Skopunkten

2.0

5 omdömen om Skopunkten

Elsa B
Skrev om Skopunkten

Skopunkten have no leather shoes but only false leather. Still prices are quite high. Good profit for this company! Shoes easily get bad and broken.

Ami H
Skrev om Skopunkten

Jag minns en tid när Skopunkten låg i Staffanstorp och när det som såldes där var skor av bra kvalitet. Nu är Skopunkten i STaffanstorp nerlagt, vilket är lika bra för de som bor där. Som en del andra här påpekat är det lätt att falla för det fagra erbjudandet "tre för två" men jag, liksom dem, tappar intresset när "två av tre" går sönder.

Emma A
Skrev om Skopunkten

Skopunkten är en billig kedja där man ofta hittar snygga skor till ett lågt pris. Negativt med Skopunkten är att kvaliten ofta är dålig. De skor jag har köpt där har gått sönder snabbt och inte levt upp till mina förväntningar. De har alltid erbjudandet tag 3 betala för 2, lockar köparen till att köpa mer skor än vad man kanske behöver. Bra dock om man går ihop några stycken, då blir det verkligen billigt!

Elina E
Skrev om Skopunkten

den här Skopunkten tycker jag inte alls om. Alltid utplockat i både modeller och storlekar. Visst är Skopunkten bra med sitt erbjudande "Köp 3, betala för 2" men då ska man väl ha skor i rätt storlekar mm.. Nej jag åker hellre ut en bit utanför stan där utbudet av modeller och storlekar är bättre.

Amanda E
Skrev om Skopunkten

Ibland kan jag inte låta bli att motstå deras tag 3 betala för 2-erbjudande, det är billigt och de har ju en del snygga skor. Men efter att två av de tre paren har gått sönder eller slitits ut efter bara en månad lovar jag mig själv att inte handla där någon mer gång. Kvalitén är inget vidare, men man får ju som bekant vad man betalar för. Handlar sällan här numera utan lägger hellre lite mer pengar på skor som faktiskt håller!