Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Farsta Sköndal Sköndals Husläkarmottagning

Sköndals Husläkarmottagning

Bengt Bagares Gränd 11, 128 66 Sköndal — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sköndals Husläkarmottagning

• Carina T
    Carina T skrev om Sköndals Husläkarmottagning
    Fruktansvärt dålig! Inkompetenta läkare och sjuksköterskor. Söker för samma besvär fler gånger. Prover tas o de skulle höra av sig om nåt var avvikande. Får ett brev 1.5 vecka senare m provsvar o ser att det är avvikande. Hör av mig igen då andra symtom uppkommit r/t provsvar o blir totalt nonchalerad. Ringer upp dagen efter igen och får då höra saker som ”sagts” men som inte ens varit uppe. Skrämmande journalföring, om rådgivande ssk hittar på saker som inte ens togs upp🤬 Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Sköndals Husläkarmottagning
    Gör om Ert system med telefonkontakt för att få en akut-tid. Det var smidigare för oss patienter tidigare - förstår att det är lugnare för läkarna numera. Men, frågan är väl vem ni är till för?

OBS! denna recension gäller endast bokning av akuta tider. När man väl är hos läkarna så har åtminstone jag bara träffat skickliga sådana, och känner mig väl omhändertagen. Läs mer
  • Marielle W
    Marielle W skrev om Sköndals Husläkarmottagning
    Den sämsta Vårdcentralen någonsin. Dåliga läkare, dålig service. Ingen koll på någonting, tar en inte på allvar. Ja listan kan göras lång, så fruktansvärt illa. Läs mer

Bästa vårdcentralerna i Stockholm:

Sandelsgatan 31, 11534, STOCKHOLM