Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sko-Wera AB

Odengatan 92, 113 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sko-Wera AB

• Denise S
    Denise S skrev om Sko-Wera AB
    Mysig affär med kunnig personal. Köpte världens bästa klackskor som jag använt på flera tillställningar, har fått många komplimanger för dem och tycker att de är jätte bekväma att gå i. Har även köpt andra skor som har väldigt bra kvalitet och jag är jätte nöjd med. En allt i ett skoaffär med skor för alla tillfällen!
  • William S
    William S skrev om Sko-Wera AB
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal som hjälpte mig att hitta de perfekta skorna,älskar skorna och vill knappt ta av mig dem. Kan varmt rekomendera denna affär till alla som söker skor med utmärkt kvalitet och bra service. / en nöjd kund
  • Leopold J
    Leopold J skrev om Sko-Wera AB
    omdöme 5 2008-05-28 KÖP080528

Kul att gå och handla skor när man hamnar i rätt affär, här fick man bra service direkt från trevlig personal jag hittade snygga, bekväma skor till bra pris, kan det bli bättre ? jag är helnjöd och går gärna tillbaka till Skowera. / NÖJD KUND
  • Dan och Ulrika L
    Dan och Ulrika L skrev om Sko-Wera AB
    Totalt oseriös skoaffär. Har varit kund där i flera år när jag köpte ett par skor för 475 kr. Dessa gick sönder efter tre timmar och jag gick tillbaka till affären med skor och kvitto. En expedit var hånfull och sa att "när man köper skor för 400 ska man inte räkna med att de håller". När jag sa att jag skulle anmäla till ARN så blev expediten ännu hånfullare och upplyste mig att de inte tog emot ärenden för summor under 600 kr. Har istället skrivit kravbrev, men de har också ignorerats. Kan man inte ta hand om sina kunder bättre än så och heller inte följa konsumentöplagen bör man inte ha affär. Bojkotta!
    2008-11-10 Anna K svarar Dan och Ulrika L
    Hej Dan L, tack för din rekommendation. Under våra 25 år har vi alltid värnat om våra kunder och är uppriktigt ledsen när vi läser det som du har upplevt. Kunderna har alltid varit viktigast för oss och vi ser gärna att du kommer förbi och berättar mer så vi får en chans att be om ursäkt personligen. All information som du kan delge är av värde för oss i vår ständiga strävan att bli bättre. Tack på förhand

Odengatan 92, 113 22 Stockholm