Skövde Djurklinik AB

Läs vad 1 kund tycker om Skövde Djurklinik AB

• MATS C

2020-03-17

MATS C skrev om Skövde Djurklinik AB
    Jag avråder och varnar er för att besöka denna veterinär. Jag bokade tid för att de skulle ta bort tandsten på en av våra tikar och fick tid kl 15.00 igår. Först fick jag inte vänta i Receptionens del med soffor och stolar pga corona. Det fick inte vara för många där enligt hon i kassan. Det var ingen mer än jag och det fanns bara en skitig trädgårdsbänk utanför stt sitta på. Då det var min tur tittade veterinären på tiken och sen sa hon att jag skulle boka en tid. Det är det jag gjort i telefon sa jag och jag har fem mil enkel väg hit från gården. Ja hon i receptionen har gjort fel sa hon. Ingen ursäkt utan bara det. Det var inte förrän jag sa att det här får ni kompensera mig för ekonomiskt som hon sa att jag inte behövde betala undersökningen. Självklart inte sa jag och jag ska ha mer jompensation sedan också. Jag gick ut till bilen med tiken och in igen till kassan och sa att jag skulle inte betala något men ska ha en tid. Då skulle den unga blondinen blrja diskutera det och jag tappade humöret och sa ge mig en tid nu. Jag har redan slösat tre timmar på er pga er inkompetens. Då sprang hon iväg till rummet bakom dör jag såg vererinären jag prstst med. Sen kommer en tredje kvinna ut och jsg säger boka en tid... Då ljög hon mig rakt upp i ansiktet och sa att vi har ingen tid förrän om fyra mån. Tror du jag är lika dum i huvudet som ni är här sa jag ? Då flinade hon och jag bad henne dra åt helvete och gick. Nu ska jag boka tid hos Min Veterinär i Skövde istället. De har alltid varit bra och trevliga. Dessa vill bsra bli av med kunder så hjälp dem med det. Det här ska skrivas om på nätet och alla mina bekanta vet det. Läs mer