Alla kategorier Tobak Stockholms län Stockholm Farsta Sköndal Sköndals Spel & Tobak AB

Sköndals Spel & Tobak AB

Sköndalsvägen 85, 128 66 Sköndal — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Sköndals Spel & Tobak AB

• Anne-Lie
    Anne-Lie skrev om Sköndals Spel & Tobak AB
    Hej

Att de fått posten hantering är ett riktigt skämt. Som företagare har jag lämnat paket för att skicka några få gånger och det finns bara tre saker som kan hända:
    *Paketet kommer fel, då de inte kan skriva in rätt adress i Posten system.
    *De tar inte emot paket.
    *Du blir utskälld och ifrågasatt.

Framför allt är det den aggressiva ägarinnan som inte har begripit att hon har två öron utan pratar i mun på kunder i affären, är osedvanligt otrevlig som mycket få personer och med ett ovanligt hetsigt framtoning. Babbla kan hon, men service har hon eller vissa av personalen ingen aning om vad det är. Att hon valt att ha en tobaksaffär utan att själv ha servicekänsla är för mig fullständigt obegripligt.

Jag hoppas att Videoaffären eller hemköp tar över Posten tjänsterna. Posten måste byta leverantör så vi får bättre service och mer öppettider.

Ägarinnan RINGDE i morse kl 07.00 och skällde ut oss, för att vi ville ha en signatur på transportdokumentet att det var inlämnat. Signatur lämnas av Posten och alla andra transportörer utom Sköndals Tobak, trots att detta är ett krav för att momsreglerna i handel inom EU skall kunna göras gällande! Jag spelade in senaste utskällningen och när jag blev portat av att göra mina postärenden. Undrar vad Posten kommer att säga om det?
  • Teresa F
    Teresa F skrev om Sköndals Spel & Tobak AB
    Nästa gång jag handlar på nätet och det visar sig att det är dit jag ska hämta varan, kommer jag att makulera köpet! Uselt utlämningsställe! :(
  • Martin F
    Martin F skrev om Sköndals Spel & Tobak AB
    Finns några som abetar där som är trevliga och vänliga. Däremot händer det alltför ofta att man känner sig oproffesionellt bemött. Idag frågade jag om priset på en snusdosa. Fick ett snäsigt svar på min fråga. Undrade därefter varför priset på den varan ligger 14 kr högre än på många andra affärer och säger att jag då inte vill ha varan då den är orimligt dyr.Personen som betjänar mig ger mig en arg nedlåtande blick. På väg ut ur butiken säger jag sansat att jag ändå undrar om priset kan vara felmärkt. Får ytterligare ett ilsket svar och nedlåtande blick. En kollega till den arga berättar då vänligt att vissa butiker, kedjor har samarbete med snusmärket ifråga och därför kan sälja billigare. Tackar för detta svar och känner att jag fått en rimlig förklaring. Tackar för infon och säger att jag då förstår anledningen samt att det var trevligare än att få en ilsken blick och det dåliga bemötande jag först upplevde. Den arga(fullt med kunder i butiken)skriker efter mig när jag går att " jag är så jävla trött på kunder som frågar och ifrågasätter priser". I den butiken gäller inte att kunden alltid har rätt, eller åtminstone bjuder ett respektfullt bemötande.
    Extra trist blir det då butiken är utlämningsställe för posten vliket gör att man då och då är tvungen att göra ett besök där. Hoppas på charmkurs för en av de anställda, övriga är vad jag upplevt, respektfulla mot kunderna.
  • Erik K
    Erik K skrev om Sköndals Spel & Tobak AB
    Låt er inte luras av "Sköndals Nya Tobak O Service HB". Fortfarande samma skräp. Det har gått 4 år sen sista dåliga bedömning och jag kan bara hålla med. Inte nog med dåliga öppningstider så har de gott om attityd mot sina kunder och sinsemellan. (bott här 4 år)

Sök på Sköndal så kommer ni se att alla postombud stänger mellan 19-21, vem stänger 18!? Finns inget generöst med det, det kallas S-E-R-V-I-C-E http://www.posten.se/sv/Kundservice/Sidor/Sok-servicestallen.aspx
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Sköndals Spel & Tobak AB
    Öppnar för sent för att jag ska hinna till jobbet om mitt SL-kort gått ut och jag behöver förnya det (observera att det här är enda butiken i Sköndal jag hittat som kan förnya kort) och stänger för tidigt för att jag ska kunna hämta ut paket. Ingen serviceinriktning alls.

Sköndalsvägen 85, 128 66 Sköndal