SkellefteStyling

Skelleftestyling grundades 2022 av mig Sandra Lindgren.
Vi erbjuder styling inför försäljning,
företagsstyling samt styling tjänster för privatpersoner.

Vi försöker vara konsekventa och tydliga i vår inredningsstil. Man ska som kund veta vad man kan förvänta sig
och nivån ska alltid vara hög. Vi jobbar mycket i jordnära toner och adderar värme genom textiler och stilleben.
När man jobbar med den skandinaviska stilen anser vi det vara av yttersta vikt att man skapar liv och hemtrevnad
som kontrast mot det stilrena. Här är gröna växter ett fantastiskt verktyg.
Möbelmässigt jobbar vi rent och gillar stål, läder och trä.
Besök gärna vår Instagram @skelleftestyling för
referensbilder. Vi har även lagt upp vissa projekt på www.skelleftestyling.se
Styling handlar att skapa det bästa förutsättningarna av slutpriset, rätt marknadsföring och inte minst ett starkt och tydligt
helhetskoncept. Vi vill hjälpa spekulanterna att få en neutral bild av lägenheten och dess förutsättningar. För oss är det viktigt att hitta en bra balans mellan yta och funktion

Läs vad 7 kunder tycker om SkellefteStyling 2

2022-06-28 Verifierad kund
    Bra och vänligt bemötande tycker vi. Då vi inte gjort detta förut så tyckte vi att det var spännande att se det fina resultatet. Det gladde oss att vissa av våra möbler gick att använda till visningen. Vi tyckte att stylingen var mycket bra gjort och det tackar vi för. Mvh Vivi och Göran sjöstedt
    Vad kul att ni blev nöjda! Stort tack för att jag fick hälpa er med styling! SkellefteStyling
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta. Bra att ha ett litet kort möte över vad som skulle hända innan stylingen satte igång. Vi var mycket nöjda med stylingen. Tyckte att det blev jättefint. Det som jag missuppfattade var att avgiften för stylingen skulle justeras samtidigt som försäljningen av huset skedde. Inget stort problem, bara en lite överraskning.
    Tack igen för den fina stylingen.
    Monica o Staffan
    2022-06-19 Verifierad kund
    Fick jättebra hjälp med styling och fotografering av vårt hus. Kändes tryggt och pålitligt, jag kunde vara på jobbet och de fixade allt som behövdes ordnas. Jag blev helnöjd med slutresultatet :)
    Så kul att höra! Tusen tack för förtroendet. SkellefteStyling
    2022-06-17 Verifierad kund
    Försäljning av ett 50-tals hus.
    Vi blev rekommenderad av vår mäklare om Sandra som homestylist, resultatet och bilderna blev suveräna!
    Det var enkelt att få tag, och kommunicera med Sandra och hela processen gick väldigt smidigt. Vi blev föreslagna en ministyling
. Vi kan kan varmt rekommendera Sandra på Skelleftestyling!..
    Vad roligt att höra. Tusen tack för ert förtroende. SkellefteStyling
    2022-06-04 Verifierad kund
    För mig som kund var det enkelt och tryggt att få en professionell touch på detaljerna i hemmet. Dessutom en trevlig tjej som gjorde jobbet 👍🙂
    2022-06-02 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande med entusiasm, eftersom vi inte kunde veta vilka förväntningar vi skulle ha så det blev nog över förväntningar gissar jag.... Upplevelsen blev totalt helt perfekt med det som åstadkommandes med styling som uppdraget var.
    En väldigt roligt styling att utföra.
    Tack för ert förtroende!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Underbart vacker styling! Fin serviceanda och vänlig attityd! Gott samarbete med proffsigt företag, så nöjd!