SkellefteStyling

SkellefteStyling

www.skelleftestyling.se
  • BadgeTwoYears

Skelleftestyling grundades 2022 av mig Sandra Lindgren. Vi erbjuder styling inför försäljning, företagsstyling samt styling tjänster för privatpersoner. Vi försöker vara konsekventa och tydliga i vår inredningsstil. Man ska som kund veta vad man kan förvänta sig och nivån ska alltid vara hög. Vi jobbar mycket i jordnära toner...

27 omdömen om SkellefteStyling

Abdelwahab T

Trevlig Duktig Jag rekommenderar Skellefteå styling

Erik W
Skrev om SkellefteStyling

Det var enkelt och smidigt, och jobbet blev jätte bra.

Amanda L
Skrev om SkellefteStyling

Jag blev proffsigt bemött av Sandra! Allt gick smidigt från början till slut. Jag skulle varmt rekommendera styling av Sandra hos Skellefte Styling. Tack!!

Maria L
Skrev om SkellefteStyling

Sandra är mycket proffsig och kunnig! Hon har ett stort engagemang med det hon har gör. Öga för färg och form. Varm och ombonad styling. Exceptionell!!

Solveig L
Skrev om SkellefteStyling

Sandra är mycket positiv och trevlig i sitt bemötande. Hon gjorde det vi kommit överens om, mellanstyling, och det blev bra.

Svar från SkellefteStyling

Tusen tack för ert förtroende!

Rune N
Skrev om SkellefteStyling

Hej bra bemötande samt mycket bra utfört arbete vid köp av tjänsten mini-Styling ,inför min husförsäljning hälsar Rune Nyström.

Svar från SkellefteStyling

Tack Rune för ditt förtroende!

Pettersson Richard P
Skrev om SkellefteStyling

Mycket snyggt och ombonat blev det

Svar från SkellefteStyling

Så roligt att höra. Tack för det :)

Charlotta H
Skrev om SkellefteStyling

Hej! Är mycket nöjd med Skellefteå styling. Bra bemötande och bra service. Stylisten mycket skicklig, väldigt nöjd med stylingen av min lägenhet. Toppbetyg😊👌

Svar från SkellefteStyling

Tusan tack vad kul att höra :)

Tage L
Skrev om SkellefteStyling

Det överträffade mina förväntningar. Trodde inte att Ministyling skulle vara så omfattande Kunnig och duktig personal!

Svar från SkellefteStyling

Tusen tack för ert förtroende!

Lars B
Skrev om SkellefteStyling

+ Kunde på ett tydligt sätt hjälpa mig med vad som behövde röjas undan, innan stylingen. + Kunde ge mig prisuppgift redan vid första träffen. + Synkade bra med fotografen. Gav fina bilder. + Svarade snabbt på mina mailfrågor. + Kunde lämna stylingen lång tid för att synka med husvisningen. + Hade åtskilligt med prylar med sig för stylingen. Textilier, blommor, snygga husgeråd och andra inredningsdetaljer. - Inte helt billigt, men det går att ta upp under försäljningskostnader i deklarationen.

Svar från SkellefteStyling

Tack så mycket för ditt förtroende och feedback!

Alexander B
Skrev om SkellefteStyling

Smidigt och proffsigt utfört. Vi är väldigt nöjda med det arbete som är gjort i vår bostad inför fotografering och visning. Kudos till Sandra!!

Svar från SkellefteStyling

Tack så hemskt mycket för ert förtroende !

Jörgen V
Skrev om SkellefteStyling

Proffsigt och fin kompetens. Bra bemötande och bra samarbete med oss och fotograf Andreas. Vi kan rekommendera Sandra till andra kunder i framtiden.

Svar från SkellefteStyling

Tusen tack, vad kul att höra !

Luis A
Skrev om SkellefteStyling

Trevligt och ni jobbar jättebra och fin.

Svar från SkellefteStyling

Va kul att höra tusen tack :)

Stig S
Skrev om SkellefteStyling

Snabb förstakontakt. Bra resultat i stylingen inför försäljning. Glömde lite rekvisita efter fotograferingen, men återkopplade inte efter att dessa återbördats. Ett bra jobb iaf!!

Svar från SkellefteStyling

Va kul ni blev nöjd över styling. Utsäktq dålig återkoppling på rekvisitan jag glömde ,såg smset men mitt minnet är inte alltid de bästa. Men stort tack för att ni återlämnade det. Allt gott !

Anette E
Skrev om SkellefteStyling

Mycket bra bemötande, de förväntningar som fanns överträffades, köpte minipaket och blev mycket nöjd. Bra instruktioner om vad som skulle plockas bort.

Svar från SkellefteStyling

Å va kul att höra ! Stort tack för att jag fick hjälpa er!

Anna V
Skrev om SkellefteStyling

Sandra var mkt trevlig och tillmötes. Mina förväntningar blev till 100%. Jag köpte ministyling. Blev helt nöjd när jag sett resultatet. Bättre än jag vågat drömma om. Så Lyckat när jag på lörd fick se Sandra i Norran. Så duktig, trevlig och vacker kvinna Så tacksam att det just blev Sandra

Svar från SkellefteStyling

Vilka otroligt fina ord Anna. Tusen tack för att ni gav mig förtroendet att styla ert hem och stort lycka med försäljningen !

Veronika C
Skrev om SkellefteStyling

Sandra på SkellefteStyling är lyhörd och otroligt varm i sitt bemötande. Hon har en fingertoppskänsla för färg och form och en fantastisk förmåga att nyttja befintliga möbler, saker och textilier ihop med nya. En ministyling som gjorde att vårt hem kändes som än mer hemma!

Svar från SkellefteStyling

Tusen tack för dessa fina ord!

Lars J
Skrev om SkellefteStyling

Hej, Jag blev jättenöjd med stylingen :)

David L
Skrev om SkellefteStyling

Det var en ny situation för mig/oss detta. Lättkommunicerade och med ett bra resultat inför försäljning. Bra bilder

Svar från SkellefteStyling

Vad kul att höra. Tack för ert förtroende!

Lian Y
Skrev om SkellefteStyling

I would really appreciate my stylist Sandro, for her FANTASTIC work to completely change my room looking and also great&valuable price. Nothing I could complain about, only huge appreciation. I don't use to writing any reviews, but for Sandro's work, I definitely wanna comment everywhere to recommend her professional styling for you.

Svar från SkellefteStyling

Thank you very much for a nice meeting, best regards!!

Vivi S
Skrev om SkellefteStyling

Bra och vänligt bemötande tycker vi. Då vi inte gjort detta förut så tyckte vi att det var spännande att se det fina resultatet. Det gladde oss att vissa av våra möbler gick att använda till visningen. Vi tyckte att stylingen var mycket bra gjort och det tackar vi för. Mvh Vivi och Göran sjöstedt

Svar från SkellefteStyling

Vad kul att ni blev nöjda! Stort tack för att jag fick hälpa er med styling!

Monica M
Skrev om SkellefteStyling

Vi har blivit bra bemötta. Bra att ha ett litet kort möte över vad som skulle hända innan stylingen satte igång. Vi var mycket nöjda med stylingen. Tyckte att det blev jättefint. Det som jag missuppfattade var att avgiften för stylingen skulle justeras samtidigt som försäljningen av huset skedde. Inget stort problem, bara en lite överraskning. Tack igen för den fina stylingen. Monica o Staffan

Deborah J
Skrev om SkellefteStyling

Fick jättebra hjälp med styling och fotografering av vårt hus. Kändes tryggt och pålitligt, jag kunde vara på jobbet och de fixade allt som behövdes ordnas. Jag blev helnöjd med slutresultatet :)

Svar från SkellefteStyling

Så kul att höra! Tusen tack för förtroendet.

Kristina Elisabeth N
Skrev om SkellefteStyling

Försäljning av ett 50-tals hus. Vi blev rekommenderad av vår mäklare om Sandra som homestylist, resultatet och bilderna blev suveräna! Det var enkelt att få tag, och kommunicera med Sandra och hela processen gick väldigt smidigt. Vi blev föreslagna en ministyling
. Vi kan kan varmt rekommendera Sandra på Skelleftestyling!..

Svar från SkellefteStyling

Vad roligt att höra. Tusen tack för ert förtroende.

Rolf Lennart F
Skrev om SkellefteStyling

För mig som kund var det enkelt och tryggt att få en professionell touch på detaljerna i hemmet. Dessutom en trevlig tjej som gjorde jobbet 👍🙂

Stig B
Skrev om SkellefteStyling

Ett trevligt bemötande med entusiasm, eftersom vi inte kunde veta vilka förväntningar vi skulle ha så det blev nog över förväntningar gissar jag.... Upplevelsen blev totalt helt perfekt med det som åstadkommandes med styling som uppdraget var.

Svar från SkellefteStyling

En väldigt roligt styling att utföra. Tack för ert förtroende!

Caroline L
Skrev om SkellefteStyling

Underbart vacker styling! Fin serviceanda och vänlig attityd! Gott samarbete med proffsigt företag, så nöjd!