Sköndals  Husläkarmottagning

1.7

6 omdömen om Sköndals Husläkarmottagning

PETRA M
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Omöjligt att boka tider eller komma fram till läkare. Fruktansvärt dåligt bemötande av svamlande sköterskor och okunniga läkare som frågar vad de ska Googla på. Har en mycket hög omsättning på sina läkare så du får garanterat aldrig träffa samma läkare två gånger. Läkarna läser aldrig igenom journaler eller kontrollerar provsvar innan besök och frågar mig som patient vad jag vill ha för behandling. Spelar ingen roll om annan vårdinrättning skrivit i anteckningar och journal vad Husläkarmottagningen förväntas göra, de nonchalerar...

Nita H
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Dom flesta läkarna som jobbar där är bra, trevliga och kunniga, men Ekaterina genmarker är så dålig på bemötande, tar en inte på allvar och faktist ler och småskrattar och kommenterar det måste vara jobbigt för ens åkomma/problem...vad är det för människa som bemöter en så? Man kommer dit för att få hjälp så bemöts man som att ens problem är inget eller underhållande? Ledsen man blir när människor är så begränsade vad gäller kunskap och bemötande..suck

Paj S gillar detta
Nils N
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Tycker att såväl läkare som sköterskor är både duktiga och trevliga. Känner mig nöjd med den behandling jag fått.

Carina T
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Fruktansvärt dålig! Inkompetenta läkare och sjuksköterskor. Söker för samma besvär fler gånger. Prover tas o de skulle höra av sig om nåt var avvikande. Får ett brev 1.5 vecka senare m provsvar o ser att det är avvikande. Hör av mig igen då andra symtom uppkommit r/t provsvar o blir totalt nonchalerad. Ringer upp dagen efter igen och får då höra saker som ”sagts” men som inte ens varit uppe. Skrämmande journalföring, om rådgivande ssk hittar på saker som inte ens togs upp?

Yvonne A
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Gör om Ert system med telefonkontakt för att få en akut-tid. Det var smidigare för oss patienter tidigare - förstår att det är lugnare för läkarna numera. Men, frågan är väl vem ni är till för? OBS! denna recension gäller endast bokning av akuta tider. När man väl är hos läkarna så har åtminstone jag bara träffat skickliga sådana, och känner mig väl omhändertagen.

Marielle W
Skrev om Sköndals Husläkarmottagning

Den sämsta Vårdcentralen någonsin. Dåliga läkare, dålig service. Ingen koll på någonting, tar en inte på allvar. Ja listan kan göras lång, så fruktansvärt illa.