Alla kategorier Skorsten Västra Götaland Mölndal Skorstenspojkarna AB

Skorstenspojkarna AB

Ekenleden 13 A, 428 36 Kållered — Visa karta

Skorstenspojkarna grundades redan 1988, i och med har vi samlat på oss gedigen kunskap och blivit ett väletablerat företag. Vi har vår utställningslokal i Kållered, utanför Göteborg där man kan komma och beskåda 130 eldstäder. Med andra ord finns det här någonting för alla. Skorstenspojkarna ingår i en koncern tillsammans med Trä & Murkompaniet AB, detta är i sin tur en byggfirma som arbetar med totalentreprenad. Därmed kan vi hjälpa dig med all byggkompetens du behöver i samband med ett köp av ny eldstad. Om du undrar över någonting är det bara att kontakta oss, varmt välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Skorstenspojkarna AB

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Skorstenspojkarna AB
    Är mycket nöjd med Skorstenspojkarna, dom stötte på problem vid installation men dom löste även det utan några extra tillägg så jag är mer än nöjd 😄
  • Vitja P
    Vitja P skrev om Skorstenspojkarna AB
    Jättebra service. Kom enligt överenskommen tid
  • Katty S
    Katty S skrev om Skorstenspojkarna AB
    Vi har fått en 100 procent service från företagets representant Magnus.
    Vi kan rekommendera företaget
    Kathy och Christer
  • Ingemar D
    Ingemar D skrev om Skorstenspojkarna AB
    Väl utfört arbete av kunniga hantverkare, snabbt och till rimlig kostnad
  • Martin T
    Martin T skrev om Skorstenspojkarna AB
    Mycket nöjda med murning och installation av vedspis i vårt 165 år gamla hus! Noggrann, kompetent och efter våra önskemål! Rekommenderas varmt!!
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Skorstenspojkarna AB
    Allt klaffade perfekt! Trevliga, service minded. Kan inte klaga på något!
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Skorstenspojkarna AB
    Bra kontakt, snabba och bra råd vid installation.
  • Anders H
    Anders H skrev om Skorstenspojkarna AB
    Fick hem fel skorsten. Inte helt oproblematiskt att få bytt till den jag beställt. Fakturan var på den förstnämnda och dyrare än för den varan jag fick. Mailade kontoret om att jag betalt för mycket och för fel skorsten, men dom bemödade sig aldrig med att svara.
    Nu ska jag köpa ny kamin och skorsten, och den köper jag inte hos Skorstenspojkarna, Eldabutiken i Kållered.
  • Dan S
    Dan S skrev om Skorstenspojkarna AB
    Efter besök i butiken köpte jag braskamin med skorsten och installation från skorstenspojkarna. Mia i butiken hjalp till med bygglovet vilket gav en mycket smidig process.
    De svarade snabbt på alla frågor via e-mail. och var mycket smidiga när vi måtte byte plattan under kaminen.

Trevliga montörer som var mycket änkla att kommunicera med kom och tog sig av installationen.
    Skorstenspojkarna gav med förbättringsfärg på köpet, då jag köpte en utställningsmodell som hade ett litet märke på sig. Det uppskattas!

Kan varmt rekommenderas.
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Skorstenspojkarna AB
    Blev blåst på både offert och faktura! Hade avtal om att offerten skulle gälla enligt besiktningsprotokoll. Gubben som var och kollade på jobbet fick protokollet i handen! Jag ringde även för att dubbelkolla så att allt var enligt överenskommelse, vilket de försäkrade mig om att det var. Däremot så kom inte den skriftliga offerten förrän samma dag som skorstenspojkarna var på plats och hade påbörjat arbetet (den var förövrigt skriven i näst intill oläslig skrivstil och innehöll inte alls alla moment enligt besiktningsprotokollet). Fick avbryta och slänga ut dem efter ca 3½ timmars arbete, ändå fakturerar de ut arbetskostnader för en heldag! Det går inte att resonera med dem heller. Riktigt otrevliga och ovilliga att resonera fram en logisk lösning på telefon ang. offert och faktura. Riktigt, riktigt dåligt! Rekommenderas INTE! De lever uppenbarligen på att blåsa folk! MYCKET besviken...

Ekenleden 13 A, 428 36 Kållered