket kunnig.
    Hej Mario, Stort tack för din fina rekommendation. Så roligt att höra! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
  • Jörgen J
    2021-08-03
    Kunnig,hjälpsam och professionell kundsupport personal
    Hej Jörgen, Stort tack för din positiva rekommendation. Vi önskar dig en trevlig dag, Med vänlig hälsning Therese på Kundservice Skellefteå Kraft
  • Jörgen J
    2021-08-03
    Snabb,bra, kunnig och professionell hjälp med mkt bra bemötande
    Hej Jörgen, Stort tack för din positiva rekommendation! Det glädjer oss att läsa. Med vänlig hälsning, Therese kundservice Skellefteå Kraft
  • Magnus M
    2021-08-02
    Jag ringde upp för att förnya mitt avtal och fick ett mycket
    trevligt bemötande.
    Det resulterade i ett treårsavtal.
    Jag kommer att rekommendera Skellefteå Kraft till vänner och bekanta.

Mvh Magnus
    Hej Magnus, Vad kul att läsa det gläder oss verkligen. Stort tack för din fina rekommendation och för fortsatt förtroende! Vi önskar dig en fin dag, Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-08-02
    Bra bemött men sen fruktansvärt att lova avtal i sen meddela att man inte ärkreditvärdig.
    Hej Ulf, Tack för din rekommendation. Kreditkontroll/kreditupplysning görs på alla våra nya kunder. Kontakta oss om du känner dig osäker på varför du har blivit kreditnekad. Vi hjälper dig att kontrollera detta och utreda om vi kan gå vidare med att teckna avtal. Vi önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    chrthnbfdgbdgddbfedfagergergewrgrgrgrqeqrghtr rgqgherqgherg##R32r2342.gwgqwv.
    Tillmötesgående bemötande. Trevligt och välkomnande
    Hej Tom, Stort tack för din positiva rekommendation! Vi önskar dig en fortsatt fin dag, Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-08-01
    Fick ett trevligt bemötande av tjejen som ringde upp, perfekt att inte behöva vänta i kö.
    Hon svarade på alla frågor och gav bra information om olika alternativ till elavtal.
    Resultat blev att jag tecknade ett 3- årigt elavtal.
    Hej Bibbi, Stort tack för din positiva rekommendation! Det glädjer oss att läsa. Med vänlig hälsning, Ebba kundservice Skellefteå Kraft
    2021-08-01
    Bra bemötande. Snabb hantering av mitt ärende. Kort väntetid i telefonen. Tecknat avtal som mikroproducent med solpaneler.
    Hej Roland. Tack ska du ha för din fina rekommendation! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-30
    Bra att bli uppringd istället för att vänta i tel.kö ang nytt elavtal! Synd att elpriset höjts
    Hej Lise-lotte, Varmt tack för din fina rekommendation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-30
    Personalen kändes påläst och jag fick hjälpen jag behövde.
    Hej Lucy, Vad roligt att läsa! Tack så mycket för din positiva rekommendation. Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-30
    Blev bemött av trevlig person, det han inte visste kopplade han vidare till en annan person som kunde hjälpa mig!
    Efter lite diskuterande kom vin överens om ett nytt elavtal med ett mycket bra bra pris på ett treårigt avtal.
    Hej Malmström, Stort tack för din positiva rekommendation. Med vänliga hälsningar, Tilda Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-30
    Jag fick ett trevligt bemötande, kom fram till handläggare inom rimlig tid.
    Tjänsten gällde elavtal och jag fick redogjort för vilket alternativ jag skulle välja.
    Hej Bengt, Vad roligt att läsa. Tack för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, Tilda Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-29
    Köpte elavtal för konsumtion och produktion. Kompetent kvinna som hjälpte mig. Bra råd. Snabba svar via Mail också. Upplevde dock telefon kön lite trög ibland. Hade även varit bra med ett nummer direkt till en pool handläggare som kan administrera oss med skyddad personuppgifter.
    Hej Öhman, Tack för din rekommendation. Vi är medvetna om att det varit något längre köer än vanligt på senaste, hoppas att du kommer fram snabbare om du behöver kontakta oss någon gång framöver. Med vänlig hälsning, Tilda Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-29
    Bra bemötande. Förväntade mig mer som trogen kund sedan många år ang nytt elavtal
    Hej Anita, Stort tack för din rekommendation! Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar, Tilda Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-28
    Snabb och bra service. Tydlig säljare.
    Hej Patrik, Tack för din fina rekommendation, det gläder oss att höra! Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-28
    Bra avtal, trevlig service! Man slipper sitta i telefonkö, de ringer upp istället!
    Hej Lisa, Vad roligt att höra, stort tack för din fina rekommendation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Sara Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-28
    Bra och informativt samtal. Elavtal och avtal för microproducent.
    Hej Jens, Tack för din fina rekommendation, så roligt att läsa! Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Med vänlig hälsning, Sara Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-28
    Ringde upp företaget för att ha dom som elleverantör.
    Pratade med en tjej som var trevlig.
    Hej Heidi, Varmt tack för din rekommendation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Therese på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-27
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande
    Mina önskemål blev accepterade.
    Fortsätter att vara kund.
    Brukar byta företag regelbundet men nu börjar mitt tredje år med Skellefteå Kraft
    Är mycket nöjd med elleveranser
    Hej Karin, Vad roligt att läsa! Tack för din fina rekommendation. Ha en fortsatt fin sommar. Med vänliga hälsningar, Therese Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-27
    Blev mycket snabbt och bra upplyst om de av mig ställda frågorna
    Hej Lars, Vad kul att läsa, stort tack för din rekommendation. Ha en fortsatt fin sommar. Med vänliga hälsningar, Therese Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-27
    Det gick enkelt och smidigt att flytta över elabbonemang efter dödsfall.
    Hej Maggan, Tack för din fina rekommendation, det gläder oss att höra. Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Therese på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-27
    Hej, jag tycker att Kundtjänst är vänliga och svarar snabbt på mejl. En och samma handläggare hela tiden, bra! Tyvärr är mitt problem inte löst helt pga strul med bifogade filer till mejlen, det har med konverteringar av filer att göra, inte kundtjänst. Tjänsten gällde inkoppling av nytt abonnemang.
    Hej Eva, Stort tack för din fina rekommendation! Vi hoppas att det löser sig och du är alltid varmt välkommen att kontakta oss vid frågor. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-26
    Kundmottagarna visade engagemang, saklighet, tillmötesgående och vilja att komma fram till ett avtal.
    Hej Thomas, Så roligt att höra, varmt tack för din rekommendation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-26
    Kundanpassad information. Lätt att förstå ingången avtal!
    Hej Samuel, Tack för din fina rekommendation, det gläder oss att höra. Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-26
    Lätta att kontakta och trevligt bemötande! För övrigt skulle det vara bra om elpriset ville gå ner rejält, men det är väl en önskedröm?!
    Sammanfattningsvis helt ok firma!
    Hej Karin, Stort tack för din rekommendation. Svårt att förutse elpriserna i nuläget, flera faktorer som påverkar. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-25
    Bra bemötande och bra service.
    Hej Nicklas, Så roligt att höra, varmt tack för din rekommendation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-25
    Bra bemötande och fick en bra deal när jag skulle förnya el-avtalet.
    Hej Per-Lennart, Stort tack för din fina rekommendation och för fortsatt förtroende! Vi önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Bra bemötande. Tecknade elavtal, fick bra information, bara positivt.
    Hej Fredrik, Vad kul att läsa, stort tack för din rekommendation! Vi önskar dig en fin sommar. Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice. Skellefteå Kraft
    Bra bemötande
    Trevlig och informativ personal
    Hej Rolf, Tack ska du ha för din positiva rekommendation! Vi önskar dig en fin sommar. Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Bra introduktionspris på elavtal och på mikroproduktion av el.
    Lätt att byta elavtal.
    Hej Olle, Tack för din fina rekommendation, vad kul att höra! Vi önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Mycket trevligt bemötande i kundtjänst både i telefon och via mejl!
    Hittade via Elskling.se ett konkurrenskraftigt elpris som jag nappade på.
    Hej Kjell-åka, Tack för din positiva rekommendation. Vi hoppas att du kommer att trivas som kund hos oss. Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Bra bemötande av kundtjänst, bra fortsatt avtal.
    Hej Madeleine, Stort tack för din rekommendation och för fortsatt förtroende! Vi önskar dig en fin sommar. Med vänliga hälsningar, Jennifer Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Fick ett bra bemötande och en bra lösning vid min senaste kontakt.
    Hej Elisabet, tack ska du ha för din fina rekommendation! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Snabb kontakt, kunniga o bra pris på elen.
    Hej Mattias, vad roligt att läsa, tack så mycket! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-23
    Bra bemötande, snabb service och tålmodig personal. Dessutom bra priser med hållbar energi och schyssta förhållanden.
    Hej Håkan, vad roligt att läsa, tack så mycket för din positiva rekommendation! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Jag blev vänligt bemött och blev snabbt klar med mitt ärende.
    Hej Inger, Tack för din rekommendation och dina fina ord. Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Lyssnar på kunden och ger bra erbjudanden.
    Förlängde mitt elavtal
    Hej Ulf, det gläder oss att läsa, stort tack för din fina rekommendation! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice. Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Gott bemötande. Priser helt ok.
    Hej Peter, Stort tack för din rekommendation! Med vänliga hälsningar, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Har varit kund hos Skellefteå kraft i många år, personalen alltid trevlig. Jag köper el av dem
    Hej Britt-Inger, Tack så mycket för dina fina ord och din positiva rekommendation. Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Vänligt bemött, fått snabbt svar på mina frågor.
    Allt ordnades till det bästa för mig.
    Hej Roland, Stort tack för din positiva rekommendation. Det glädjer oss att höra! Vi önskar dig en trevlig dag, Med vänlig hälsning Sara på Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Snabb och informativ korrespondens!
    Hej Jessica, Vad roligt att läsa, tack för dina fina ord! Vi önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    Väl bemött
    Man har väl alltid höga förväntningar, men fick väl lite rabatt på mitt elavtal iaf.
    Hej Gunnar, Vad kul att höra. Tack för din rekommendation! Vi önskar dig en trevlig sommar, Med vänlig hälsning, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Bra kundtjänst, lätt och smidigt.
    Hej Robert, Stort tack för din positiva rekommendation! Vi önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Kundtjänst var engagerade och gjorde sitt bästa för att hjälpa mig att lösa ett problem
    Hej Fredrik, Tack för din fina rekommendation. Det glädjer oss att höra! Vi önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jennifer Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-22
    Snabbt, enkelt och smidigt. Mycket nöjd.
    Hej Jukka, Vad kul att höra! Tack för din positiva rekommendation.Vi önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jennifer kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-21
    Trevligt bemötande, snabbt svar på frågor. Kunnig personal.
    Hej Bernt, Tack för din fina rekommendation, så roligt att höra! Vi önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Sara Kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-21
    Saklig och vänligt bemötande från receptionen
    Hej Peter, Stort tack för din positiva rekommendation! Med vänlig hälsning, Ebba kundservice Skellefteå Kraft
    2021-07-21
    Snabb och effektiv service! Försäkring till fritidshus. Mycket tillmötesgående person.
    Hade inga direkta förväntningar.
    Hej Asta, Tack för din rekommendation, så roligt att höra. Hoppas du får en fin dag! Med vänlig hälsning, Ebba Kundservice Skellefteå Kraft